Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ierusju

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 01:19

Een bh meerdere dagen dragen vind ik persoonlijk echt smerig :x
Maarja die van mij zijn ook van dusdanige grote, dat ze altijd zweten >;)
Broeken draag ik dan wel weer meerdere dagen, shirts soms een tweede dag, of als tweede dag naar stal, omdat ik daar toch vies word. :=
Ik hoop ook niet dat er mensen zijn die hun onderbroeken een tweede dag dragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 01:27

Ik doe 1x per jaar schone onderbroek aan :j , met oud en nieuw. Dan oude uit en nieuwe aan!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 01:28

Een beha 1 dag dragen? Ik heb 4 passende beha's. Ik blijf niet wassen. :')

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 01:40

ik draag t-shirts en truien enzo standaard 2 dagen, behalve als er vlekken op zitten. Is dit dan zo raar?
Jeans ongeveer 3-4 dagen na elkaar, meestal leg ik hem dan weg om af te wisselen met iets anders, en kan ik hem daarna weer zo aandoen.
Op bh's staat geen dag :') ik doe ze in de was wanneer ze er vuil uitzien :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 07:08

Een goede bh is meestal ook echt best duur. En ik gooi een schoon T-shirt na 1 dag ook niet meteen in de was hoor. Dan laat ik hem even uithangen en mits zonder vlekken/zweetlucht kan hij imo nog wel een dagje aan. Na 2 dagen gooi ik hem wel in de was :j

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 07:24

Rebecca schreef:
Ik doe 1x per jaar schone onderbroek aan :j , met oud en nieuw. Dan oude uit en nieuwe aan!

De enige juiste reactie op zo'n veroordelende post (in het confession topic nota bene) :)) :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:01

Ik droeg eerder mijn paardrijbroeken wel een maand achter elkaar :o
Inmiddels wel korter hoor haha, maar ik dacht er nooit bij na eigenlijk :')

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:44

Confession: stiekem lol hebben in de situatie van mijn vrouw die onverwacht scheiding aanvroeg en er vandoor is gegaan met een van mijn vrienden anderhalf jaar terug :oo

Ik zou natuurlijk kapot moeten zijn, ik leek een goed huwelijk te hebben waarin we van alles samen deden ook, leuke kids, paarden, goede vriendenclub, carriere voor mij en vrij studeren voor haar. En ik vind het zwaar ruk voor de kinderen natuurlijk, hoewel die sowieso al zwaar aan mij hingen, en nu gewoon een weekend-mama hebben.

Maarrrrrrr. Nieuw vriendje lijkt toch zwaar problemen te hebben met hoe dit gegaan is en durft amper mij in de ogen te kijken, weet nog steeds niet wat hij van kinderen vind dus hoewel ex daar zit, kunnen de kids daar niet slapen eigenlijk... is allergisch voor alle dieren, dus ex kan niet meer paardrijden of niks... En mijn ex is als studerende 30'er een beetje, euh, high maintenance? Het geluk straalt er niet helemaal van af...

En hier zit ik dan als gelukkig ei met mijn kinderen, alle opgroei en schooldingen meemaken, want kan lekker rustig vanuit huis werken, met nu opeens ook genoeg vrije tijd om lekker verder te gaan met paarden, heb nu naast haar oude paard mijn eigen PRE waar ik echt helemaal gek mee ben, straks als ze willen kindjes ook lekker op paardrijden :D Huis inrichten zoals ik wil, huishouden doen naar mijn eigen zin, geen gezeur over wat te koken en een *fantastische* keuken om mij in uit te leven, en kan mijn kids alles geven wat ik wil :D (Wat niet alles is wat zij willen natuurlijk; niet te veel verwennen xD )

En yup. Dan voel ik toch dat ik het heel goed heb, en oh oh oh, wat voelt het goed om te denken dat ze er op achteruit is gegaan, en oh wat voel ik toch dat ik mij eigenlijk schuldig moet voelen dat ik mij niet schuldig voel dat ik dit zo voel, en hoewel ik nooit dacht over scheiden of dat ik het slecht had, had ik nooit verwacht opeens zo blij en vrij te zijn. :roll:

Hoewel ze bij navraag helemaal gelukkig zegt te zijn, en ik dat ook graag wil geloven, iedereen verdient geluk tenslotte :)

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:46

Confession 2: Geschreven met de Songs to Sing in the Shower playlist van Spotify aan... meezwingend en zingend met S Club 7 Bring it All back xD

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:53

Dannon schreef:
Confession: stiekem lol hebben in de situatie van mijn vrouw die onverwacht scheiding aanvroeg en er vandoor is gegaan met een van mijn vrienden anderhalf jaar terug :oo

Ik zou natuurlijk kapot moeten zijn, ik leek een goed huwelijk te hebben waarin we van alles samen deden ook, leuke kids, paarden, goede vriendenclub, carriere voor mij en vrij studeren voor haar. En ik vind het zwaar ruk voor de kinderen natuurlijk, hoewel die sowieso al zwaar aan mij hingen, en nu gewoon een weekend-mama hebben.

Maarrrrrrr. Nieuw vriendje lijkt toch zwaar problemen te hebben met hoe dit gegaan is en durft amper mij in de ogen te kijken, weet nog steeds niet wat hij van kinderen vind dus hoewel ex daar zit, kunnen de kids daar niet slapen eigenlijk... is allergisch voor alle dieren, dus ex kan niet meer paardrijden of niks... En mijn ex is als studerende 30'er een beetje, euh, high maintenance? Het geluk straalt er niet helemaal van af...

En hier zit ik dan als gelukkig ei met mijn kinderen, alle opgroei en schooldingen meemaken, want kan lekker rustig vanuit huis werken, met nu opeens ook genoeg vrije tijd om lekker verder te gaan met paarden, heb nu naast haar oude paard mijn eigen PRE waar ik echt helemaal gek mee ben, straks als ze willen kindjes ook lekker op paardrijden :D Huis inrichten zoals ik wil, huishouden doen naar mijn eigen zin, geen gezeur over wat te koken en een *fantastische* keuken om mij in uit te leven, en kan mijn kids alles geven wat ik wil :D (Wat niet alles is wat zij willen natuurlijk; niet te veel verwennen xD )

En yup. Dan voel ik toch dat ik het heel goed heb, en oh oh oh, wat voelt het goed om te denken dat ze er op achteruit is gegaan, en oh wat voel ik toch dat ik mij eigenlijk schuldig moet voelen dat ik mij niet schuldig voel dat ik dit zo voel, en hoewel ik nooit dacht over scheiden of dat ik het slecht had, had ik nooit verwacht opeens zo blij en vrij te zijn. :roll:

Hoewel ze bij navraag helemaal gelukkig zegt te zijn, en ik dat ook graag wil geloven, iedereen verdient geluk tenslotte :)

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 10:50

Zijn er mensen die hun bh elke dag wassen? :o? Ik heb ook niet per se kleine borsten maar ik vind mijn bh's toch wel iets te duur om ze elke dag in de wasmachine te gooien..

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 10:52

Ik gooi mijn beha's pas in de was als ik denk dat het nodig is. Heb ze sowieso alleen buitenshuis aan, thuis gaan die krengen uit. Heb maar een bescheiden formaat en zweten doe ik weinig tot niet bij mijn borsten. Vind er maar 2 lekker zitten, dus wissel af.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:20

Ik heb vrij weinig bh's, en gaan alleen in de was als ik een nieuwe heb om aan te trekken en als ik denk van 'nu is het tijd voor een andere' :') niemand ziet hem verder, en ze zijn me te duur om vaak in de was te gaan :o

Verder heb ik wel een dingetje dat ik nóóit sokken meer dan 1 dag aan trek. Dan hebben ze al een pasvorm en stinken/zijn vies.

Ik kan er wel van genieten als andere mensen ergens op gewezen worden O:)

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:22

Dannon schreef:

Confession: Ik word hier superblij van. *\%/* *\%/* *\o/* _/-\o_

Shirts trek ik rustig, als ze niet vies zijn en niet stinken 2/3 dagen aan. Broeken doe ik ook lang mee, pas als ze vies worden doe ik ze in de wasmachine en BH's doe ik ook niet zovaak in de wasmachine. SportBH's wel. Maar daar heb ik een stuk of 5/6 van liggen dus dat wissel ik af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:23

Ik heb een aantal jurkjes die al heel lang geen wasmachine van binnen hebben gezien. Als ze nog goed ruiken en ze zien er schoon uit.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:29

Grappig dat het zo verschillend is.
Boven kleding doe ik max 1 dag aan. BH's ong 3 dagen en broeken ook ongeveer 3 dagen.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:33

Als ik lees hoe regelmatig sommige mensen hier hun bh's in de was doen voel ik me echt een viezerik := _O- Geen idee eigenlijk precies hoelang ik met een bh doe zonder m te wassen :=

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:35

Ik ook niet... ik heb er ook maar 2 of 3 die echt lekker zitten, en ze stinken ook niet snel...

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:38

amkeVH schreef:
Als ik lees hoe regelmatig sommige mensen hier hun bh's in de was doen voel ik me echt een viezerik := _O- Geen idee eigenlijk precies hoelang ik met een bh doe zonder m te wassen :=

Ik gerust meer dan twee weken, heb er drie die goed zijn. Die wissel ik wel af, en na ongeveer 2 weken gaan ze alle drie de was is en loop ik een dagje rond met een super oude totdat de droog zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:43

Mijn bh's gaan eigenlijk pas in de was als er een grauwig kleurtje aan komt te zitten :o

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:57

Bh's worden ook niet echt snel vies heb ik het idee. Je zweet echt maar minimaal daar.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:00

Emmaa_ schreef:
Mijn bh's gaan eigenlijk pas in de was als er een grauwig kleurtje aan komt te zitten :o

bij mij vaak ook _O-
mooie kleedjes of truien die snel opwollen/lelijk worden door het wassen, was ik (nou ja mijn moeder :+ ) zo weinig mogelijk.

confession: ik denk er soms wel aan hoe het zou zijn mochten mijn ouders allebei sterven, of mijn grootouders (ze leven nog allemaal), tantes enz en meestal denk ik dan aan de 'leuke' dingen bv hoeveel geld ik zou erven, dat ik er dan van alleen zou kunnen wonen, .... :=

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:15

Hackie schreef:
Jouw profiel foto <3 <3 <3

Wie is jouw Celebrity Crush? Simon Baker :)) Wie is dat? :+

YEEAS! *\o/* Eindelijk iemand die hem kent! (Naast mijn moeder :') ) Celebrity Crush... ach dat zijn er teveel om op te noemen, maar Simon staat héél hoog op 't lijstje O:)

Whaaaa eindelijk nog meer mensen die hem kennen! <3 Inderdaad, Celebrity Crush. Niemand die het begrijpt omdat ze hem 'te oud' vinden ofzo. hahaha maar sommige mensen vinden George Clooney ook leuk en hij is ook oud, dus. :+
Ik vind vooral zijn persoonlijkheid in The Mentalist helemaal geweldig, daar kan ik uren afleveringen van kijken. :j

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:28

amkeVH schreef:

Ik zou het ook niet weten, ook niet van broeken en shirts ed.. Ik was het als het vies is of ruikt en anders leg ik het gewoon terug in de kast :+ Dat wassen is er ook allemaal niet heel goed voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:52

Dannon schreef:

Jij bent mijn Bokt-Held! _O_

Ik vind het ook fantastisch om te zien dat de ex van mijn vriend (als ik er op dat moment al een heb), of de nieuwe vriendin van mijn ex lelijker is dan ik... Ieder mens heeft iets moois in zich maar pfoe wat voelt dat goed! O:)