hij is er helaas niet meer in mijn maat. Kan denk ik prima hierboven!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hij is er helaas niet meer in mijn maat.

Celiien schreef:Vind je dan niet dat het een enorm lege ruimte wordt tussen hals en decolete?
Horloge niet,heb alleen een rose horlogeEn aangezien dat een MK is en we gaan stappen doe ik die niet om

Kijk ik heb hakken die idd wat fijner zijn. Die gaan in de auto aan, strompel de trap er mee op, heb ze onder mn bureau aan en op kantoor, strompel vervolgens de trap er weer mee af en zodra ik in de auto zit gaan die krengen uit
Die wreef maakt het echt zo lastig, en zonder plateau voel ik bijna elk pluisje wat op de grond ligt op de bal van mn voet
ga het wel meenemen, oorbellen moet ik sws hebben
Celiien schreef:En vooral dansbaarKijk ik heb hakken die idd wat fijner zijn. Die gaan in de auto aan, strompel de trap er mee op, heb ze onder mn bureau aan en op kantoor, strompel vervolgens de trap er weer mee af en zodra ik in de auto zit gaan die krengen uit
Die wreef maakt het echt zo lastig, en zonder plateau voel ik bijna elk pluisje wat op de grond ligt op de bal van mn voet
![]()
Dinky: Moooi! erg leuk!
san: Maar ik ben een beetje van de more is morega het wel meenemen, oorbellen moet ik sws hebben

.