ICT-er zoekt paardenmeisje

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sureido

Re: ICT-er zoekt paardenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:13

Aah ja die foto had ik gezien trouwens maar dacht dat dat maar weinig mensen waren tegenover hoeveel er ingeschreven stonden :)

Waren er meerdere die op een persoon 'aasden'? Lijkt me ook knap ongemakkelijk Hahah!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 23:17

sureido schreef:
Aah ja die foto had ik gezien trouwens maar dacht dat dat maar weinig mensen waren tegenover hoeveel er ingeschreven stonden :)

Waren er meerdere die op een persoon 'aasden'? Lijkt me ook knap ongemakkelijk Hahah!

We waren met 20 personen in totaal. Dus er waren er idd al wat weg op de foto.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 09:10

Hier ook heel benieuwd naar het concept. Het lijkt me zo akward.

Waar praat je over? Wat als iemand boring is? Of indd meerdere mensen 1 iemand leuk vinden.

Vielen er gesprekken stil etc. Etc.

Hoedt dus niet op de persoon, maar zou zo graag eens mee willen gaan in die beleving

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 09:16

Als iemand je niet bevalt, ga je naar t toilet of pak je eten en ga je ergens anders zitten.

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 09:20

Wat een vragen allemaal haha.

Ik zou zeggen probeer het een keer!

Mijn uitgangspunt was een gezellige avond en dat is echt super gelukt :j

Daarnaast nog wat leuke contacten opgedaan dus ik vind het wel geslaagd +:)+

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 10:52

Joltsje schreef:
Hier ook heel benieuwd naar het concept. Het lijkt me zo akward.

Waar praat je over? Wat als iemand boring is? Of indd meerdere mensen 1 iemand leuk vinden.

Vielen er gesprekken stil etc. Etc.

Hoedt dus niet op de persoon, maar zou zo graag eens mee willen gaan in die beleving

Alleen de eerste 5 minuten is het akward.. Als je er een paar mensen tussen hebt zitten die makkelijk kletsen, komen de gesprekken vanzelf opgang.
En wat EW zegt: als je wilt wisselen van plek maar je wil dat niet zo direct zeggen, dan ga je gewoon een bordje eten halen. Daarom heb ik ook gekozen voor een buffet.

Eind van de avond had bijna iedereen wel elkaar wel even gesproken.

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:52

Je moet er ook niet heen gaan met het idee dat je iemand "uit moet kiezen", dan word het ongemakkelijk.
Zoals Joyce zegt, zie het als nieuwe mensen ontmoeten en als daar toevallig iemand bij zit die leuker is als gewoon een vriend is dat mooi meegenomen

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:22

Dat was Sas inderdaad zegt :j open minded erin gaan, dan is het allemaal minder 'moeten'.

Ik heb me prima vermaakt :D

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:47

sasjaaa schreef:
Je moet er ook niet heen gaan met het idee dat je iemand "uit moet kiezen", dan word het ongemakkelijk.
Zoals Joyce zegt, zie het als nieuwe mensen ontmoeten en als daar toevallig iemand bij zit die leuker is als gewoon een vriend is dat mooi meegenomen

Dit is precies zoals ik en mijn vriend er destijds in stonden. Ik woonde net weer in Apeldoorn en leek mij leuk nieuwe mensen te ontmoeten aangezien ik hier nog weinig contacten had. Daarbij leek een militair mij totaal niet mijn type. Ik verwachtte dus absoluut niet er een relatie uit te halen.
R was volgens mij zelfs wat sceptisch over het hele gebeuren maar was wel bereid zijn huis open te stellen en te koken. Dat leek hem relaxter als ergens in een restaurant oid.
De twee die er dus niks van verwachtten zijn er het rijkst uitgekomen.
Al denk ik wel dat de fonk bij ons al was overgeslagen op de dag voorbereiden vóór het gezamenlijke etentje. En ik vraag me af of dat gebeurt was als ik enkel op het etentje met iedereen was geweest. Ik kon daar toch niet echt mezelf zijn..

Ik ben heel benieuwd of er dit x wat moois uit voort komt!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 19:37

Hoe is het nu?
Hebben er al vervolgdates plaatsgevonden?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 17:43

-O- niet?

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 10:10

Hier geen vervolgdates, vond het toen erg gezellig en leuke mensen ontmoet maar ik laat ik het daarbij :)