Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:59

lin_ schreef:
http://www.geurenzo-shop.nl/
Hier hebben ze nu met de code finale 45% korting op alles.
Denk deel het toch even met jullie.

Tnx, even gekeken maar ik vind de verzendkosten in verhouding tot wat ik zou bestellen te hoog.

Had op een andere site een geur met perzik en Lychee gezien. Ik ben verzot op Lychee, maarja om nou alleen daarvoor te gaan bestellen...

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 17:01

Paardennamen schreef:
De rest is een enkele kleur, de oranje met creme is Pumpkin & Vanilla (een mooie voor zaterdag :P ) en de paarse met geel is Lavener * Chamomille :)

Ik hoop alleen dat de melts geen kleurstoffen afgeven, de Cinnamon Spice van GC is behoorlijk donkerrood :=

Lavender & Chamomille is echt heerlijk <3 Die heb ik gelijk in een tablet besteld, net als Pink Sugar en Aromatherapy Relax. Die, samen met Pink Cakes, zijn echt favoriete PS geuren.
Oh en Pecan Caramel en Vanilla Bean Noël maar die heeft ze al een tijdje niet meer.

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:04

Lavender and Chamomille vooral is idd erg lekker.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:09

Paardennamen schreef:
De rest is een enkele kleur, de oranje met creme is Pumpkin & Vanilla (een mooie voor zaterdag :P ) en de paarse met geel is Lavener * Chamomille :)

Ik hoop alleen dat de melts geen kleurstoffen afgeven, de Cinnamon Spice van GC is behoorlijk donkerrood :=

Waar zou het op af moeten geven? Op je brander? Als je daar bang voor bent kan je hem volgens mij ook in een leeg waxinelichtcupje op je brander zetten van wat ik gehoord heb.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:20

Hahahahahaha die vriendjes _O- _O- _O-

Oooh vandaar! Grappig dat ze dat echt als 2 laagjes in de cups doet, ipv 1 gemengde geur.

Lekkere bestelling Lisitano!
Ik heb een aantal van Kringle erbij ook, omdat ik die dus vorige keer over het hoofd had gezien. Thanks voor degene die dat nog aan gaf hier in het topic!!
Zijn Autumn Rain, Snow-Capped Fraser, Brandied Pumpkin en Watercolours geworden. En de rest :').

Aromatherapy Relax heb ik geloof ik ook tussen de PS zitten.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:32

Wat leuk dit topic! Ik heb 2 jaar geleden al heel enthousiast branders en wax tabletten van de Xenos gekocht maar de kwaliteit viel me wat tegen. Nu kom ik bij toeval dit topic tegen en lees dat er al veel verbeterd is :D

Ik ga vanavond even zoeken naar mijn branders :Y) en dan maar eens bestellen :):)

Mijn vriend is trouwens ook nogal spastisch met geuren :') maar wel gek op sommige geurkaasjes dus dat wordt gewoon proberen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 17:36

Yv_ schreef:
Lekkere bestelling Lisitano!
Ik heb een aantal van Kringle erbij ook, omdat ik die dus vorige keer over het hoofd had gezien. Thanks voor degene die dat nog aan gaf hier in het topic!!
Zijn Autumn Rain, Snow-Capped Fraser, Brandied Pumpkin en Watercolours geworden. En de rest :').

Aromatherapy Relax heb ik geloof ik ook tussen de PS zitten.

Ik heb er nu al drie van Kringle en die ruiken alledrie echt goddelijk. Toch wel heel anders dan ze beschreven waren dus ik ben heel benieuwd!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:53

Kon het toch niet laten, vooral vanwege de prijs ook :')
Volgende besteld, en dan kleintjes, kan ik mooi proberen wat ik wel en niet lekker vind.

Woodland
Jack Frost
Lovely
Christmas Pine
Baby poeder
Cool water for her
Wedding day
white musk
Amazonia
Honeysuckle & jasmine

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:50

lin_ schreef:
Ben ik de enige die de melts van yankee candle niet lekker vind?D

En ik dacht al dat ik de enige was, terwijl iedereen hier er zo lyrisch over is :') Nu moet ik zeggen dat ze in een winkel hier in de buurt te krijgen waren maar dat ze daar absoluut niet fijn werden gepresenteerd. Het leek net alsof ze een hele hoop oude voorraad bij elkaar in doosjes hadden gepropt. Alles door elkaar. Misschien dat het daardoor komt?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:52

Alwiene schreef:
Kijk eens wat de postbode net kwam brengen :D

[ [url=m/7MiHk0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Soooooodejuuu, jammer dat je niet via internet kan ruiken hahaha!
Zijn ze lekker??? :D Veel plezier ermee.... :D :D :D :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:54

Paardennamen schreef:
Mijn pakketjes zijn binnen!

[ [url=m/NT4sGS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alwiene, dank je wel! Ik ga ze gewoon proberen, zo uit het zakje vind ik de geuren heel sterk. En ik denk wel dat ik snap waarom je iets chemisch rook. Bij elk geurtje ruik ik iets hetzelfde als bij de rest.

Ook de bestelling bij PureSoap is binnen. Ik had een verrassingspakket gedaan, zelf nog wat geurtjes uitgezocht en omdat ik een bepaald bedrag had, heb ik er als cadeautje nog meer melts bij gedaan. In totaal 32 stuks dus! Ik kan voorlopig vooruit, al vind ik ze niet allemaal even lekker. Maar wie weet hoe ze zijn als ik ze brand :)

Branden jullie dan zo'n heel "potje" , of een stukje ervan? :oo

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:10

Paardennamen, de winter tea en groene thee vind ik persoonlijk echt verrukkelijk!

Tinkerbelle en delicious behoren ook tot mijn pure soap favorieten maar ik kan niet goed zien of je die ook hebt.

Maar goed dat ik het te druk heb de laatste paar dagen om even goed te gaan zitten voor een nieuwe bestelling :P

Waar ruikt de bundle up van YC naar?? Ben ook benieuwd naar de berry trifle!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:02

Ja die groene thee vind ik uit het potje ook lekker ruiken. Ik had zelf Bamboo erbij besteld, maar die vind ik uit het potje vies ruiken _O-

Er zitten er ook 2 van de Lush collectie bij en die vind ik echt naar Lush ruiken!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:27

Ik heb mijn bestelling ook gekregen! De eerste heb ik nu opstaan, Lavender & Chamomille. Ruikt goed, maar misschien iets te zwak.

Ik dacht trouwens dat je er twee bij kreeg bij bestelling vanaf 15 euro, maar blijkbaar had ik dat zelf in het mandje moeten stoppen. Dat is wel jammer, maar goed, volgende keer beter. Eén zo'n cupje past nét in de brander, moet niet de tafel aanstoten haha.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 23:36

Century schreef:
Ik heb mijn bestelling ook gekregen! De eerste heb ik nu opstaan, Lavender & Chamomille. Ruikt goed, maar misschien iets te zwak.

Ik dacht trouwens dat je er twee bij kreeg bij bestelling vanaf 15 euro, maar blijkbaar had ik dat zelf in het mandje moeten stoppen. Dat is wel jammer, maar goed, volgende keer beter. Eén zo'n cupje past nét in de brander, moet niet de tafel aanstoten haha.

Oh ik vind die geur juist vrij sterk.
Je kunt de melts ook vrij makkelijk doormidden snijden, dan kun je er twee keer van genieten :)

Meestal doet ze de gratis cupjes er zelf bij. Misschien even een mailtje achteraan doen dat er niks bij zat? Dan zul je wel een waardebon toegestuurd krijgen :j

Paardennamen, bamboe ruikt in het cupje best wel houterig maar eenmaal in de brander is het een vrij frisse lucht en inderdaad wel ontspannend. Ik zet die wel eens op als ik na een pittige dag in bad ga, echt heerlijk!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 23:51

Hij is nu ook wel sterk, duurde even maar ruik het nu overal. Wel erg lekker!
Ik kan het vragen, maar vind vragen naar gratis iets ook zo gek.
Volgende keer snij ik het door midden! Nu weet ik dat het wel past, maar wat teveel van het goede is.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 00:16

Als tipje voor de grotere cupjes, die duren wat langer voor ze smelten, de tarts zijn platter. Maar de cupjes van pure soap maar ook van waxmeltsenzo zijn dus wat hoger en dan duurd het even voor je ze ruikt. Het gaat sneller als je ze een beetje insnijd zeg maar zodat er wat losse stukjes op je brander liggen dat smelt sneller en dan Geure het ook sneller.
Het mesje kun je gewoon afwassen of in de vaatwasser, dat kan alleen met soja was omdat dat biologisch afbreekbaar is.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:14

Kon je nou in een scentchip brander ook melts branden van waxmeltsenzo en pure soap ed?

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:30

Natuurlijk kan dat. :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:31

Jazeker! Heb ik hier ook en gaat prima

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 13:13

Je kunt die branders gewoon voor alle soorten wax gebruiken Eight :j

Ik heb gisteravond Marshmallow van Waxmeltsenzo gebrand. Ik blijf zo gek op dat luchtje <3

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:27

Jullie zijn niet goed voor mij... Heb nu de vijftien melts van puresoap in een bakje gedaan, en ik heb heel erg de neiging om nu nog een bestelling bij waxmeltsenzo te doen omdat zo'n bakje met melts zo leuk staat... Verzameldrang haha!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:35

Hahahaha heel herkenbaar Century!! Ach het is geen hele dure verzamelhobby en wel eentje die je ook verbruikt ipv alleen maar blijft opstapelen. :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:07

Afbeelding

Deze lag vandaag in mijn brievenbus :D Vind de meeste wel lekker ruiken maar eentje niet en degene die ik erbij heb gekregen (mistletoe) vind ik echt een wc lucht! :=
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 28-10-15 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 14:09

Wat een keurig doosje :D
Wat vind je van de Fig & Brown Sugar?