ben er alweer druk mee bezig broek gedeelte is af nu het bovenste stuk nog (we konden thuis geen bodysuit patroon vinden dus we improviseren ) en dan is de basis af
Ik heb zojuist een fotoshoot gepland voor eind augustus, en ben nu al nerveus weet vooral bijgod niet wat ik met m'n haren moet. Iemand nog leuke Gothic lolita haarstijl voorbeelden?
YamaSaki
Geplaatst: 12-07-16 17:05
Hm, inspiratie op doen bij bands als Versailles? Saviera al foto's?
Nog niet verder gegaan Zit ff met een plan van aanpak voor de details xD Wil namelijk geen meter stof kopen, voor elk kleurtje En je kan niet per halve meter kopen helaas...
oehh das wel balen! Bij veel van onze stoffenwinkels kan dat wel. zelf per 30cm bij sommige. wat voor kleuren heb je nodig? Eventueel een mogelijkheid om de details met textielverf te doen?
Nala
Geplaatst: 12-07-16 17:30
Het jammere is dat mijn haar absoluut geen krul houdt, en al die haarstijlen krul hebben.
Dat is ook de reden dat ik bijna niks zelf maak, ben meer kwijt aan stof dan het gewoon klaar kopen xD
YamaSaki
Geplaatst: 12-07-16 17:39
K zat te denken aan eventueel restanten zoeken ergens. Hier helaas geen winkels in de buurt die minder afnemen dan per meter Verf is idd iets waar ik ook aan zit te denken.
Hmm, lolita zonder krul wordt lastig Een pruik zou ik dan zeggen Je kan ook je haar helemaal recht stylen, maar dan ook echt heel strak zeg maar en een leuke strik of iets als accessoire Eventueel met je haar in 2 staarten ook. Het is met gothic lolita namelijk wel echt, of krullen, of stijl
Basis hoedje of iets kopen en dat leuk beplakken en doen? Action heeft allemaal spul waar je dingetjes mee kan maken, wie weet zit daar wel wat zwart kant bij of iets
Zal eens gaan kijken bij de action, en bij zo'n klein aziatisch winkeltje bij ons in de stad, die heeft allemaal van die laag geprijsde (maar ook lage kwaliteit) tierelantijntjes en sieraden.
Via een cosplay facebookgroep mij opgegeven als fotograaf voor een meeting. Ze gaan de complete groep van Attack on Titan cosplayen (opgave model was enkel mogelijk als je compleet kon komen (met gear, cape etc. ) Ik heb mij dus opgegeven als fotograaf, want dat lijkt me echt zo gaaf om dat vast te leggen!
Nu nog even zien of ik van tevoren nog een beetje kan oefenen Nog niet eerder mensen gefotografeerd op die manier
Ik ben bezig met de cosplay van Mizore Shirayuki uit Rosario & Vampire. Ik heb hierbij wel al een pruik van Moka San. Pruik en sokken van Mizore komen nog
Mizore Shirayuki:
Ik heb pruiken uit China, zijn die een beetje te borstelen? En hoe verstoppen jullie lang haar eronder?
tuurlijk mag je je melden leuk zelfs heb zelf ook pruiken uit china zijn meestal prima van kwaliteit! verstop mijn haar in een haarnetje en dan de pruik er overheen. dat werkt voor mij toch wel altijd het beste