Dobby91 schreef:Dat is dan hetzelfde traject..
Ik sta stil tussen Tilburg en Den Bosch.
Klopt ja, wij zouden trein later pakken dan waar je nu in zit maar nu dus omreizen via eindhoven..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
http://www.nu.nl/internet/4487265/prora ... uters.html
Cayenne schreef:Ik heb in Obdam gewoond (tussen Heerhugowaard en Hoorn) en daar gebeurde het ook geregeld.
Ik kan me nog een donkere regenachtige winteravond herinneren toen rond een uur of 22:00 uur ergens in een donker weiland aan de rand van het dorp een oude vrouw (rond de 80) voor de trein ging staan. Wat moet er door haar hoofd zijn gegaan....

lieveli schreef:Yep in Schagen zit ook een instelling. Maar zoals ik eerder heb gezegd zijn de springers in Heiloo vaak geen Willibrorders maar 'gewone' mensen. Het springen is zo aantrekkelijk in Heiloo vanwege de onbewaakte spoorovergang in het bos.

Cayenne schreef:Ik heb in Obdam gewoond (tussen Heerhugowaard en Hoorn) en daar gebeurde het ook geregeld.
Ik kan me nog een donkere regenachtige winteravond herinneren toen rond een uur of 22:00 uur ergens in een donker weiland aan de rand van het dorp een oude vrouw (rond de 80) voor de trein ging staan. Wat moet er door haar hoofd zijn gegaan....

xxcleeoo schreef:Cayenne schreef:Ik heb in Obdam gewoond (tussen Heerhugowaard en Hoorn) en daar gebeurde het ook geregeld.
Bedoel je vorig jaar?
Cayenne schreef:Wel een interessant nieuwsbericht: Prorail wil zelfdoding op het spoor door computers laten voorspellenhttp://www.nu.nl/internet/4487265/prora ... uters.html
en eerder deze week was er al een bericht dat in 2016 3000 spoorlopers werden gerapporteerd. Wat een hoop zeg
xxcleeoo schreef:@cayenne, vorig jaar maart is het ook gebeurd hier in het weiland, schuin achter mijn huis. De politie, ProRail, ambulances enz stonden bij mij en mijn buurvrouw op het pad.. Het was echt ellendig, de hulptroepen moesten eerst door het weiland en daarna over de sloot om de restjes op te kunnen ruimen
moniek21 schreef:xxcleeoo schreef:@cayenne, vorig jaar maart is het ook gebeurd hier in het weiland, schuin achter mijn huis. De politie, ProRail, ambulances enz stonden bij mij en mijn buurvrouw op het pad.. Het was echt ellendig, de hulptroepen moesten eerst door het weiland en daarna over de sloot om de restjes op te kunnen ruimen
Daar was ik heen .. dat was een hele tocht inderdaad door dat weiland en over de sloot kruipend over een ladder ..
..