Liefde kent geen leeftijd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 18:05

Haha ja sorry, ik vond die opmerking dat het altijd tienermeisjes zijn die dat roepen een beetje vreemd, (bedoel daarmee dat ik ook "oudere" mensen ken die dat merken/zeggen/vinden) vandaar mijn reactie :') ;)
Misschien niet geheel gepast, en is dat geval dan min excuses :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-03-17 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 18:07

Anoniem schreef:
Haha ja sorry, ik vond die opmerking dat het altijd tienermeisjes zijn die dat roepen een beetje vreemd, vandaar mijn reactie :') ;)

haha, dan had ik hem verkeerd geïnterpreteerd. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 18:08

terrabeertje schreef:
Anoniem schreef:
Haha ja sorry, ik vond die opmerking dat het altijd tienermeisjes zijn die dat roepen een beetje vreemd, vandaar mijn reactie :') ;)

haha, dan had ik hem verkeerd geïnterpreteerd. :+

Haha geen probleem, sarcasme is niet altijd van een scherm af te lezen :)

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 05:36

Jammer dat het hier zo stil de laatste maanden :P

Ik woon nu samen met mijn vriend, en hij is maar een half jaartje ouder dan ik, maar ik heb "vroeger" een hele tijd een relatie gehad met een jongen van 5 jaar jonger.. Ik was toen 23 en hij 18, bijna 19. Werkte prima en we hebben echt een paar hele leuke jaren gehad :)

Daarbij had ik wel het geluk dat hij voor zijn leeftijd echt enorm slim en vooral heel volwassen is.
Samen 2 ontzettend leuke kinderen gekregen en ook nu we niet meer samen zijn is het contact nog fijn en kan hij het gelukkig ook goed vinden met mijn verloofde :)