Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En je tript er zo van dat je wel weet dat je dat niet te vaak moet doen haha. De vormen, de kleuren, de werelden! We gingen er ook nog bij zwemmen, heerlijk! En inderdaad taken... Ik wist echt niet meer hoe iets moest haha, hilarisch! lisa_xxx schreef:Vriendin van me had van een vriend "coke" gekregen en deelde dat met ons groepje. Blijkt het pep met caffeinepoeder te zijn.... En die "vriend" verkoopt het dus gewoon als coke voor zo'n 37 euro per gram.
En eigenlijk is pep iets wat ik niet had willen doen. (Huisgenoot is daar verslaafd aan geweest.. )
Altijd fijn..
Carr_friesje schreef:lisa_xxx schreef:Vriendin van me had van een vriend "coke" gekregen en deelde dat met ons groepje. Blijkt het pep met caffeinepoeder te zijn.... En die "vriend" verkoopt het dus gewoon als coke voor zo'n 37 euro per gram.
En eigenlijk is pep iets wat ik niet had willen doen. (Huisgenoot is daar verslaafd aan geweest.. )
Altijd fijn..
Voor die prijs zou ik me in eerste instantie sowieso even achter de oren krabben.
Tivoli schreef:Bijzonder, want dat ruik je ook meteen..?
Kuggur schreef:Swah schreef:Nou inderdaad, alcohol daar wordt achterlijk makkelijk over gedaan.... wat een troep!
De "jouw drug is veel ongezonder dan mijn drug" illusie. Heel gangbaar onder verslaafden, zelfs afgekickte...