Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maximuss schreef:Eerlijk ts, ik denk niet dat jij op dit moment in staat bent om op een goede, stabiele manier een kind op te voeden. Leer eerst jezelf kennen vooraleer je een kind op de wereld zet, nu ben je echt niet stabiel genoeg. Je wil je bekeren tot de islam als ongetrouwde moeder??? Dat zien ze daar niet graag... Het is niet eerlijk voor een kind om in zo'n wespennest terecht te komen. Imo is de beste oplossing: zonder hem en zonder kind en met een goede psychiater...
Resistance schreef:Envoler schreef:Bedankt voor de fijne reacties, wat heb ik jullie gemist.
Mijn ouders willen min nu erg beschermen voor hem en zijn familie (mochten ze erachter komen). Het hele dorp weet immers dat het van hem zal zijn. Enkel zijn familie niet.
Mijn ouders willen ook dat ik het hou en ze zullen er alles aan doen om mij te helpen en het kind groot te krijgen. Ik heb helaas niet veel vrienden meer maar een mooie kans om mijn normale leven op te pakken.
Dit kind zal het beste zijn wat mij zal overkomen.
Dat laatste zeker!Ik kan niet wachten totdat ik zelf mag.
En ik weet niet precies waar je woont, maar ik weet zeker dat er genoeg bokkers zijn (waaronder ik) die vrienden met je willen zijn!
ikkedus schreef:In godsnaam ( of in die van Allah) kies voor jezelf en daarna voor evt het kindje houden.
Uit alles wat ik over jouw relatie lees gaan mijn haren overeind staan.
Zorg dat jij er goed voor komt te staan en volg je eigen pad om de Islam toe te laten als dat is waar je je goed bij voelt.
Als hij echt jouw droomman is, dan draait hij bij en niet jij!
Definitief bij hem weg hoeft nu ook de stap niet te zijn, maar je moet mi wel echt even afstand scheppen en goed nadenken wat goed voor jou is. Zijn gedrag in de tussentijd zal ws ook heel veel duidelijk gaan maken denk ik.
Heel veel sterkte! En een dikke knuffel!
Albert schreef:maximuss schreef:Eerlijk ts, ik denk niet dat jij op dit moment in staat bent om op een goede, stabiele manier een kind op te voeden. Leer eerst jezelf kennen vooraleer je een kind op de wereld zet, nu ben je echt niet stabiel genoeg. Je wil je bekeren tot de islam als ongetrouwde moeder??? Dat zien ze daar niet graag... Het is niet eerlijk voor een kind om in zo'n wespennest terecht te komen. Imo is de beste oplossing: zonder hem en zonder kind en met een goede psychiater...
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Zorg eerst voor een goede stabiele basis, niet alleen qua financiën en zorg maar ook psychisch en emotioneel.