Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dieselpaard

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:56

Bij mij was zoonlief echt zo uit maatje 50, 56, 62 en 68 gegroeid! Ik was zo blij dat ik hier grotendeels alleen maar gekregen kleding had liggen!
Nu is hij net uit maat 74, daar heeft hij ook weer 2 maanden in gezeten :')
Ik durf dus echt niet zoveel te kopen voor zoonlief! Fingers crossed dat hij nu langer dan 2 maanden in maat 80 blijft...hij is pas 10 maandjes oud! :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:57

Hoe valt Vingino? Niet zo heel groot dacht ik? Zag daar paar leuke dingen van

Ach en anders combineer ik gewoon een paar maten. Flo heeft ook weer zulk leuk spul, dat viel met de wintercollectie best lang en smal dus dat kan ik wel gokken op 92 denk ik. En anders is een shirtje prima te combineren met een vestje natuurlijk en kan ze het in het voorjaar ook aan

Z8 ben ik niet zo weg van. Valt meestal wel mooi maar blijft echt niet mooi met wassen -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:58

Dieselpaard schreef:
Bij mij was zoonlief echt zo uit maatje 50, 56, 62 en 68 gegroeid! Ik was zo blij dat ik hier grotendeels alleen maar gekregen kleding had liggen!
Nu is hij net uit maat 74, daar heeft hij ook weer 2 maanden in gezeten :')
Ik durf dus echt niet zoveel te kopen voor zoonlief! Fingers crossed dat hij nu langer dan 2 maanden in maat 80 blijft...hij is pas 10 maandjes oud! :+

Kssssjt ga weg met je enge verhalen kssssjt! :')

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:02

Lieveli, iréne is nu 9,5 weken en zit tussen 62 en 68 in. Het gaat echt zoooo snel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:03

Veel te snel voor mij |(

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:03

litilaura schreef:
Lieveli, iréne is nu 9,5 weken en zit tussen 62 en 68 in. Het gaat echt zoooo snel.

Nee eeeeeecht!!!!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:04

Hier is N. 5 maand en gaat nu pas over naar 68.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:06

Hier heeft hij maandenlang in maat 62 gezeten en nog zeker een half jaar in 68 hoor L, met zijn eerste verjaardag kroop hij nog rond in maat 68 dus dat kan ook :P

Als je voor volgende zomer wilt kopen en nu in maat 80 of groter zit dan zou ik 2 maten groter kopen.
Er van uitgaan dat het over een half jaar (winter) een maat groter is en dan over een jaar 2 maten groter. Sowieso kunnen kleertjes beter een beetje te ruim dan te klein zijn :j

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:06

Of ze zijn 15 maanden en je kunt de eerste dingen in maat 92 weer opbergen... Het kan ontzettend snel gaan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:07

Daarom, zeker niet te klein kopen :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:10

xingridx schreef:
Dacht het al :') heeft ze al sale? Ik ben zaterdag in de Briel :+

Ze heeft altijd een uitverkoop rek staan. Met zomer en winter. Zijn echt restjes, maar wel leuk.

Vind het ook wel lastig met wat te kopen. Moet even goed kijken wat ik nu precies heb liggen. Heb vooral spullen van mn zus dr kids liggen. Zelf nog niet heel veel gekocht.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 20:18

Hier gingen we met 11 weken over naar 68 om daar vervolgens tot 7maanden in te zitten.

Z8 is leuk voor erbij en als je t in de sale koopt. Anders vind ik het mwah en te duur voor de kwaliteit.
De leggings vind ik wel heel fijn er van. En heb altijd wat sweattruitjes en (simpele) jurkjes ervan liggen. Maar meeste er van vind ik toch wel echt te schreeuwerig en wat goedkoop ogen.

Vingino valt idd vrij smal. Heb hier een jas en shirtje 92 liggen voor volgend voorjaar. Maar is echt niet groot
Heb naar spijkerbroekjes ervan gekeken. Die leken wel echt mooi smal te vallen.

Michelle: leggings heb je voor een meid niet snel te veel. Hier zeker in t begin veel leggings aangetrokken of losse broekjes. Maar echt in alle kleuren leggings. Nu draagt ze het nog veel in combi met bijv een sweatjurkje. Of bij een rokje. Een truitje. Of :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:25

Lau wat vind jij van Zara?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:26

Hihi daar heb ik er idd heeeel veel van. Vooral van mn neefje, maar een grijs broekje onder een jurkje of shirtje kan prima. Heb wel meer van mn neefje liggen, veel grijs, wit, ook wel een heel stoer knalblauw vest, maar is vast wel te combineren.

Die zachte broekjes lijken me het makkelijkst met verschonen en het fijnst liggen voor dat kleine grut.

Er is bij ons vlakbij een H&M gekomen, maar Zara moet ik naar Rdam toe. Heb zelf niets met zara en h&m maar voor de kleintjes vind ik het toch wel erg leuk. Geen hoogstaande kwaliteit, maar voor die korte tijd dat het gedragen wordt... Prima
Laatst bijgewerkt door Michelle77 op 28-06-17 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:27

Ik vind z8 ook te schreeuwerig ik heb maar 2 shirtjes die nog wel leuk zijn (en gekregen)

Dames die nog zwanger zijn let op als je wasbare luiers wilt gaan gebruiken dat past niet veel spijkerbroekjes enzo dan moet je echt leggings en harembroekjes hebben

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:29

Ik heb van Z8 die boxpakjes met geometrische vormen in grijs. Helemaal leuk. Maar shirtjes met teksten, cijfers of nikszeggende afbeeldingen vind ik vreselijk.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:34

litilaura schreef:
Ik vind z8 ook te schreeuwerig ik heb maar 2 shirtjes die nog wel leuk zijn (en gekregen)

Dames die nog zwanger zijn let op als je wasbare luiers wilt gaan gebruiken dat past niet veel spijkerbroekjes enzo dan moet je echt leggings en harembroekjes hebben

Hangt ook weer van de pasvorm en je kind af denk ik. Hier met wasbare luiers en nog steeds zakt het gros van de broekjes van haar billen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:49

Z8 is echt niet mn ding.

Ik vind de harembroekjes van noddles of tinymoon fijner dan leggings

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:58

Z8 vind ik vaak wel erg leuk alleen inderdaad is de kwaliteit maar zozo.
De laatste tijd erg fan van retour, en voor het eerst iets van Vingino gekocht. Ik ben juist erg fan van felle kleuren voor onze zoon. Die halen zijn blonde koppie erg op. Al vind ik het voor baby's soms wel te schreeuwerig.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:00

Vind het felle best kunnen bij iets grotere kids, maar pasgeboren vind ik zelf zachtere kleuren mooier.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:03

Ja ben ik met je eens!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:09

Oeh!!! Waarom heb ik dit topic nog niet eerder gezien :oo

T is 1,5 en draagt veel Name-it, Babyface,Mitch, Like Flo en Maxomorra. Vooral die laatste 2 ben ik echt fan van. Net weer een aantal Maxomorra dingen er bij besteld :D

Hij is overigens lang en smal, veel kleding zit hem daardoor niet mooi. Z8 hoef ik echt niet te kopen en de meeste dingen van Zara zitten ook echt lelijk. Dat zijn merken die vooral kort en breed zijn.
En hij zit nu met zijn 1,5 al in maatje 92. Groeide echt als kool, maar heb goede hoop dat hij nu tot de winter iig wel in 92 blijft

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 21:27

Li: Zara moet je geluk mee hebben. Ik heb er echt hele leuke leggingtjes van en paar leuke shirtjes van. Maar je moet het niet maanden en veel willen dragen.
Maar het heeft echt koddige dingen.

Dit shirtje is van Zara en blijft echt wel
mooi.
Afbeelding

Van Z8 heb ik vooral de niet schreeuwerige dingen :Y)

Had er echt een geweldig zacht roze truitje met ijsjes er op van Z8. Die stond zo leuk en bleef mooi.
En nu wat sweatjurkjes ervan liggen die ook te doen zijn.
Zoals deze. Heb er een zacht roze legging bij maar die is nog te lang. Deze is nooit het mooiste erbij...
Afbeelding

Voor die kleintjes zijn zachte kleurtjes echt het mooiste. Als ze wat gaan zitten en gaan kruipen mag het best wat levendiger.

Merk dat nu ze veel kruipt staat en begint te lopen die sweatjurkjes fijn zijn. Dat valt wat langer dus als het omhoog kruipt is de rug nooit bloot.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:46

T had na de eerste maand ook al wel flink kleurtjes aan hoor, pastel en zachte kleuren stonden hem voor geen meter :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 22:03

Zal ook een kwestie van smaak zijn..