Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:45

Deijs schreef:
Ja en die is om te huilen. Voor de prijsstijging was hij 280 en nu 385!

Evony ik stel voor om naar parijs te gaan! Kost €30 zo'n retourtje _O- Zou vet leuk zijn als we dat met z'n allen zouden doen!

Oh dan haak ik bij de lunch wel aan. Tijdens de shopping marathon kan ik eigenlijk niet gestoord worden :D lees: uit m'n concentratie. Aanspreken op eigen risico _O-
Maar......zou het wel leuk vinden om tussendoor ervaringen/koopjes te willen uitwisselen.

NYC2B

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 23:40

HAHA! hoezo dat dan?! _O-

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 02:45

Volgens mij ga ik failliet als ik met jullie ga shoppen :D ik hou het bij kijken en meelezen, ben een merkengenieter maar geen kenner, wel leuk!

Zo voel ik mij nu behoorlijk blond omdat ik niet weet wat ik mij bij die cartholder moet voorstellen qua grootte... is het een portefeuille of echt letterlijk een klantenkaarttasje ofzo? :+

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:06

Dan kunnen we elkaar de hand schudden Stral. O:) Ik heb ook geen idee namelijk.
Belachelijk dat je zo behandeld werd Deijs. :n

Maar ik wil wel mee shoppen op de Champs voor Louboutins!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:29

Wat belachelijk Deijs! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht..

Ik wil ook mee shoppen op de Champs :D Ik ben alleen een beetje failliet, omdat mijn relatie net verbroken is, dus denk dat het meer kijken wordt..

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:37

Niwla: haha, fijn, ik durfde het bijna niet toegeven :D :+

Wel belachelijk van Chanel, je zou denken dat service bij het merk moet horen...

Ik ga zaterdag shoppen in Brussel jeeeej :) Windowshoppen en de vaste favoriete (betaalbare) winkels doen :) Halfjaarlijkse uitstap met een vriendin om te gaan soldenshoppen bij Abercrombie :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-15 10:11

Ja het is zeker belachelijk hoe ik werd behandeld.

@stral het word benoemd als card holder maar is eigenlijk een mini portemonnee. Het heeft een aantal vakjes voor je kaarten en 1 groot vak voor briefgeld en muntgeld :) best veel geld dus voor zo'n ding :')

En over Parijs; het gaat mij ook meer om de gezelligheid hoor :D als ik uberhaupt wat zou kopen is het maar 1 ding want ik zwem niet in het geld :P

Vinden jullie het een leuk idee of niet? anders kunnen we wel wat regelen misschien. Er zijn hier ook veel dames van het Makeup topic en in parijs heb je natuurlijk ook sephora!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 10:20

<3 Onder het motto: het ding is zo duur dat je toch geen geld meer over hebt om erin te steken? :D Hihi, hij is wel knap!

Ik pas voor Parijs ;) Is voor jullie vanuit Nederland toch ook best wel ver rijden om dat op 1 dag te doen?

Sephora <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-15 10:24

HAHA ja precies _O-
Dit valt toch nog onder een vd 'goedkopere' items bij Chanel en ik vind hem prachtig met dat bordeaux rode in de portemonnee en ik wou altijd al heel graag iets van Chanel dus ik ga er toch maar voor sparen :) Kan ik daarna gaan sparen voor louboutins _O- al is het daarmee niet zeker dat ik ze pas ivm hele smalle hiel, ik kan normaal al nooit open hakken aan ):

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 10:26

Ik ben ook niet goed in hakken dragen, heb te brede voeten, dus hoe gek ik ook ben van al die mooie schoenen (lang leve Sex and the City-kijken trouwens ;) Nog steeds!), het is gewoon niet voor mij weggelegd vrees ik... Ik ben sowieso wel meer voor de comfortabele outfits dan de heel erg opgeklede!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 10:41

Ik vind de cardholder erg pretty! En heb je lang plezier van :j

Ik ben eerder een keer met de auto op en neer gereden naar Parijs om te lunchen, dus het kan wel, maar gok dat met de bus goedkoper is. Lijkt mij wel gezellig en bezoek aan de Sephora is altijd handig: wenkbrauwpotloden en wattenstokjes-met-makeupremover-erin inslaan 8-)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:03

christian lacroix zonnebril gekregen van mijn moeder <3
van 230 euro naar 50 euro *\o/*

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-15 12:04

Wow! dat is een beste korting!

Ik krijg mijn Karl Lagerfeld riem pas eind vd maand. ;( al is dat dichterbij dan dat ik de hele tijd denk _O-

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:12

Ik heb ook behoorlijk smalle voetjes, maar daar heb ik bij mn loubou's nooit last van gehad :n

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-15 12:19

Een smalle hiel ook?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:21

Gewoon helemaal smal :=
Merk het vaak t meeste bij mn wreef met schoenen enzo.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-15 13:25

Ah oke! Er is dus nog hoop.

Ik bied nu mee met een busreis naar Parijs maar net op de laatste seconden word er intens geboden, erg lastig!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:48

Deijs schreef:
HAHA! hoezo dat dan?! _O-

Te veel concentratie :D .

Maar he. Zag net de nieuwsbrief van de Thalys weer langs komen. €70 retourtje Parijs.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-15 14:15

Dan moet je eerst naar Amsterdam zeker? Ik kan nu waarschijnlijk voor 30 euro p.p. met de bus. Je gaat dan midden in de nacht dus dan slaap je toch de hele tijd.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 14:55

Die stopt in Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen. Ik ga dan met de eerste heen (6:25 ongeveer) en met de laatste terug (19:25) helemaal kapot maar zoooo tevreden.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 15:38

Die heb ik ook eens gedaan inderdaad! Gaat prima (Zolang je niet in een sneeuwstorm terecht komt op de terug weg :Y) )

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-15 15:49

Achja met een bus ben ik goedkoper uit en je gaat toch s nachts weg dus dan slaap ik wel :D
Kijken of ik daar die Chanel card holder kan halen.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 19:18

Bah, wat een service Deijs..

Mij lijkt het best wel wat, zo'n tripje Parijs. :) Ik heb geen vriendinnen die m'n make-upgekte begrijpen en het feit dat ik een handtas van 900 euro wil durf ik al niet eens te zeggen. :o Twee jaar terug had ik de prijs van m'n nieuwe handtas verteld (300 euro) en dat vonden ze al ontzettend veel voor een tas. Bovendien is er geen Mulberry winkel in België dus ik zou sowieso naar het buitenland moeten. Via internet durf ik niet aan, zo'n dure tas wil ik toch eerst in het echt gezien en "gepast" hebben.
Maar ik moet sowieso eerst nog flink sparen.. En ik zou in elk geval met de auto/trein gaan. Heb een hekel aan de bus :o

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-15 19:39

Hvelreki schreef:
Bah, wat een service Deijs..

Mij lijkt het best wel wat, zo'n tripje Parijs. :) Ik heb geen vriendinnen die m'n make-upgekte begrijpen en het feit dat ik een handtas van 900 euro wil durf ik al niet eens te zeggen. :o Twee jaar terug had ik de prijs van m'n nieuwe handtas verteld (300 euro) en dat vonden ze al ontzettend veel voor een tas. Bovendien is er geen Mulberry winkel in België dus ik zou sowieso naar het buitenland moeten. Via internet durf ik niet aan, zo'n dure tas wil ik toch eerst in het echt gezien en "gepast" hebben.
Maar ik moet sowieso eerst nog flink sparen.. En ik zou in elk geval met de auto/trein gaan. Heb een hekel aan de bus :o

Ik snap je helemaal! Ik vertel bekenden ook echt niet meer hoeveel iets kost. En die makeup gekte ohhh die snap ik ook :D

Met de trein is rond de €90 euro geloof ik. Vind ik best prijzig voor een retourtje.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 20:26

6 januari 2016 tm 16 februari is de winter sale. Misschien tijd voor een shopping expeditie? Kunnen we nog even sparen en een goedkoop treinkaartje scoren.