Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:38

Rebeccaa schreef:
HAHAHAHA JA MARLY precies dat dacht ik, het haalt ook echt de hockey kakker in mij weer naar boven. {:}

Ik ben jarenlang 'hockey' geweest, dus ik mag het. {:} :')

Ik ook, ik was dat paardrijdende hockey meisje uit die en die kakbuurt. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:40

Volgens mij hebben trouwens alle sperry's gewoon veters, maar vouw je die naar binnen. Op de site van britain staan de zeilbootjes sperry's ook namelijk en daar zie je geen veters bovenop. Weet iemand dat toevallig? Ik vind veters wel fijn namelijk (en leuk staan haha). Binnenkort maar even in de winkel kijken :D
http://www.go-britain.nl/sperry-ladies- ... 91552.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:45

CCCCC

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:45

Die zijn ook gaaf ja. Ook maar op de wensenlijst _O-

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:53

Oh god, die panterprint daar is nog leuker!
En die andere zijn ook allemaal zo leuk, wat doen jullie me aan? :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:56

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:56

Hier geen hockeymeisje maar houd wel van een beetje preppy/kak! <3

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:57

Ik vind die schoentjes dan weer helemaal niets :))

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:04

Oooh fantastische schoenen! Die mint groene komen op mijn wensenlijstje!
Ik heb echt een klassieke/kakkerige stijl, over het algemeen zou ik jullie setjes dus niet dragen. Maar vind het altijd wel leuk gecombineerd :j

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:32

Frummels schreef:
Laurie schreef:
Ik heb even een hele stomme vraag haha. Kreeg vandaag de All Stars binnen die ik besteld had, maar ze zijn echt heel anders dan de andere lage die ik heb. Vooral de neus is veel smaller. Kan het zijn dat ik per ongeluk een ander model heb of ben ik gewoon gek? :o :))

Zijn ze ook anders dan het plaatje op sarenza van bovenaf? Misschien hebben ze je het andere model gestuurd met de dunnere zolen? Heb ik zelf een keer gehad bij Zalando. :') Ik had het "standaard" model besteld en ik kreeg deze bezorgd: http://www.shoeline.nl/damesschoenen/sn ... 40015.html
Dat zijn zeg maar die met een dunnere zool en een naar mijn idee smallere neus. :D

Haha nee dat niet! Maar blijkbaar is er ook nog verschil tussen Ox en Low, weer iets geleerd. :')

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:41

Oh die Sperry's met bootjes erop!! Ik wil ze <3

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:18

Hier een anti-kak meisje, heb er door mijn middelbare school gevuld met hockey-meisjes-met-pareloorbellen-en-blousjes echt een beetje een aversie tegen :=

Maar vind die bootschoenen bij anderen wel heel erg leuk! Heb zelf Vans slip on's, qua model eigenlijk redelijk similar, maar toch een hele andere uitstraling vind ik.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:19

Whaha ik was 1 van hen La, niet heel erg hoor maar wel een beetje. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:22

Ik was ook een hockeymeisje en ik schaam me er niet voor. :)) Overigens zag je ook enorm veel vans op de hockeyvelden. :Y)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:51

Ik voel me zeker geen kakker, verre van zelfs hahaha. Maaar ik vind de stijl soms best wel leuk :o

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:05

Oh die sperrys zijn tof! Morgen weer geld O:)

Bedankt coor de tip op boohoo.com!
Ik zal straks mijn bestelling showen als ik ben uitgeshopt :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:41

Haha ondanks dat ik al ruim 17 jaar hockey, ben ik kwa stijl echt alles behalve een hockey meisje :') Tot mijn 17e liep ik in een spijkerbroek met sneakers en een trui, zag er altijd nogal slordig uit. Dat veranderde pas toen ik een vriendje kreeg die van mooie kleding hield, toen ging ik ook maar eens jurkjes en hakken dragen :+ Verklaart misschien ook waarom ik in mijn teams altijd een beetje buiten de boot viel.
Een eigen stijl heb ik niet echt, de ene dag kunnen dat sneakers en jeans zijn, de andere dag een blousje en laarsjes. Ik heb nogal een crisis wat dat betreft. haha.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:44

Frummels schreef:
Een eigen stijl heb ik niet echt, de ene dag kunnen dat sneakers en jeans zijn, de andere dag een blousje en laarsjes. Ik heb nogal een crisis wat dat betreft. haha.

+1 Precies dit :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:46

Frummels schreef:

Heb jij ook rond een uur of 12 spijt van je super-nette outfit want 'had ik maar een lekker zittende trui aangedaan'? :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:50

Absoluut! Behalve op kantoor. Maar meer in het kader van: ik heb spijt dat ik die trui niet heb aangedaan, ondanks het feit dat ik weet dat dat echt niet kan op kantoor :')

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:57

Ik heb ook niet echt een eigen stijl. De ene keer draag ik inderdaad gewoon een simpele spijkerbroek met trui, de andere dag leuk blouseje met colbertje oid.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:35

Hmm, ik denk dat m'n F21 bestelling mis is gegaan -O- ik heb via de app besteld op m'n mobiel, na het betalen kwam ik op de internet website terecht op de hoofdpagina en in de app stond nog steeds het start schermpje van internet bankieren.

Bij huidige bestelling staat niks, geen order bevestiging ontvangen maar geld is wel afgeschreven -O-

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:40

Ohjeeeeee dat wordt mailen roos!
Ik heb net deze bikini besteld bij boohoo:

klikkkkkkkk

Hoop echt dat hij past want met kortingscode was hij maar 16€

Maar heb niet echt de Ibiza style gevonden die ik zocht dus zoek vrolijk verder :+

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:47

xRoosss schreef:
Hmm, ik denk dat m'n F21 bestelling mis is gegaan -O- ik heb via de app besteld op m'n mobiel, na het betalen kwam ik op de internet website terecht op de hoofdpagina en in de app stond nog steeds het start schermpje van internet bankieren.

Bij huidige bestelling staat niks, geen order bevestiging ontvangen maar geld is wel afgeschreven -O-

Zoiets heb ik ook gehad maar bij mij was de bestelling wel door gekomen, de dag erna stond het pas bij huidige bestellingen,
ik kreeg ook pas later de bevestigingsmail. :j

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 23:53

Sem_ schreef:
xRoosss schreef:

Zoiets heb ik ook gehad maar bij mij was de bestelling wel door gekomen, de dag erna stond het pas bij huidige bestellingen,
ik kreeg ook pas later de bevestigingsmail. :j

Echt exact nadat ik een mail naar de klantenservice had gestuurd kreeg ik de order bevestiging binnen :') heeft wel meer dan een uur geduurd voor ik die kreeg, vind wel dat dat sneller kan.. Nouja, eind goed al goed. Kan ik rustig slapen :z