noah14 schreef:Dreft koop ik meestal ook als het in de aanbieding is, maar gebruik het voor het afwassen als het niet meer in de vaatwasser past... maar doe ook altijd een scheutje door een sopje heen als ik ga schoonmaken, ramen wassen enz.
Vaatwas tabletten haal ik meestal bij de Action, maar wil nu voor het eerst die van de AH wel eens proberen, gewoon die van eigen merk... iemand daar ervaring mee?
Ik kan me niet herinneren of we die geprobeerd hebben maaar heb een poosje goedkope alternatieven geprobeerd maar wij werden er niet vrolijk van. Nu koop ik altijd Dreft platinum maar alleen in de hele goede aanbieding waarbij ze op een 10 cent per blokje komen. En dan sla ik flink in. Tot nu toe altijd ruim op tijd weer bij kunnen vullen en dan vind ik de kosten nog wel meevallen.

. Daar koop je hier niet eens vbasic voor volgens mij. Verder drink ik alleen coca cola, als ik dat al drink, want liefst gewoon water, en alleen smeerkaas van goudkuipje. De andere vind ik niet lekker
is echt heel lekker!
Zal wel schelen per soort. Toen ik in Italië zat voor een maand (bij een familie) aten die ook altijd de goedkope pasta van de supermarkt (zónder ei) dus ik ben daar wel afgestapt van "Ja maar in Italië eten ze het ook zo en zo" 
. Voor mijn volkoren pennen zou ik graag een goedkoper alternatief hebben, want eet 3 keer vaker volkoren penne dan de spaghetti (wel de witte spaghetti trouwens)
)