Anoniem schreef:Etos acie? Die hebben mintgroene handdoeken (ook de grote) geloof ik! En anders ikea misschien?
Die van Etos gaan maar tot 70x140.
En eigenlijk gaan heel veel handdoeken tot die maat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvje86 schreef:Anoniem schreef:Etos acie? Die hebben mintgroene handdoeken (ook de grote) geloof ik! En anders ikea misschien?
Die van Etos gaan maar tot 70x140.
En eigenlijk gaan heel veel handdoeken tot die maat.
lovelyfiefy schreef:Al geprobeerd met het idee van een XXL strandlaken/handdoek?
Dat zijn in principe ook gewoon handdoeken vaak, maar dan wel een stuk groter
Ik had er toevallig een tijdje terug 2 bij de aldi gehaald, waren ze in de aanbieding
_mexx_lady_ schreef:Misschien jysk?
Ashleytjuhh schreef:Lieshorses schreef:Ik heb witte vlekjes op mijn tanden, al best wel een tijdje. Weet iemand of Ik hiermee naar de tandarts kan gaan om weg te laten halen?
Dit kan maar dan krijg je faceings een soort dun porseleine laagje. Trek je portemonnee maar open hiervoor want dit krijg je niet vergoed.
LinsxDot schreef:Ashleytjuhh schreef:Dit kan maar dan krijg je faceings een soort dun porseleine laagje. Trek je portemonnee maar open hiervoor want dit krijg je niet vergoed.
Bij mij is dit wel vergoed. Zou even in je pakket kijken. Bij mij hebben ze ook hele witte laag eroverheen aangebracht waardoor ze weer zelfde zijn
M_D_H schreef:Wauw, wat een handig topic en net wat ik nodig heb (aangezien ik al zat te twijfelen om zelf een topic te openen).
Ik ben op zoek naar badhandoeken van minimaal 100 cm bij 150 cm maar mag ook groter.
Nou zijn die best te vinden maar niet in de kleur mintgroen en laat ik nu net besloten hebben dat alle handdoeken in de badkamer mintgroen zullen zijn
Heeft iemand dé tip die naar ene betaalbare grote badhanddoek in de kleur mintgroen leid?
Lieshorses schreef:Ik heb witte vlekjes op mijn tanden, al best wel een tijdje. Weet iemand of Ik hiermee naar de tandarts kan gaan om weg te laten halen?
siskeh schreef:Ik zoek ook iets! Na jaren trouwe dienst is mijn pip shopper overleden, gekregen bij een dekbed wat ik kocht, maar: waar vind ik een vervanger? (max 10 incl. verzendkosten...)
[ [url=m/4jH8bs.gif]Afbeelding[/url] ]
siskeh schreef:Ik zoek ook iets! Na jaren trouwe dienst is mijn pip shopper overleden, gekregen bij een dekbed wat ik kocht, maar: waar vind ik een vervanger? (max 10 incl. verzendkosten...)
[ [url=m/4jH8bs.gif]Afbeelding[/url] ]