Veel sterkte iedereen vandaag! Ik hoop dat jullie nabijheid kunnen bieden en ervaren van de mensen om jullie heen. Verdriet heb je nooit alleen. Sorry als dit ongepast is zo is het niet bedoeld, maar word amadeus nog betrokken bij het afscheid? Aangezien pony's veel voor haar betekent hebben in haar leven.
Ik wens iedereen die haar mist vandaag een mooi afscheid toe. Als ik hier lees hoeveel mensen ze geraakt heeft, weet ik zeker dat ze in veel harten voor altijd opgesloten zal zitten!
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden, zowel vandaag als in de toekomst.
Rust zacht Liselotte.
VanHuisUit
Geplaatst: 27-10-16 08:37
Familie, vrienden en degenen die dichtbij Lot stonden alle sterkte toegewenst. En voor degenen die in verbijstering alles via bokt meekregen eveneens. Rust zacht lieve Lot.
Heb in mijn hoofd een soort beeld van een afscheid, met een lach en een traan, een naar ik hoop niet alleen iets zwarts, maar ook veel wit, waar men verbondenheid en steun uit kan putten. Heel veel sterkte! Ze heeft een plekje in veler harten mogen vinden... Kaarsje alleen voor jou, maar ook als symbool voor zo velen
Heb van begin af aan meegelezen en steeds weer verbijsterd terug gekeken naar de begin post maar nooit gereageerd.. Nu wil ik alle nabestaanden vandaag heel veel sterkte wensen bij het afscheid en vooral ook heel veel sterkte de komende tijden.
Shivatjuh01
Geplaatst: 27-10-16 09:39
Afgelopen dagen is Lieselotte elke dag wel even in mijn gedachten geweest. Hoewel ik haar niet persoonlijk kende, alleen van een aantal berichtjes en topics, blijf ik maar aan haar denken.
Hoewel het een vreselijk besluit is voor nabestaanden, vind ik het enorm dapper dat ze voor zichzelf heeft gekozen. En voor mijn gevoel ook voor Buck. Als het leven continu een zwart gat was, zal dit haar zoveel verlichting hebben gebracht.
De waarom zal bij velen blijven spelen. Maar ik denk dat het allerbelangrijkste is dat ze rust heeft en dat dit haar eigen keuze was, die, hoe moeilijk dan ook, gerespecteerd moet worden. Ik hoop oprecht dat al haar directe vrienden en familie heel veel steun en kracht ontvangen in deze zware tijd. En dat ze haar zullen herinneren als het mooie maar vooral sterke mens dat ze was. Tijd heelt heel veel wonden en mooie herinneringen zullen pleisters zijn op die wonden. Op den duur zullen tranen steeds vaker plaatsmaken voor een lach, de lach van herinnering.
Heel veel sterkte bij deze toch akelig definitieve dag! Ik zal een kaarsje voor haar en haar nabestaande branden. De hemel heeft er een heel grote en heldere ster bij gekregen..
Heel veel sterkte nu en voor later voor iedereen die Lieselotte lief had. Ze krijgt vast en zeker een heel mooi afscheid, ze heeft zoveel mensen geraakt. Maar oh wat zal het moeilijk zijn...