Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:23

Ik vind ze leuk met die bloemen. Vind zo'n lichte kleur daar ook heel geschikt voor.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:24

Ik niet. Vind de kleur juist weer heel leuk. En zeker de gelakte nagels kan ik waarderen. Want open schoenen met onverzorgde voeten kan helemaal niet.

Michelle77

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:26

Ik houd het maar gewoon bij mn havaiana's, andere slippertjes, ballerina's en espadrille sleehakken...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:26

bobje26 schreef:
Ik heb ook sandaaltjes besteld. :)

Geen teva's, geen 'goed merk' maar zien er super comfi uit. [ [url=m/1GssFG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UE1tXh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar heb je die gekocht?? Die wil ik!! Houd van zulke lichte kleurtjes.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:30

lieveli schreef:
Nou Michelle, dan hebben wij een verrassing voor jou! We hebben als bokt de handen ineen geslagen en je krijgt een jaarvoorraad Teva's als kraamcadeau! Woohoo!

Gelijk voor de kleine ook baby-Teva's! :j

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:30

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:40

Nessa schreef:
Ik heb een paar van rieker.
Zitten echt fijn.

http://www.onlineschoenenwinkel.nl/shop ... er/slipper

Zocht nog weer een paar.
Die ik nu heb zijn eigenlijk te klein (altijd maat 38 gekocht, heb 39. En vaak moet ik 40 hebben. Bijna alle schoenen vallen klein!)

Vallen klein? Ik moest laatst gewoon ergens maat 35,5 van hebben _O- terwijl ik normaal 37 heb..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:41

Mijn bestelling is ook binnen! En ze zitten héérlijk :+: Zijn ook van Rieker. Vallen inderdaad klein, maar passen wel. Had ze al aan de grote kant besteld :))

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:57

Supervixen schreef:
Oh die kleur vind ik echt afschuwelijk.

+1 sorry! Wel leuk versierd.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:14

Hannanas schreef:
lieveli schreef:
Nou Michelle, dan hebben wij een verrassing voor jou! We hebben als bokt de handen ineen geslagen en je krijgt een jaarvoorraad Teva's als kraamcadeau! Woohoo!

Gelijk voor de kleine ook baby-Teva's! :j

Teva's bij kindjes staat zooooooo schattig!! <3

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:19

bobje26 schreef:

Geen teva's, geen 'goed merk' maar zien er super comfi uit. [ [url=m/1GssFG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die heb ik ook. Zitten ook goed.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:24

Bobje26, die zijn leuk, ik heb Kelly-jo sandalen in verschillende kleuren. Dat ziet er ongeveer hetzelfde uit. Ze lopen super en ze zien er leuk uit. En zijn ook nog spotgoedkoop, altijd meegenomen. :$
Maar om te zeggen mooi, nee! Ik vind dit, net als de teva slippers, ipanema en havaianas echt voor vrije tijd,vakantie en strand. Ik doe dat niet aan als ik werk. Heel leuk maar niet echt mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:27

ElineS schreef:
bobje26 schreef:

Waar heb je die gekocht?? Die wil ik!! Houd van zulke lichte kleurtjes.

Geloof het of niet, maar via Ali Express. *D
Ik ben echt fan van Aliexpress en alles wat ik tot nu toe besteld heb, is zeer degelijke kwaliteit.

Zijn ook echt alleen voor vakantie (naar de markt, lang winkelen) als ik niet met sneakers wil lopen.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:10

Mijn bordeaux panama jacks zijn binnen, ik ben helemaal verliefd. Ze zitten ook zalig, al zit ik nu gewoon op kantoor, dus wat 't geeft als ik er echt lang mee rondloop, dat moet ik nog ondervinden.
Enkel het bandje rond mijn enkels is heel erg nipt, ik heb best wel stevige enkels, gelukkig is er ruimte om nog een gaatje bij te prikken. Seffes maar eens de zadelkamer induiken op zoek naar de gaatjestang. :D :D

In het marineblauw zien ze er ook zo mooi uit... :') 8-)

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:27

Zodra m'n afstuderen is goedgekeurd doe ik mezelf ook een zelfde paar cadeau Jokari, ze zijn zo mooi <3
Sleehak niet vervelend?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:29

jokari schreef:
Mijn bordeaux panama jacks zijn binnen, ik ben helemaal verliefd. Ze zitten ook zalig, al zit ik nu gewoon op kantoor, dus wat 't geeft als ik er echt lang mee rondloop, dat moet ik nog ondervinden.
Enkel het bandje rond mijn enkels is heel erg nipt, ik heb best wel stevige enkels, gelukkig is er ruimte om nog een gaatje bij te prikken. Seffes maar eens de zadelkamer induiken op zoek naar de gaatjestang. :D :D

In het marineblauw zien ze er ook zo mooi uit... :') 8-)

Jaloers |( :P (ik pas ze niet en ze zijn zo mooi!)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:53

Saintelette, nee, tot mijn verbazing niet, ik vind sleehakken normaal niet zo mooi maar daar heb ik deze keer geen last van. :D Ze lopen ook erg fijn.

Da's balen Marlies !

xEmilieLx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 09:07

Ik kom even binnenvallen, al weken opzoek naar comfortabele en charmante sandalen. Wilde graag iets voor onder mijn zomerjurkjes, met een hak maar dichte achterkant en wel open tenen zegmaar. Waar ik wel flinke stukken op zou kunnen lopen. Blijkt pittig lastig te vinden met de juiste hakhoogte, tot ik hier de clarks voorbij zag komen die @Vikki deelde volgens mij. https://www.clarks.nl/c/Acina-Newport/p/26124299

Ik denk dat ik die maar ga bestellen :D

Ook heb ik gekeken naar de verschillende teva's die hier voorbij komen http://www.teva-eu.com/en/women-sandals ... en-sandals

Maar dan ga ik toch liever voor de clarks geloof ik :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 09:19

Ik vind deze nog best leuk staan ook voor onder een jeans oid. Maar ik zoek vooral iets waar ik op vakantie op kan lopen zonder dat ik halverwege de dag terug moet naar het hotel om mijn schoenen te wisselen. :') En dan iets wat er een beeeeetje acceptabel uit ziet dus toen kwam ik hier op uit: http://www.teva-eu.com/en/women-sandals ... _color=COG

Weet iemand hoe de maten vallen bij Teva? Kan ik beter iets groter nemen, of mijn eigen maat?

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 12:27

Er zijn ook een aantal Panama Jack's in de aanbieding bij Nelson :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 15:57

Ik heb mijn Oofos binnen. Wat zijn ze leeeeeelijk, maar wat zitten ze heerlijk. Anderen zeggen, ze zijn best gaaf. Maar het zijn net badslippers. Maar je mag ze geen slippers noemen maar sandalen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 17:41

Ze zijn inderdaad lelijker dan lelijk. Je zou geld toe moeten krijgen om ermee te lopen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 17:48

Supervixen schreef:
Ze zijn inderdaad lelijker dan lelijk. Je zou geld toe moeten krijgen om ermee te lopen.

Maar ze lopen HEEEEERLIJK. En dan kan het me weinig meer schelen. Nu zal ik er niet mee naar het werk gaan, maar gewoon zo thuis ja, dan draag ik ze. Nu heb ik ze dus aan.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 19:24

xEmilieLx schreef:
Ik kom even binnenvallen, al weken opzoek naar comfortabele en charmante sandalen. Wilde graag iets voor onder mijn zomerjurkjes, met een hak maar dichte achterkant en wel open tenen zegmaar. Waar ik wel flinke stukken op zou kunnen lopen. Blijkt pittig lastig te vinden met de juiste hakhoogte, tot ik hier de clarks voorbij zag komen die @Vikki deelde volgens mij. https://www.clarks.nl/c/Acina-Newport/p/26124299

Ik denk dat ik die maar ga bestellen :D

Ook heb ik gekeken naar de verschillende teva's die hier voorbij komen http://www.teva-eu.com/en/women-sandals ... en-sandals

Maar dan ga ik toch liever voor de clarks geloof ik :)

Hmm, hak en comfortabel? Dat gaat voor mij met mijn zwakke enkels en holle voeten echt niet samen.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 19:25

Frummels schreef:
Ik vind deze nog best leuk staan ook voor onder een jeans oid. Maar ik zoek vooral iets waar ik op vakantie op kan lopen zonder dat ik halverwege de dag terug moet naar het hotel om mijn schoenen te wisselen. :') En dan iets wat er een beeeeetje acceptabel uit ziet dus toen kwam ik hier op uit: http://www.teva-eu.com/en/women-sandals ... _color=COG

Weet iemand hoe de maten vallen bij Teva? Kan ik beter iets groter nemen, of mijn eigen maat?

A eens bij de sandalen van Wolky gekeken. Oké niet goedkoop, maar gaan lang mee en lopen heerlijk:

https://www.wolkyshop.com/dames-sandalen