Resultaat? Een jurk die ik deze week af hoopte te hebben, naar de Filistijnen
Morgen opnieuw stof halen en hopen op hetzelfde verfbad, dan kan het rugpand hopelijk nog gebruikt worden. Anders álles opnieuw doen. Goh wat baal ik hiervan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Resultaat? Een jurk die ik deze week af hoopte te hebben, naar de Filistijnen
Morgen opnieuw stof halen en hopen op hetzelfde verfbad, dan kan het rugpand hopelijk nog gebruikt worden. Anders álles opnieuw doen. Goh wat baal ik hiervan.

dat eronder gaat redelijk goed. heb het uitgeprobeert op mijn arm haha.
maar ben ook nii van plan die schmink hele dag te dragen, alleen voor fotoshoot

Dus suggesties voor characters met een rozeachtige outfit zijn welkom (mag lekker out of the box zijn).
het liken wordt ook aangemoedigt om meer reach te krijgen

Vind hem zo ontzettend leuk en kan niet wachten om hem te dragen. Als je naar Abunai komt als Jack moeten we wel ff op de foto he Annelie
Had je cosplays al gezien op Facebook, vet gaaf!
hier snel ff 1 van arrow 

heb ook fotos met boog hoor
gehehe
hahahaha
MirandaFuego schreef:Miss Piggy, fantastisch!Nabora, ik vind de blauwtinten/winterachtige dingen ook zo mooi!
Roze...miss piggy??
Mijn dochter had een tijdje geleden haar eigen haar als merida!
Dankjewel, die gaat op de to-do-list!Twilight schreef:Ssshhhtttt, dat is geheim! Ik ben nog in de ban van jouw beenspieren die het de hele shoot zo volhouden.zo lenig ben ik niet. die ging met aftellen. in pose, foto maken en ik viel op mijn kontgehehe

Ik twijfel nog over de onderkant, is nu gestikt maar misschien toch maar zoomen. Ook heb ik er nog geen touwtjes in, vind het eigenlijk zonde die erin te frutsen. Met een wollen stof zou dat wel lukken, maar met deze stof wordt dat niks denk ik. Misschien ooit nog een remake in ruigere variant, maar ik geloof dat ik dit als eerste project best als een succes kan beschouwen 

) leek dit mij een leuk projectje. Eventueel meteen als rok voor bij 't corset. Maar als je één laag met tule knoopt, krijg je dan niet het probleem dat als je loopt, je benen door de stroken heen komen? Lijkt me niet geschikt voor alle gelegenheden
Voordeel is wel dat je heel leuk allerlei kleuren elkaar kan laten afwisselen. Maar, hoe denken jullie over het benen-tussen-de-stroken-door scenario wat ik in mijn hoofd heb? Eventuele alternatieven of oplossingen hiervoor?