Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:10

Anoniem schreef:
Etos acie? Die hebben mintgroene handdoeken (ook de grote) geloof ik! En anders ikea misschien?

Die van Etos gaan maar tot 70x140.
En eigenlijk gaan heel veel handdoeken tot die maat.

_mexx_lady_

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:41

Misschien jysk?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:45

Al geprobeerd met het idee van een XXL strandlaken/handdoek?
Dat zijn in principe ook gewoon handdoeken vaak, maar dan wel een stuk groter :P
Ik had er toevallig een tijdje terug 2 bij de aldi gehaald, waren ze in de aanbieding

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:52

Ik heb witte vlekjes op mijn tanden, al best wel een tijdje. Weet iemand of Ik hiermee naar de tandarts kan gaan om weg te laten halen?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:56

Lieshorses schreef:
Ik heb witte vlekjes op mijn tanden, al best wel een tijdje. Weet iemand of Ik hiermee naar de tandarts kan gaan om weg te laten halen?

ik denk dat dit iets is wat de tandarts zelf het beste weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:23

Wibra heeft ook veel in die kleur gehad qua handdoeken, vorige week nog gezien, durf het formaat niet te zeggen.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:41

Lieshorses schreef:

Dit kan maar dan krijg je faceings een soort dun porseleine laagje. Trek je portemonnee maar open hiervoor want dit krijg je niet vergoed.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:04

yvje86 schreef:
Anoniem schreef:
Etos acie? Die hebben mintgroene handdoeken (ook de grote) geloof ik! En anders ikea misschien?

Die van Etos gaan maar tot 70x140.
En eigenlijk gaan heel veel handdoeken tot die maat.

Net als die van de Hema, blokker, Action.

Gelukkig is kvk nummer geen probleem, ik kan die van mijn ouders gebruiken :j
lovelyfiefy schreef:
Al geprobeerd met het idee van een XXL strandlaken/handdoek?
Dat zijn in principe ook gewoon handdoeken vaak, maar dan wel een stuk groter :P
Ik had er toevallig een tijdje terug 2 bij de aldi gehaald, waren ze in de aanbieding

Wel op gezocht maar dan krijg je mint groen met allemaal patronen er op :+

_mexx_lady_ schreef:
Misschien jysk?

Nog niet gekeken maar toevallig zit die bij ons om de hoek dus daar kan ik in ieder geval nog een blik werpen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:04

Lieshorses schreef:

Ik zou of een afspraak maken bij de tandarts of de mondhygiëniste :)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:53

Ashleytjuhh schreef:
Lieshorses schreef:

Dit kan maar dan krijg je faceings een soort dun porseleine laagje. Trek je portemonnee maar open hiervoor want dit krijg je niet vergoed.

Bij mij is dit wel vergoed. Zou even in je pakket kijken. Bij mij hebben ze ook hele witte laag eroverheen aangebracht waardoor ze weer zelfde zijn

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 16:02

LinsxDot schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Bij mij is dit wel vergoed. Zou even in je pakket kijken. Bij mij hebben ze ook hele witte laag eroverheen aangebracht waardoor ze weer zelfde zijn

Dan heb jij waarschijnlijk composiet gehad en geen porselein. Jij hebt niet hoeven happen voor gips afdruk of wel ?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 16:49

M_D_H schreef:
Wauw, wat een handig topic en net wat ik nodig heb (aangezien ik al zat te twijfelen om zelf een topic te openen).

Ik ben op zoek naar badhandoeken van minimaal 100 cm bij 150 cm maar mag ook groter.
Nou zijn die best te vinden maar niet in de kleur mintgroen en laat ik nu net besloten hebben dat alle handdoeken in de badkamer mintgroen zullen zijn :+

Heeft iemand dé tip die naar ene betaalbare grote badhanddoek in de kleur mintgroen leid?

Betaalbaar is natuurlijk persoonlijk, maar Hema had ze een paar weken geleden en de Ikea ook. Action in ieder geval niet doen, heb ik ook gehad en je werd er bijna natter van ipv droog...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 16:54

Hema en Ikea hebben alleen de normale maat, dus 70x140.

Met betaalbaar bedoel ik geen 46,50 per badhanddoek... Zoals ik ze alleen maar tegen kwam :+

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:50

Lieshorses schreef:

Gebruik je veel fluoride? Kan je deze vlekjes van krijgen.

Oplossen kan met vulling (wordt gauw lelijk) facinhs of kronen maar zou eerst eens een mondhygiënist bezoeken..

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:43

Ik zoek ook iets! Na jaren trouwe dienst is mijn pip shopper overleden, gekregen bij een dekbed wat ik kocht, maar: waar vind ik een vervanger? (max 10 incl. verzendkosten...)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:55

siskeh schreef:
Ik zoek ook iets! Na jaren trouwe dienst is mijn pip shopper overleden, gekregen bij een dekbed wat ik kocht, maar: waar vind ik een vervanger? (max 10 incl. verzendkosten...)

[ [url=m/4jH8bs.gif]Afbeelding[/url] ]

Wat ik zo vlug al kon vinden was dit. Ze geven ze dus wel nog gratis maar de originele waarde is sowieso 14,95. Mocht je nog een badjas of beddengoed nodig hebben.. :))

Afbeelding

edit: https://www.pipstudio.com/global/nl/sho ... oppy-groen
Wel een andere kleur maar 9,95. Ze schijnen te wisselen van "promobags" afhankelijk van het seizoen.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:08

die van de pipsite kan ik niet in de boodschappenmand gooien, en het beddengoed gaat langer mee als de promobag, dus ben ik nog niet weer aan toe...

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:27

Over de handdoeken: Zo'n buitenlandse warenhuisketen, hebben ook filialen in in elk geval Belgie en Duitsland. Inno of Galeria. Bij een van de twee heb ik ze gezien en nog verrekte goedkoop ook. Voelden enorm fijn aan. Was in Oostende in Belgie. Ik dacht Galeria?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:50

Die Piptassen zijn best in trek momenteel, denk niet dat je er eentje vind voor die prijs...
Wel zag ik deze, geen plastic handvaten maar wel een shopper-model:
https://link.marktplaats.nl/m1186427873

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:55

Sjips dat had je iets eerder moeten zeggen van de tassen. Ik heb net 5 weken in de pip outlet gestaan. Inmiddels zijn alle tassen al weg

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:14

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:30

Ojajoh schreef:
Ik zoek nagellak in de kleur van mn stropdas.... ben alle drogisten al afgeweest maar helaas

[ [url=m/mJz1NR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die kleur heb ik ooit bij de primark gehaald haha

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 05:10

siskeh schreef:

[ [url=m/4jH8bs.gif]Afbeelding[/url] ]

ze hebben hier volgens mij dekbedden van bij de Topshelf.
Ik wilde een bepaald kussen hebben, deze hoorde bij het dekbedden setje,
werd niet door hun zelf verkocht. ze hebben de leverancier benaderd van het kussen en
ik kan nu alsnog binnenkort dat kussen bij ze kopen.
Misschien dat ze op die manier ook aan die tassen nog kunnen komen?
(Ik weet eigenlijk niet of ze ze misschien wel al gewoon verkopen daar, heb ze niet gezien, maar ook niet gezocht)

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 07:42

Ondertussen in een shop in Zuidwolde een Pip-shopper tegen gekomen! Ga ze even mailen, en dan binnenkort ophalen denk ik zo ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 13:32

Misschien dat iemand me hier kan helpen ik zoek zoiets als hieronder maar dan bij een normale (web)winkel, deze vond ik op aliexpress :+ Of iets wat erop lijkt :D

Kleur maakt niet heel veel uit.

Afbeelding