Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Reusje0504

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:19

Leuke kattenkamer Rebecca! Hopelijj went de bangerd snel!! Oh jeetje tink 135 dagen is nog wel even! Maar voorpret is ook pret hihi :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:13

Wanneer krijg je je premie Rebecca?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:16

Een week na de sleutel de eerste helft, de andere helft over een maand. Wat een regeling joh , ze zijn bang dat mensen niet eruit willen

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 09:27

Ik ga vanmiddag het voorlopig koopcontract tekenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:03

Spannend :D

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:03

Ik meld me weer want ik ga weer verhuizen. Weet alleen niet waarheen. In april van drenthe naar brabant verhuist en nu is ons huis verkocht. We hebbenneen bod gedaan op een huis en wachten af. Misschien als dat niet door gaat moeten we tijdelijk iets huren. Spannende dagen.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:04

Spannend Moska! Veel plezier!
Napie ook spannend, blijf je in brabant wonen of ga je ergens anders heen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:06

Napie ook spannend! , kijken waar jullie uitkomen.

-knip-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-07-15 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:34

Wat voor regeling is het precies dan Rebecca? Als ik jouw verhaal zo lees, krijg je best wat hulp en extra geld links en rechts, maar misschien mis ik informatie...

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:40

Het plan is een dorp verderop te gaan wonen. Ik werk hier sinds april en ben toen bij mijn vriend gaannwonen. We hadden het huis in januari al te koop gezet omdat het niet groot genoeg voor ons samen. Daarnaast is het fijn een huis voor ons samen te hebben. Dit voelt nog als zijn huis.Helaas sinds onze zoektocht vanaf januari maar 1 huis gevonden wat we beide echt leuk vinden. Hopelijk kan er iets van de prijs af. Volgens onze makelaar is hij namelijk echt de vraagprijs niet waard. Ik weet wel dat hij al anderhalf jaar te koop staat en dat die mensen elders in het land iets anders willen opstarten dus hopelijk is hun nood hoog genoeg.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:37

Rebecca, hoe is het met de bange poes?

Moska, spannend! :D Veel plezier vanmiddag!
Vind toch jammer dat ik zelf niets heb kunnen tekenen. Mocht nog langs komen om bij te tekenen, maar dat vind ik dan ook weer zo nep. :+

Napie, spannend zeg bieden!

Net m'n eetkamerstoelen opgehaald. Verbaasd me nog wat ik allemaal kan vervoeren in m'n Ford Ka. :D :))

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:12

Ik koop het huis in mijn eentje, dus ik ben er sowieso bij met het tekenen. Maar kan me voorstellen dat je het jammer vindt. Het is toch onderdeel van het geheel.

Ben me alweer helemaal aan het uitleven op internet. Heb een hele leuke site gevonden voor een hoop inspiratie www.welke.nl en heb inmiddels een begin gemaakt met mijn moodboard. Zo leuk!

Kleine autootjes moet je niet onderschatten hoor! In mijn 106 past ook een heleboel, ondanks dat de kofferbak permanent bezet is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:14

Mijn koelkast past in vaders Peugeot :') , verbaasd je nog hoe ruim ze zijn

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:33

Ik ben ook alleen! ;) Was op vakantie vorige week toen getekend moest worden.

Van de week gaan we buffetkast in m'n Ka proberen, ben benieuwd hoe dat gaat. :))
Straks snel tv meubel halen, zijn er nog maar 2 van.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:40

maar dan moet jij toch tekenen als huurder/koper (als je alleen bent?)?
anders is het getekende document helemaal niet geldig?

zelfs niet als het de oplevering betreft (gok ik, omdat je al aan het verhuizen bent)..
immers dan moet de huurder tekenen dat alles bij de overdracht goed was,
of de koper dat het gekochte is alles is zoals afgesproken?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:56

Heb een volmacht opgesteld waarbij ik volmacht geef aan m'n vader om voor en namens mij de overeenkomst te tekenen/sleutels in ontvangst te nemen etc.

Opzichter is afgelopen week geweest (nadat m'n vader en opa al een week hebben geklust) en dat heb ik zelf kunnen tekenen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:02

ahh zooo.. ik snapte het al niet helemaal (maar mijn hoofd loopt ook een beetje over lol)..

lekker hoor, begint mooi te vlotten dan en fijn dat je er voor de verhuizing nog even tussenuit kon..

wij hebben zelf volgende week 1 nachtje hotelletje geboekt.. van de 14e op de 15e.. we zijn dan grotendeels klaar met inpakken.. en dan doen we het laatste restje uitgerust op de 15e waarna we op de 16e overgaan.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:23

Herkenbaar! :')

Valt me nog tegen hoor. Kom vanaf m'n ouders, dus moest alles nog kopen! Gaat zo veel tijd inzitten. Heb nu een eettafel en salontafel staan. Kapstok, kast voor de hal, eetkamerstoelen zijn er maar moeten nog in elkaar gezet worden. Denk dat het nog wel paar weken gaat duren voor ik er in kan, maar heb geen dubbele lasten en dus geen haast ook..

Vakantie was een half jaar geleden gepland. Heel onverwacht kwam dit huisje op m'n pad, beetje ongelukkige timing.. vakantie is wel wat in het water gevallen daardoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 15:52

Ah handig volmacht! , slim :j

Lekker Elena , hopelijk lukt alles

Bange poes heeft baat bij de feliway stekker (als ze kopjes geven dat luchtje zit er voor ze in , stress verminderd maar uhm duur :') )

Afbeelding

Gluurder :+

Eerste laag verf woonkamer :

Afbeelding

Laat het zo wel extra laag nog ,andere kant is ook al vrij donker

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:11

Maak dagelijks volmachten dus voor mij geen probleem! :))

Ziet er goed uit!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 15:44

Pffff...helemaal geen reaktie gehad op ons bod. En dat terwijl we vanmorgen al een offerte aanvraag hebben gedaan bij twee verhuizers. Die zijn hier beide geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:21

^) Lekker is dat

Wasmasjien besteld , en bank. Toen was mijn tijdelijke potje leeg , volgende week komt nog wel wat budget vrij voor tv meubel en vloerkleed :#

Vrijdag ga ik verhuizen <<)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:12

Hoeveel kreeg je ook alweer om over te gaan rebecca, 5000?

Welke bank heb je besteld? Toch nog in een spannend kleurtje gedaan of lekker rustig? :-)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:18

Heb net ook een bank besteld! :D
Kastje dat ik voor de hal had is erg leuk in woonkamer, dus heb net iets anders gehaald voor in de hal.
Een loungebankje voor het balkon gekocht ook.
Verder wat kleine dingen.

Internet/tv/bellen geregeld, gas en elektra geregeld.. Dus weer een stap verder. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 18:51

5800 :o , de eerste helft zou ik deze week krijgen en in de week van 10 augustus 2de helft :) . Maar de overname kosten en eerste huur gaan van eerste helft af , dan blijft er nog ongeveer 600 over tot 10 augustus voor salontafel een tv meubel natuurlijk een lekker vloerkleedje en een tafel met stoelen . In augustus nieuw bed , nieuwe vaatwasser een kookplaat en oventje .

Ik heb een rustige grijze bank gedaan :P , http://www.leenbakker.nl/hoekbank-aberdeen-rechts-grijs :)

Lekker drukke kussen erop XD , nee past perfect bij de donkerder grijze muur . Huis is eerste maand kaal , maar ach ik overleef het en MP in de gaten houden voor eventueel een leuke tafel

Zus gesmeekt en dinsdag is de dag al :# , ik ben momenteel een bitch door de spanning arme ouders en familie ze bedoelen het goed #) _O-