Mijn eindgesprek is nu ook ingepland, 25 augustus, dan weet ik dus of ik geslaagd ben
maar maak me er geen zorgen om. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar maak me er geen zorgen om.
Hele opluchting! 31 augustus mijn eindgesprek en dan hopelijk afgestudeerd. Volgende week al een sollicitatiegesprek!
Miiej schreef:Is er iemand die hier kwalitatief onderzoek gedaan heeft en ik een vraag kan stellen via PB over het verwerken van je resultaten?
Annenas schreef:Miiej schreef:Is er iemand die hier kwalitatief onderzoek gedaan heeft en ik een vraag kan stellen via PB over het verwerken van je resultaten?
Heb ik gedaan! Ik heb interviews gehouden, letterlijk getranscribeerd, toen open gecodeerd, daarna gecodeerd adhv thema's en die thema's in een codeboek verwerkt met bij elk thema/subthema de uitspraken die erbij horen.

) dat ik alles heb afgerond en dus afgestudeerd ben!!!

ben er best nerveus voor. Maar kan haast niet mis gaan. Denk dat ik gewoon slaag. Moet ruim een uur rijden met de auto naar school, zet maar gewoon de muziek hard zodat ik er niet over ga piekeren 
had nooit kunnen dromen dat het zo soepel zou lopen! Is ook nog eens binnen mijn vakgebied en interesses. 
Vonden ze origineel en leuk. Was zo blij dat ik niet zelf hoefde te praten tijdens de presentatie
kon gewoon ff achterover zitten terwijl we t filmpje keken. Na afloop van het gesprek zeiden ze helaas wel dat ik een deel wel en een deel niet heb gehaald
Gesprek had ik een 7 voor, dus super goed! Ze waren verbaasd in het gesprek, omdat ik alles zo helder en compleet uit kon leggen. Kon alle vragen goed beantwoorden. Dat was alleen nog niet goed genoeg op papier in mijn verantwoordingen naar voren gekomen. Daarom moet ik dus die nog aanpassen.
De assessor stuurt nog een mail met wat ze precies verwacht. Dan ga ik als een speer dat aanpassen en weer inleveren en dan hopen dat het goed is. Dan kan ik alsnog in oktober mee met de diploma-uitreiking.

Scriptie was dus al goedgekeurd en nu telt het gesprek nog voor 30 % mee. Ik hoor verschillende verhalen dus ik hoop dat het mee valt, vooral omdat ik er niet zo goed in kom nu.. 

beetje krom. Ik zorg gewoon dat ik het op tijd af heb, zodat ik het ieder moment gewoon in kan leveren.