Ehr, verzetje na een break-up ken ik. Werd ik destijds niet heel vrolijk van (heeft misschien te maken met het feit dat meneer nog met 3 andere meiden bezig was ).
O wauw wat een hoop berichten opeens als je weer kijkt zeg .
Ja ik ben nu niet meer zo zenuwachtig meer. Ik had alleen een beetje een raar gesprek. En de kans dat ik spoken overigens zie is heel groot. Hij begon me te appen, ik was met iemand anders aan het appen. Hij: I was really close to you (hij was met de trein) Ik: Haha welcome home Hij: Dank je Dame! Hij: I still have almost one hour left. Ik: O really? Thats long. Hij: Im so bored. Ik: Yeah i understand. Hij: Yes, i arrive at 00:26. En toen even over z'n vlucht en toen opeens. Hij: Well, lucky of you that i didn't change the train in Zwolle (hij bedoeld dat die naar Kampen kon) Ik: Ha why? Hij zei daarna wel just kidding waarop ik zei nou je kan me toch niet vinden omdat je niet weet waar ik woon. Zegt die o maar ik vraag aan iedereen gewoon jou naam. Dacht wat moet ik daar nou weer mee. Nou is de kans dat ik misschien spoken lees groot dus ik weet het niet.
yeentll
Geplaatst: 08-01-16 10:15
Haha dat is wel apart HorseTimeXL. Ik vind afspreken met totaal vreemden toch wel apart denk ik ook.
Ik heb vanavond een date met mijn tinderboy, hij gaat wat leuks verzinnen. Ik twijfel om de foto die hij heeft gestuurd hier neer te zetten, hahaha. Bij mijn vriendinnen is hij al door de groepsapp gegaan, maar hij heeft een bijzonder lekker lijf
Queelens
Geplaatst: 08-01-16 10:29
Veel plezier alvast Yentl. Ik zou hem niet openbaar op bokt zetten. Iets met privacy enzo. Maar via pb mag denk ik altijd haha
Ik zie mijne maandag weer. Ga dan een keertje voor hem koken ipv hij voor mij. Én we hebben ook al een date staan voor vrijdag om op avontuur te gaan. Still going strong