Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Denk dat je dan beter voor mooie sleehakken kunt gaan, geen sleehakken vermomd als sneakers. 
Joaltijd schreef:Mmm.. dan zal ik morgen de winkels weer even induiken. Kijken of ballerinas gaat lukken.
Sleehak weet ik niet, met deze sleehakgympen heb ik iets meer steun
Maar bedankt voor de mening! 'Stopt schoenen weer in het schoenendoosje en pakt kassabon erbij'.
En ik was niet de enige, met mij nog 80% van de meiden die hetzelfde deden. (Yolo) haha
net als veel anderen!

Xivura schreef:Ik heb deze nog even snel kunnen scoren. Na mijn koop was m'n maat alweer verkocht, dus hopelijk past hij.![]()
http://static.webshopapp.com/shops/0181 ... 2/anne.jpg

Thasja schreef:Resistance schreef:Zo, ik heb m'n outfit ook!
[ [url=m/wuqjy6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/edMmYE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je ziet op de foto's helaas niet zo goed de kleur en het patroon maar zo ziet hij er uit:
[ [url=m/9nXWFi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeeeh waar heb je die weg![]()
Hij staat je geweldig!
Ik vond hem vanmiddag bij H&M.
Ze hebben daar een soort van nieuwe stijl erbij en daar hing deze onder andere bij. Erg leuk, ik begin H&M weer fijn te vinden.
Thasja schreef:Resistance schreef:Zo, ik heb m'n outfit ook!
Je ziet op de foto's helaas niet zo goed de kleur en het patroon maar zo ziet hij er uit:
Oeeeh waar heb je die weg![]()
Hij staat je geweldig!
Ik vond hem vanmiddag bij H&M.
Ze hebben daar een soort van nieuwe stijl erbij en daar hing deze onder andere bij. Erg leuk, ik begin H&M weer fijn te vinden.
[/quote]
Goed om te horen! Resistance schreef:Zo, ik heb m'n outfit ook!

De pumps zijn eigenlijk van m'n moeder maar ik heb ze even geleend...

in zweden dat wel