Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:30

Naomi schreef:
Heeft er iemand al een tinderpaardenman aan de haak geslagen?
Bestaan die nog? Haha

Niet een diehard paardenman, maar wel een misschien paardenman to be. Telt dat ook? :')

Na mijn ex ben ik eigenlijk voor de grap begonnen met Tinder, zonder verwachtingen. Het was ook heel lang niks, geen dates gehad. Tot een bepaalde match, dat klikte direct al heel goed. Ook daarna via WhatsApp leuk contact gehad en inmiddels zijn we bijna 4 maanden samen. Nooit verwacht maar oh wat ben ik gelukkig met hem <3

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:35

Ik heb net ruzie met hem gehad.
Heb gezegd dat ik het gevoel heb dat ik echt geen preoriteit ben en het dan beter is om gewoon geen contact te hebben, omdat ik mezelf en mijn gevoelens niet wil kwetsen.

Uiteindelijk vroeg hij wat er aan de hand was en toen heb ik gezegd dat ik het gevoel had dat hij niet eerlijk met mij was en dat ik juist dacht dat hij veel met andere meiden wilde doen..

Hij flipte helemaal te pan uit, dat ik zo kon denken en dat hij juist het gevoel had dat ik hem nu beschuldig van dingen die ik zelf wil doen enzo. (Met andere woorden dat ik met jan en allemaal rotzooi)

Heb het echt niet zo bedoeld maar ik krijg hem niet overtuigd en hij is echt heel boos. Gelijk mijn nummer verwijderd.
Heb gezegd dat ik me alleen op hem focus en dat ik bang was om mijn gevoelens neer te gooien, ik ben daarin gewoon zo vaak gekwetst dat ik nu echt merk hoe onzeker, bang en minderwaardig ik over mezelf denk.

Ik vroeg of ik dan opnieuw kon beginnen zonder mijn gevoelens te verbergen voor hem. Ik heb hem net zoveel dingen geholpen en gezegd dat ik dacht dat hij dat wel zou zien.. doe ik ook niet zomaar voor iemand..

Hij zou me na het sporten berichten..
heeft me nog steeds niet opgeslagen want ik zie geen foto meer. Maar wel af en toe online.
Ben benieuwd of ik nog iets hoor.
Voel me echt rot :\

Geryon

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:39

Vaak worden mensen boos als ze niet eerlijk zijn en daarop gewezen worden.. maar goed ik hoop van niet natuurlijk!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:40

Sorry maar zo reageren? Geeft mij juist gevoel dat je vinger op zere plek duwde en nu hij de gekwetste/boze speelde krijgt die ook gelijk dat je weer energie in hem steekt en hem weer wil.. ik zou echt oppassen met hem..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:41

Niet intrappen hoor Guess, hij is de eikel maar hij draait het nu om! Wat een galbak!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:53

Lekker laten gaan!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:55

Wat een dramalama :x
Ik zou hem lekker laten lopen, zo wil je toch überhaupt niet aan een relatie beginnen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:55

Hahaha ja ik heb daar ook wel talent voor he saf!
Gelukkig wel snel door tegenwoordig.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:00

jeetje wat een droplul zeg, pfff. als een vent zo in de defensie schiet dan is t meestal geen zuivere koek, niet erg netjes.

ik heb wel een erg leuke match, aan de app nu en vroeg hem wat dingetjes en hij zei, niet teveel vragenvuur he, anders hebben we niks meer om over te praten tijdens de game date haha.
ik zei, nouja voor de coffee date, game date word denk ik toch meer vloeken tegen het scherm hahaha.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:23

Mag ik me hier ook melden/ meelezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:24

Leuk leuk, ik had gisteren echt weer een leuk gesprek met m'n date. Hier eigenlijk zelf ook niet zo'n appert, raak dan gewoon snel uitgepraat terwijl ik face to face echt heel spontaan ben.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:32

Geryon schreef:
Ailill schreef:
Wellicht een teken van boven dat je eerder een foute keuze hebt gemaakt :j

Je moet ook niet alleen maar super knappe meiden liken he flessuh?

Zijn daar zoveel van dat ik zoveel door mijn likes heen ben? :+

Hoe had ik jou ook alweer geswiped? }:)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:41

Mijn date is wel goed in appen. Ik vind dat echt tof. Alleen vandaag was het niet veel omdat hij hard moest werken aan een hele belangrijke presentatie voor morgen.
Alle begrip voor... maar toch heb ik dan zo'n poedersuiker vrouwen trekje wat dan toch wat onzekerheid geeft... ik haat dat haha.

Ik had nog best wat meer matches en 2 leuke gesprekken. Maar zodra ik,zoals nu, echt een leuke kerel tegen kom kan ik gewoon echt niet meer met die anderen praten...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:45

Sure_lee schreef:
Mijn date is wel goed in appen. Ik vind dat echt tof. Alleen vandaag was het niet veel omdat hij hard moest werken aan een hele belangrijke presentatie voor morgen.
Alle begrip voor... maar toch heb ik dan zo'n poedersuiker vrouwen trekje wat dan toch wat onzekerheid geeft... ik haat dat haha.

Ik had nog best wat meer matches en 2 leuke gesprekken. Maar zodra ik,zoals nu, echt een leuke kerel tegen kom kan ik gewoon echt niet meer met die anderen praten...
Waarom zou je daar onzeker door raken? Hij is met een belangrijke presentatie bezig = ambitie en kan blijkbaar niet multitasken = een echte vent. . . lijkt me een houdertje ;)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:46

inderdaad, niet onzeker over worden :) neemt niet weg dat het idd een vrouwen trekje is, ik kan er ook erg slecht tegen. maar probeer t nu aardig uit te zetten. mijn apper studeert en drukke bijbaan. dus weinig app tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:48

Oh nee met meerderen praten helpt mij juist in filteren, merk dan gauw genoeg van wie ik het het leukst vind om wat te horen en neem dan ook redelijk snel afscheid van de ander.

Daten doe ik wel met 1 tegelijk. Zou ook niet anders meer kunnen qua tijd :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 19:50

Mijn telefoon weigert Tinder nu helemaal, dus... Wie wilt er daten? _O- :+

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:03

God kienders wat gaan jullie snel _O-
Heb alles gelezen 9 pagina's ofzo zo onderhand hahaha!
Zag her en der wat geslaagde dates! Leuk! :)) Bij mij op dit moment rustig, swipe niet zoveel op dit moment

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:22

Guess, wat moet je nog met die jongen? Hij is duidelijk niet wat jij wilt en zoekt en toch blijf je achter hem aan gaan..

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:24

Ik ben veel te snel verliefd denk ik _-:(

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:35

Oehhh ik heb sinds vorige week contact met een match op Tinder en volgens mij klikt het wel :D
Hebben voor zaterdag afgesproken. Vind het best spannend _O- Eerste Tinder-date.
Afspreken ging nu wel heel soepel en snel :D Dus dat zal wel doorgaan.
Vond het eerst wel heel snel, om na 1 week contact al af te spreken, maar aan de andere kant heb ik er wel een goed gevoel bij, dus dan kan je maar beter niet te lang wachten O:)

Heb net een jaar lang met een Tindermatch gekletst via WhatsApp, ik zat in de eerste 5 maanden in Curacao dus toen konden we sowieso niet afspreken. Daarna had hij nooit tijd vanwege werk (en ik later ook stage) en wanneer we wilden afspreken kon hij op de dag zelf ineens niet omdat hij toch geen vrij kon krijgen van zijn werk. Paar weken terug konden we dan éindelijk afspreken (hij riep al een heel jaar hoe graag hij dat wilde), blokkeert ie mij een dag van tevoren op WhatsApp -O-
Nou was hij nou ook niet dé match voor mij, maar was op WhatsApp vaak wel gezellig en was benieuwd of het in reallife ook klikte , ookal kon ik em soms wel achter het behang plakken met zijn opmerkingen :') Maar hij was het dus blijkbaar niet waard :+ Voor hem 10 anderen, laten we maar zeggen. (ookal loopt het niet zo'n vaart hoor O:)
Laatst bijgewerkt door 1234 op 20-02-17 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:36

Leuk is anders of niet 1234

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:37

1234 schreef:
Oehhh ik heb sinds vorige week contact met een match op Tinder en volgens mij klikt het wel :D
Hebben voor zaterdag afgesproken. Vind het best spannend _O- Eerste Tinder-date.
Afspreken ging nu wel heel soepel en snel :D Dus dat zal wel doorgaan.
Vond het eerst wel heel snel, om na 1 week contact al af te spreken, maar aan de andere kant heb ik er wel een goed gevoel bij, dus dan kan je maar beter niet te lang wachten O:)

Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wie... Want Scheveningen is ook mijn omgeving, misschien ken ik hem wel :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:38

Hij woont niet in Scheveningen O:) hahah xD

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 20:38

@1234, wat een gedoe :') op naar de volgende!