nou heb ik ook gewoon een lekkere vent dat scheelt natuurlijk ook haha. Vind het alleen mooi staan als een man goed gespierd is 
Maar niet zo eentje van jouw foto hoor. Das zo een coolcat ding
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nou heb ik ook gewoon een lekkere vent dat scheelt natuurlijk ook haha. Vind het alleen mooi staan als een man goed gespierd is 
Resistance schreef:Ik zag er vanmiddag weer een en moest gelijk aan dit topic denken...
[ [url=m/MguGyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c7956P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nickelson jassen. Zoek de verschillen.
lieveli schreef:Dreamable schreef:Ik mis hier 1 mode-flater en verbaas me er enorm over dat ik hem nog niet tegen gekomen ben in dit topic: de mom jeans.
Nee die vind ik juist tof. Goed gestyled, zeker wel!
lieveli schreef:xwildhorse schreef:een spijker broek met een spijker jasje of spijker blouse
Dit vind ik kunnen mits het 2 verschillende soorten denim zijn.
lieveli schreef:UhNee schreef:Grappig hoe verschillend mensen denken, ik vind het juist alleen kunnen als het jasje en de broek dezelfde soort denim zijn. Maar dan alleen als het een beetje die jaren 90 denim is. Ingewikkeld.
[ Afbeelding ]
Zoiets?
lieveli schreef:Frummels schreef:waar is die rechter jurk van? Die past goed bij mijn nieuwe clogs.
Van Katy Perry.

Marjoow schreef:chevax schreef:Zijn mannen met witte sportsokken al genoemd?
Mijn ex heeft die. En ook alleen die. En dan ook altijd aan. Ook als ie een korte broek aan heeft.
Dan heeft hij zijn wandelschoenen aan in de bergen en de sokken omhoog getrokken. Dan heeft hij van die mooie witte voeten en enkels.