Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Dat vind ik inderdaad ook opvallend, je betaald om een rekening te hebben, maar uiteindelijk gooi je geld weg omdat de rente zo laag isRabo heeft er de laatste tijd een handje van om iets af te schrijven onder het mom 'kosten'. Maar wat voor kosten....
Eleionomae schreef:Ja de kosten van Rabo gaan indd onder de term kosten, die per maand van je rekening worden gehaald. Bij de meeste andere banken gaat het per kwartaal.
Winged schreef:Ik denk dat ik binnenkort eens met mijn pa ga sparren over hoe en wat met mijn spaargeld. Ik wil er meer rendement uithalen dan dat ik nu krijg, maar ik weet niet hoe... Beleggen vind ik ook nogal wat en snap ik ook niet veel van.
_San87_ schreef:Ik vind een auto tegenwoordig eigenlijk niet meer per se onder luxegoed vallen... Veel mensen hebben gewoon echt een auto nodig om bij het werk te komen.
lifaya schreef:_San87_ schreef:Ik vind een auto tegenwoordig eigenlijk niet meer per se onder luxegoed vallen... Veel mensen hebben gewoon echt een auto nodig om bij het werk te komen.
Even hier op terug komen, Ik vind dat het wel onder luxegoed valt. Openbaar vervoer is in het grootste gedeelte van het land zeer goed, en je kan altijd een vouwfiets meenemen of een oude fiets daar neerzetten die je gebruikt. Ik heb geen auto nodig, ik woon in Leiden en werk op Schiphol Airport. Ik ga met mijn scooter naar het station, trein naar het vliegveld en klein stukje lopen en ik ben erIk heb collega's die het met de auto doen, maar het kán anders. Ik overleef het prima zonder auto. Maar ik woon dus wel in de randstad waar de trein elk uur rijd in de nacht en overdag rond de 4 per uur.
lifaya schreef:_San87_ schreef:Ik vind een auto tegenwoordig eigenlijk niet meer per se onder luxegoed vallen... Veel mensen hebben gewoon echt een auto nodig om bij het werk te komen.
Even hier op terug komen, Ik vind dat het wel onder luxegoed valt. Openbaar vervoer is in het grootste gedeelte van het land zeer goed, en je kan altijd een vouwfiets meenemen of een oude fiets daar neerzetten die je gebruikt. Ik heb geen auto nodig, ik woon in Leiden en werk op Schiphol Airport. Ik ga met mijn scooter naar het station, trein naar het vliegveld en klein stukje lopen en ik ben erIk heb collega's die het met de auto doen, maar het kán anders. Ik overleef het prima zonder auto. Maar ik woon dus wel in de randstad waar de trein elk uur rijd in de nacht en overdag rond de 4 per uur.