Haha ja sorry, ik vond die opmerking dat het altijd tienermeisjes zijn die dat roepen een beetje vreemd, (bedoel daarmee dat ik ook "oudere" mensen ken die dat merken/zeggen/vinden) vandaar mijn reactie Misschien niet geheel gepast, en is dat geval dan min excuses
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-03-17 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt
terrabeertje
Geplaatst: 15-03-17 18:07
Anoniem schreef:
Haha ja sorry, ik vond die opmerking dat het altijd tienermeisjes zijn die dat roepen een beetje vreemd, vandaar mijn reactie
haha, dan had ik hem verkeerd geïnterpreteerd.
Anoniem
Geplaatst: 15-03-17 18:08
terrabeertje schreef:
Anoniem schreef:
Haha ja sorry, ik vond die opmerking dat het altijd tienermeisjes zijn die dat roepen een beetje vreemd, vandaar mijn reactie
haha, dan had ik hem verkeerd geïnterpreteerd.
Haha geen probleem, sarcasme is niet altijd van een scherm af te lezen
Goudlokje1
Geplaatst: 07-12-17 05:36
Jammer dat het hier zo stil de laatste maanden
Ik woon nu samen met mijn vriend, en hij is maar een half jaartje ouder dan ik, maar ik heb "vroeger" een hele tijd een relatie gehad met een jongen van 5 jaar jonger.. Ik was toen 23 en hij 18, bijna 19. Werkte prima en we hebben echt een paar hele leuke jaren gehad
Daarbij had ik wel het geluk dat hij voor zijn leeftijd echt enorm slim en vooral heel volwassen is. Samen 2 ontzettend leuke kinderen gekregen en ook nu we niet meer samen zijn is het contact nog fijn en kan hij het gelukkig ook goed vinden met mijn verloofde