MirandaFuego schreef:Nabora, ik vind de blauwtinten/winterachtige dingen ook zo mooi!
Roze...miss piggy??

Mijn dochter had een tijdje geleden haar eigen haar als merida!

Miss Piggy, fantastisch!
Dankjewel, die gaat op de to-do-list!
Twilight schreef:zo lenig ben ik niet. die ging met aftellen. in pose, foto maken en ik viel op mijn kont

gehehe
Ssshhhtttt, dat is geheim! Ik ben nog in de ban van jouw beenspieren die het de hele shoot zo volhouden. 
Gisteren eindelijk mijn corset binnen gekregen. Het corset waar ik dus nog een outfit omheen wil maken, maar nog geen idee heb wat precies. Of eigenlijk: te veel ideeën. Is alleen wel mijn eerste underbust corset dus ik heb geen ervaring met hoe en wat daar bij te dragen (vooral i.v.m. de bovenkant), dus ik ga zo meteen nog even lekker tekenen.

Nu ik toch zo lekker een lange post gemaakt heb, meteen even jullie mening peilen over het volgende:
Ik kwam een no-sew tutorial tegen over een tule rok. Principe is dat je stroken tule om de waistband 'knoopt' als het ware. Ter illustratie: 
Aangezien mijn naaimachine 't niet meer doet (
) leek dit mij een leuk projectje. Eventueel meteen als rok voor bij 't corset. Maar als je één laag met tule knoopt, krijg je dan niet het probleem dat als je loopt, je benen door de stroken heen komen? Lijkt me niet geschikt voor alle gelegenheden
Voordeel is wel dat je heel leuk allerlei kleuren elkaar kan laten afwisselen. Maar, hoe denken jullie over het benen-tussen-de-stroken-door scenario wat ik in mijn hoofd heb? Eventuele alternatieven of oplossingen hiervoor?