Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:02

xyzutu2 schreef:
Citaat:
Mode/model/lifestyle/daily life:
@guusjehb
@Ladygreet
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx
@steurterreur
@nenah_dm
@definitely_donja
@angievdbroek
@e__sther
@djilna (lifestyle/dailylife)
@djil_beautystuff (makeup gerelateerd)
@kymberleaf
@aarde_aan_desire (daily life)
@dailyjody(daily)
@Pieterc86 Linkje
@elinepierik
@medussapuss
@kaboutermama (daily/mamalife)

Dieren:
@amyjamess_
@funkythenorfolk (hond)
@4cuterats
@ahuskyandpodenco
@Guineapigsadventures
@lola_on_the_road
@Tinneenpietindekeuken
@nestor_gsd
@sparklepizza

Creatief:
@selin_art
@animal_portrait
@leauwee
@rianneh_art
@nenahdmdrawings
@desireillustreert

Natuur:
@irenelantman
@marije_rademaker

Fotografie:
@nmdfotografie
@irenelantman
@irenelantman_photography
@supersuus22
@nenahdmphotography
@mmdfotografie
@stephanie.fotografie
@bmaarsingh

Reizen:
@jesse.evu
@missmargotnl
@hannekeballoon
@nenah_dm

Paarden:
@bianca.schoenmakers
@Framaxbright.moon
@missmargotnl
@belgianclydesdales
@hannahmennooo
@et.eternity
@neighingoutloud
@ghostattack
@haflingers.nash.and.mara
@eques.elysa
@friesianfamke
@ponys_on_the_run
@djilna
@amable_paard_en_inzicht klik
@ruthelmira.horsetalk
@goldenponyshadow
@liekeboucneau
@[verwijderd]
@mief_diy
@cnb_pictures
@Buckskinjoey
@rio_da_pio
@MyLittleJimmy

Sport:
@yl_aerial

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:18

Zo, drie nieuwe pagina's sinds ik voor het laatst keek, dus ik reageer even op alles in 1 bericht :Y)

Mijn paardenaccount is openbaar en bedrijfsaccount, persoonlijke account privé. Om foto's of video's vanaf mijn computer te delen gebruik ik Buffer. Dan maak ik de post met beschrijving op buffer.com aan, maar dan moet ik ze alsnog op mijn telefoon in de app plaatsen. Buffer kan namelijk niks publiceren, maar je krijgt wel een melding dat je een ingeplande post hebt. Ik heb vaste tijden ingesteld en plan daarmee posts in.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:20

Ik stuur mijn foto's altijd op Bokt naar mezelf, die upload behoud de kwaliteit beter dan bijvoorbeeld Facebook. Dan zet ik er in dat bericht meteen tekst + hashtags bij, dan hoef ik dat op mijn telefoon alleen maar te kopiëren :D

Mijn account is openbaar, maar ik ben zelf wel anoniem. Als ik ooit 20 duizend volgers haal denk ik er misschien nog eens over na, maar voorlopig blijf ik lekker onbekend voor de buitenwereld :P

Peelie

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:23

Mijn accoujnt is ook openbaar.

Dan krijg ik wel eens verzoekjes om elkaar te volgen. Nou doe ik dat alleen als ren account mij aanspreekt. Een account wat prive is volg ik dus bij voorbaat al niet. :P

xApple

Misschien een hele domme vraag maar hoe link je naar je Instagram account? :o?

NienkeV1994

Het account zelf? instagram.com/*username*

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:24

NienkeV1994 schreef:
Het account zelf? instagram.com/*username*

Echt? Zo simpel.. wauw :') Dankje :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:25

Haha geen probleem!

Prive accounts volg ik inderdaad ook vrijwel nooit, tenzij ik die persoon ken. Ik wil weten wat voor foto's iemand plaats voordat ik ze volg

E_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:25

Anoniem schreef:
EstherCosta schreef:

Hoe doe je dat dan met die Facebook pagina? Gewoon aanmaken?

Yep :)

Gewoon een 'bedrijfsfacebook' maken, en dan instagram daaraan koppelen :)

Voor wat betreft foto's vanaf PC op instagram zetten; ik upload m'n foto's naar stackstorage (of dropbox) en via de app daarvan zet ik het weer op m'n mobiel en dan dus zo weer op IG :)

Thanks! Het is gelukt!

E_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:27

Peelie schreef:
Mijn accoujnt is ook openbaar.

Dan krijg ik wel eens verzoekjes om elkaar te volgen. Nou doe ik dat alleen als ren account mij aanspreekt. Een account wat prive is volg ik dus bij voorbaat al niet. :P

Wat heb jij een leuk account! Heb je gevolgd:)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:29

Dankjewel.

Ik zit inmiddels op 4.8K <3

Dankjulliewel :D

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:34

Ik heb mijn account afgesloten om de doodsimpele reden dat er foto's van mijn zoontje op staan. Die deel ik alleen met mensen die ik zelf op mijn account toe laat. Het zij Bokkers, het zij familie, vrienden, kennissen. Ik wil alleen wel zelf bepalen wie deze foto's mag zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:36

Chiave schreef:
Ik heb mijn account afgesloten om de doodsimpele reden dat er foto's van mijn zoontje op staan. Die deel ik alleen met mensen die ik zelf op mijn account toe laat. Het zij Bokkers, het zij familie, vrienden, kennissen. Ik wil alleen wel zelf bepalen wie deze foto's mag zien.

Ik zag 't, supergoed! Dat doen er niet veel, sta ik echt van te kijken.. Ik heb met kaboutermama ook alleen maar foto's waarbij ik 'm alleen van de achterkant of schuin achterkant erop heb. In ieder geval niet z'n gezicht herkenbaar in beeld. Ze kunnen 'm ongetwijfeld wel vinden her en der op Bokt maar dan heb je niks beters te doen op bokt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:42

Hoe denken jullie over open prive account? Ik heb hem nu wel open, omdat ik het bij andere mensen ook leuk vind om te zien. Maar dan kan wel weer iedereen zomaar jou foto's bekijken... Sinds ik hem open heb heb ik wel minder volgverzoeken van accounts met 0 volgers, 0 posts en geen profielfoto. Iemand die snapt hoe dat komt?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:42

Ik vind het maar niets.. mensen die alles moeten delen omtrent hun kinderen ca. 1000 posts hebben en nog eens openbaar ook.. brr

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:47

Ik heb mijn prive (persoonlijke) account altijd open gehad, maar ik had eigenlijk toch nooit echt nieuwe volgers oid, dus ik heb het nu maar prive gemaakt. Ik heb echter ook blogs en YouTube waarop ik toch alles deel, dus het is niet per se een privacy ding. Meer bepaalde mensen waarvan ik niet wil dat ze m'n foto's zien :Y)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 21:57

xyzutu2 schreef:
Wat ik ook erg lastig vind is dat Instagram vooral foto's van je telefoon wil trekken, hoe zetten jullie foto's van je computer op Instagram?

Ik open whatsapp web, op de laptop. En dan heb ik mn eigen nummer in mn telefoon staan (Je moet wel via je telefoon een gesprek met jezelf openen, via web kan dat niet) En dan stuur ik de foto's naar mezelf toe! En dan heb ik ze op me telefoon haha!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:00

Anoniem schreef:
Chiave schreef:

Ik zag 't, supergoed! Dat doen er niet veel, sta ik echt van te kijken.. Ik heb met kaboutermama ook alleen maar foto's waarbij ik 'm alleen van de achterkant of schuin achterkant erop heb. In ieder geval niet z'n gezicht herkenbaar in beeld. Ze kunnen 'm ongetwijfeld wel vinden her en der op Bokt maar dan heb je niks beters te doen op bokt :')

Ik heb op FB wel een omslagfoto met zijn gezichtje, maar dat is dan ook meteen de enige foto van hem. Verder alles potdicht. Foto's op Bokt deel ik via MyAlbum, dat kan ik altijd leeghalen als ik wil. :j Ik vind dat altijd een keuze die Morris later zelf mag maken. Hij mag straks zelf weten of hij met z'n snoetje op internet wil. :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:06

Foto's van m'n computer naar telefoon doe ik via iCloud. Even als .JPG uploaden en dan staat hij op m'n mobiel. Moet je wel een iPhone hebben natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:23

Mijn privé account staat op privé en blijft dat ook. Vooral omdat er ook andere mensen op foto's staan en ik graag zelf in de hand hou wie "in mijn privéleven mag kijken" :)
Mijn paardenaccount staat open

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:27

Ik stuur Mn foto's via iCloud naar Mn telefoon en zet ze dan op mijn Instagram of fb of whatever ik ze wil versturen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:44

Ik denk trouwens wel dat het klopt dat gewone camerasnapshots vaak hoog scoren omdat je die vooral gedeeld worden als ze (enigszins) grappig zijn. Dus dan krijg je een ander soort likes dan wanneer je professionele foto's erop zet, want die worden vooral beoordeeld op 'mooi'.
Van [***] heb ik alleen snapshots en dan plaats ik ook alleen maar de dingen die ik zelf grappig vond, de rest blijft mooi op de camera. :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 23:08

Vraagje, ik heb niet heel het topic doorgelezen dus excuse me als het ergens staat: hoe hebben jullie 2 accounts? Je kunt maar 1 account aan een e-mail adres koppelen toch?
Ik heb een privé account en denk er over nog een account te maken voor mijn haakwerk, alleen ik heb maar 1 e-mail adres..

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 23:10

xyzutu2 schreef:
Ik denk trouwens wel dat het klopt dat gewone camerasnapshots vaak hoog scoren omdat je die vooral gedeeld worden als ze (enigszins) grappig zijn. Dus dan krijg je een ander soort likes dan wanneer je professionele foto's erop zet, want die worden vooral beoordeeld op 'mooi'.
Van Rio heb ik alleen snapshots en dan plaats ik ook alleen maar de dingen die ik zelf grappig vond, de rest blijft mooi op de camera. :)

Dat zie ik op mijn account wel :j
Ook aandoenlijke foto's doen het goed, met mens erbij of een menselijke handeling bijvoorbeeld. Ik heb ook sportfoto's op mijn account, samen met de hond, die doen het heel goed. Sta ik met een rode kop en mijn haar onder de modder en die foto kreeg bijna 500 likes :') Ja bedankt he.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 23:10

Hier gebruik ik Bluestacks. Is een programma dat apps runt op je pc. Zo ook dus Instagram. Handig programmatje is het hoor! :)

Ik gooi mezelf ook maar even tussen het lijstje. Lastig hoor, want ik doe zowel art, als dieren, als paarden. :+ Eigenlijk beschrijft mijn Instagram gewoon wie ik ben en waarvan ik hou. Meer niet. ;)

Citaat:
Mode/model/lifestyle/daily life:
@guusjehb
@Ladygreet
@curvyrockdoll
@joscaa
@missmargotnl
@fraaankaaa.v
@gina_vd_s
@rianne.psd
@claudiadv1996
@claudiadevriesx