Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:11

Ronduit gênant voor de kinderen. Straks zit een van die kinderen op bokt en die leest dit. Wauw dan is er wel heel wat verpest (voor zover het al niet verpest is). Ik denk dat zijn vrouw en kinderen heus wel iets door hebben, anders heb je wel een flink bord voor je kop. Maar, TS heeft dit ook. Ze ziet blijkbaar niet in wat deze 'affaire' allemaal kan veroorzaken. Oh wacht, dat weet ze wel, ze heeft het zelf drie keer meegemaakt. Hoe kom je dan in godsnaam bij het idee om het dan zelf ook te gaan doen. Wraak op je verleden? Ik weet niet wat het is, maar het is gewoon niet okee.

Ik denk oprecht dat hij jou gewoon gebruikt voor zijn behoeften. Dat je zegt dat jullie elkaar misschien gebruiken geloof ik niet. Jij wil af en toe ook meer en je hebt gevoelens. Overigens denk ik ook dat hij er wel meerdere vrouwen op na houdt, zeker als hij jou maar 1 keer per week ziet of zelfs maar 1 keer per twee weken. Of misschien valt het allemaal wel mee en heeft hij nog gewoon seks met zijn vrouw, maar is dat voor hem niet genoeg. Zo veel mannen zeggen dat ze thuis bij hun eigen vrouw geen seks meer krijgen, terwijl ze wel gewoon met elkaar seks hebben.

XiiaaooNaa

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:13

Nogmaals...ik vind ts erg egoïstisch.
Ze heeft het zelf meegemaakt en doet het nu zelf.
Sorry maar dan kan je mij niet wijs maken dat dat je pijn deed, want anders zou je geweten wel spreken en zou je stoppen.

Alleen maar 'ik ik ik' en 'als ik maar gelukkig ben'. Bah!

liedje89

marleen_88 schreef:
purny schreef:
Hij wil even zijn kwakkie kwijt en ts laat het maar toe. Eigenlijk heb ik een beetje medelijden met ts. Goedkope prostituee.

Ik vind dit soort reacties echt niet kunnen hoor, prima dat jij het niet vindt kunnen, maar om TS dan voor prutsmuts uit te maken vind ik echt te ver gaan.

Dat is toch ook gewoon een eerlijk beroep. Ik denk eerlijk gezegd dat sommige minnaressen werkelijk een stuk naïever zijn dan een prutsmuts. Je bent net zo'n vervangbaar gat en je vangt er niet eens geld voor, alleen leugens en ongeluk :o?
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 13-01-15 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Huertecilla

XiiaaooNaa schreef:
Als iemand met mij vreemd zou willen gaan...al is hij nog zo leuk, hij krijgt een pan tegen zn harses in de hoop dat hij normaal gaat denken bij wijze van spreken.

Dan doet hij aangifte en mag jij achter een gesloten deur gaan nadenken over jouw recht om jouw mening met zwaar lichamelijk letsel kracht bij te zetten.
Ook al zet jij daar 'bij wjze van spreken' bij.
Moet een man eens schrijven hier op Bokt.

Al met al is het op een paar uitzonderingen na een grote onderbouwing van waarom veel mannen vreemdgaan verkiezen boven de rigide kritiek 'thuis'. Tussen aanhalngstekens want een liefdevol thuis kan ik stuitende egoisme niet noemen.

Dat idiote verwachtingpatroon over 'voor altijd' is een GROOT betoog om niet the huwen. Helmaal in het licht van het simple feit dat vrouwen net zo vaak vreemd gaan en dan meestal nog met bekenden ook. Jammmer dat zo weinig mannen dit onderwerp lezen.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:15

Te veel pagina's om door te lezen ja... en vooral te veel gezeur en gezeik...

Heel simpel: mensen zijn van nature niet monogaam... En het is gewoon opvulling van beide wat ze missen. Ze weten dat het verder niets zal worden en genieten gewoon van wat ze hebben. Heel bot gezegd, maar wat is er fout aan om gelukkig te zijn?

TS ziet zelf ook in dat dit niet ideaal is, maar als het voor hun toch goed werkt?

Het is maar seks en aandacht en fun, het is niet zo dat ze erop uit is heel zijn leven overhoop te gooien... Als ze nu zou gaan stoken en alles, ander verhaal.. :)

De gevolgen die het heeft, dat is in feite het probleem van de man... ;) Hij wil graag een dubbel leven omdat hij iets mist... Tjah.. En je inleven in zijn vrouw... Als ik me in iedereen zou moeten inleven op wie iets wat ik doe invloed heeft... Dan zou ik niets meer gedaan krijgen :)

@TS, je hebt zelf heel goed door wat de gevolgen zijn voor je eigen leven, als je het genoeg vindt om zo door te gaan... Maar is dit wel wat je wilt? Persoonlijk lijkt me iemand voor jezelf fijner, iemand met wie je wel openbaar gewoon alles kunt doen... Tenminste, lijkt mij dan... Maar dat moet je zelf beoordelen.

Mioux

Ik vind t vooral voor de kinderen het ergst....Als die erachter komen dat er een eventuele breuk komt,door jouw en meneer,dan kan je je hele leven schuldig voelen aan welke schade de kinderen hebben en krijgen...

Ook al zouden jullie wel samen doorgaan erna, denk je dat de kinderen dat zullen accepteren? Vind het van meneer ook erg egoïstisch wat hij zijn eigen vlees en bloed aan doet...en de vrouw waarmee hij geloftes heeft afgelegd.

koeke

In dit topic wordt het heel zwart wit gesteld. Maar wat mag wel volgens jullie? Stel dat de man zijn vrouw wil verlaten als de kinderen het huis uit zijn. Is het dan wel oké? Of als hij meteen zijn vrouw verlaat?

Ik vraag me wel af of sommigen hier op een onbewoond eiland leven. In sommige kringen is/was dit helemaal niet vreemd hoor.

Mijn overgrootvader is uit zo'n relatie geboren. Ik was graag naar zijn moeder vernoemd, want dat was echt een pittige tante. Ik ben ook trots op mijn (bijzondere) betovergrootvader. Maar volgens jullie waren ze beiden hartstikke fout, dat raakt wel hoor!

Ik ben het woord incest geloof ik niet tegengekomen in dit topic. Dat kan het alternatief zijn.

josien_m_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:16

Ik heb ook zeker niet alles gelezen en wil dat ook niet.
Ik vind de meeste reacties schokkend, minachtend naar zowel mannen als vrouwen. Waar zou dat door komen? Uitgangspunt is toch een liefdevolle relatie, meeleven en voelen en de ander zijn en haar eigen leven te laten leiden. Je weet meer niet dan wel over de relaltie dus waarom durf je te oordelen?
Dat is blijkbaar moeilijk en dit onderwerp ligt uiterst gevoelig.

Je suis Charly!

Zertab

Huertecilla schreef:
XiiaaooNaa schreef:
Als iemand met mij vreemd zou willen gaan...al is hij nog zo leuk, hij krijgt een pan tegen zn harses in de hoop dat hij normaal gaat denken bij wijze van spreken.

Dan doet hij aangifte en mag jij achter een gesloten deur gaan nadenken over jouw recht om jouw mening met zwaar lichamelijk letsel kracht bij te zetten.
Ook al zet jij daar 'bij wjze van spreken' bij.
Moet een man eens schrijven hier op Bokt.

Al met al is het op een paar uitzonderingen na een grote onderbouwing van waarom veel mannen vreemdgaan verkiezen boven de rigide kritiek 'thuis'. Tussen aanhalngstekens want een liefdevol thuis kan ik stuitende egoisme niet noemen.

Dat idiote verwachtingpatroon over 'voor altijd' is een GROOT betoog om niet the huwen. Helmaal in het licht van het simple feit dat vrouwen net zo vaak vreemd gaan en dan meestal nog met bekenden ook. Jammmer dat zo weinig mannen dit onderwerp lezen.

Wat wil je nou suggereren? Je zit hier iedereen over een kam te scheren en het op te nemen voor die vent.
Niet alle mannen gaan vreemd. Niet alle vrouwen gaan vreemd.

En waar blijft ts met haar reacties?

Mioux

Lianne86 schreef:
Te veel pagina's om door te lezen ja... en vooral te veel gezeur en gezeik...

Heel simpel: mensen zijn van nature niet monogaam... En het is gewoon opvulling van beide wat ze missen. Ze weten dat het verder niets zal worden en genieten gewoon van wat ze hebben. Heel bot gezegd, maar wat is er fout aan om gelukkig te zijn?

TS ziet zelf ook in dat dit niet ideaal is, maar als het voor hun toch goed werkt?

Het is maar seks en aandacht en fun, het is niet zo dat ze erop uit is heel zijn leven overhoop te gooien... Als ze nu zou gaan stoken en alles, ander verhaal.. :)

De gevolgen die het heeft, dat is in feite het probleem van de man... ;) Hij wil graag een dubbel leven omdat hij iets mist... Tjah.. En je inleven in zijn vrouw... Als ik me in iedereen zou moeten inleven op wie iets wat ik doe invloed heeft... Dan zou ik niets meer gedaan krijgen :)

@TS, je hebt zelf heel goed door wat de gevolgen zijn voor je eigen leven, als je het genoeg vindt om zo door te gaan... Maar is dit wel wat je wilt? Persoonlijk lijkt me iemand voor jezelf fijner, iemand met wie je wel openbaar gewoon alles kunt doen... Tenminste, lijkt mij dan... Maar dat moet je zelf beoordelen.

Dus als jouw partner dit doet, heb je er geen problemen mee?

Maartje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:17

Verplaats je in de kinderen, in hoe die zich voelen wanneer/als ze er achter komen wat hun vader dingen doet met een andere vrouw dan hun moeder(ahum, ervaring).. nou, als kind ben je dan even helemaal van de wereld kan ik je vertellen
heb niet elke pagina gelezen, dus weet niet of dit al genoemd is, maar vind het niet kunnen.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:17

Dames, dames, dames! Wat zijn jullie hard voor elkaar! Denk je nou echt dat een zelfverzekerde vrouw met eigen waarde die het fijn voor elkaar heeft in het leven in zo'n situatie zou belanden. Natuurlijk niet! Een beetje fatsoen is hier wel op zijn plaats. Juist jullie die het allemaal NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT zouden doen, moeten beter weten. Ik vind het echt triest dat zo'n TS pagina's lang door moraalridders wordt afgebrand. TS mist iets in haar leven, dat ze het beter ergens anders kan zoeken vind ik inderdaad ook. Ik heb eerder medelijden met haar dat je jezelf zo te kort kan doen en dat je niet in ziet dat je met zo'n affaire 0,0 opschiet. Ik zou zeggen TS leer voor jezelf kiezen en ga dingen gezonde(!) dingen doen waar je blij van wordt. Je verdient beter dan zo'n schimmige relatie. En voor alle moraalridders, die alleen maar goede keuzes maken. Wees blij dat je sterker in je schoenen staat maar trek jezelf niet omhoog aan het afbranden van een ander. Geef TS opbouwende kritiek in plaats van pagina's lang soms echt onbeschofte opmerkingen te maken. Wat denk je er mee op te schieten.. Probeer dingen in een groter geheel te zien.. en denk iets verder..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:19

koeke schreef:
Ik vraag me wel af of sommigen hier op een onbewoond eiland leven. In sommige kringen is/was dit helemaal niet vreemd hoor.

In Nederland is dit niet normaal en daar leven wij.

Ik vind dat dat als de man zijn vrouw zou verlaten voor ts, dat dan alles opgelost is eigenlijk. Natuurlijk, kinderen en vrouw verdrietig, maar ze worden niet langer bedrogen. Het hele punt, bij mij tenminste, is dat de man vreemd gaat.

Geryon

koeke schreef:
In dit topic wordt het heel zwart wit gesteld. Maar wat mag wel volgens jullie? Stel dat de man zijn vrouw wil verlaten als de kinderen het huis uit zijn. Is het dan wel oké? Of als hij meteen zijn vrouw verlaat?

Mijn overgrootvader is uit zo'n relatie geboren. Ik was graag naar zijn moeder vernoemd, want dat was echt een pittige tante. Ik ben ook trots op mijn (bijzondere) betovergrootvader. Maar volgens jullie waren ze beiden hartstikke fout, dat raakt wel hoor!

Ik ben het woord incest geloof ik niet tegengekomen in dit topic. Dat kan het alternatief zijn.

Natuurlijk is dat oké.. Het gaat om het liegen en het kwetsen wat ts en die walgelijke zwakkeling dat ts een man noemt, doen. Dát is het foute hieraan.
Als vreemdgaan niet vreemd is in sommige kringen, dan is het niet vreemdgaan maar een open relatie. Is iets heel anders.

berdien85

equitation schreef:
Dames, dames, dames! Wat zijn jullie hard voor elkaar! Denk je nou echt dat een zelfverzekerde vrouw met eigen waarde die het fijn voor elkaar heeft in het leven in zo'n situatie zou belanden. Natuurlijk niet! Een beetje fatsoen is hier wel op zijn plaats. Juist jullie die het allemaal NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT zouden doen, moeten beter weten. Ik vind het echt triest dat zo'n TS pagina's lang door moraalridders wordt afgebrand. TS mist iets in haar leven, dat ze het beter ergens anders kan zoeken vind ik inderdaad ook. Ik heb eerder medelijden met haar dat je jezelf zo te kort kan doen en dat je niet in ziet dat je met zo'n affaire 0,0 opschiet. Ik zou zeggen TS leer voor jezelf kiezen en ga dingen gezonde(!) dingen doen waar je blij van wordt. Je verdient beter dan zo'n schimmige relatie. En voor alle moraalridders, die alleen maar goede keuzes maken. Wees blij dat je sterker in je schoenen staat maar trek jezelf niet omhoog aan het afbranden van een ander. Geef TS opbouwende kritiek in plaats van pagina's lang soms echt onbeschofte opmerkingen te maken. Wat denk je er mee op te schieten.. Probeer dingen in een groter geheel te zien.. en denk iets verder..

Mee eens!!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:20

Mijn man is ook chauffeur.. Internationaal ook nog..
Nou heb ik het vertrouwen dat hij genoeg heeft aan mij..

Maar als hij dan toch kriebel heeft, heb ik liever dat hij naar de prutsmutsen gaat dan een seks relatie aangaat met een andere vrouw.

Puur om het feit dat er bij een prutsmuts geen gevoel bij komt kijken.

Mijn vader, was ook zo'n vreemdganger..
Je wilt niet weten wat dat bij mij veroorzaakt heeft qua vertrouwen..

Ik was destijds 15.. En ik kon die vrouw wel vermoorden.
Mijn moeder zoveel verdriet zien hebben.
Zelf uit een veilige situatie getrokken worden..

En dan krijg je zelf een relatie.. En zoek je overal wat achter.. Want die fijne ervaring heb je meegekregen van je bloed eigen vader..
Die je veilig en liefdevol groot moet laten komen..

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:21

Eigenlijk niet, dan mist ie iets bij mij... Als je echt om iemand geeft, wil je alleen dat die gelukkig is... Maar ik sta er ook totaal anders in dan de meeste denk ik.... Maar lees je ook dat het niet mijn ideale beeld is? ;)

Het is gewoon "opvulling" van behoefte.. Ik maak eerder de vergelijking met loop ik door de supermarkt en heb ik zin in chocola, dan koop ik dat ook ;)

En ja, het is rot voor zijn vrouw, als ze er al ooit achter komt, wat heel klein is... Het stiekeme ervan is gewoon jammer, dat wel... Maar in hoeverre is dat TS haar probleem?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:24

Kipje39 schreef:
Mijn man is ook chauffeur.. Internationaal ook nog..
Nou heb ik het vertrouwen dat hij genoeg heeft aan mij..

Maar als hij dan toch kriebel heeft, heb ik liever dat hij naar de prutsmutsen gaat dan een seks relatie aangaat met een andere vrouw.

Puur om het feit dat er bij een prutsmuts geen gevoel bij komt kijken.

Mijn vader, was ook zo'n vreemdganger..
Je wilt niet weten wat dat bij mij veroorzaakt heeft qua vertrouwen..

Ik was destijds 15.. En ik kon die vrouw wel vermoorden.
Mijn moeder zoveel verdriet zien hebben.
Zelf uit een veilige situatie getrokken worden..

En dan krijg je zelf een relatie.. En zoek je overal wat achter.. Want die fijne ervaring heb je meegekregen van je bloed eigen vader..
Die je veilig en liefdevol groot moet laten komen..

Dat is het hem juist... je ouders zijn toch een rolmodel althans je kijkt en leert er wel van.

Als de man inderdaad zegt ik ga niet liegen en bedriegen maar verlaat mijn gezin,dan lijkt het me een heel ander verhaal als nu,waar er bewust gelogen en bedrogen word...

Ook voor ts is dit niet leuk. Je wilt immers iemand die je kan vertrouwen,zeker als er gevoelens bij komen. Ik vind dat ts hiermee zichzelf ook minder inschat als dat ze mogelijk zou kunnen krijgen.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:24

koeke schreef:

Gelukkig TS is geen oneerlijke "other woman" maar gewoon een wereld verbeteraar die voorkomt dat slappe mannetjes hun kinderen gaan verkrachten :)*

Je gaat door voor de koelkast met het correcte antwoord op de vraag "wat is het slechtste en raarste excuus voor leugenachtige affaires?"

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:25

Mioux schreef:
Ik vind t vooral voor de kinderen het ergst....Als die erachter komen dat er een eventuele breuk komt,door jouw en meneer,dan kan je je hele leven schuldig voelen aan welke schade de kinderen hebben en krijgen...

Ook al zouden jullie wel samen doorgaan erna, denk je dat de kinderen dat zullen accepteren? Vind het van meneer ook erg egoïstisch wat hij zijn eigen vlees en bloed aan doet...en de vrouw waarmee hij geloftes heeft afgelegd.

Ik heb zelf in de situatie van die kinderen gezeten (het was dus wel uitgekomen, mijn moeder was verliefd op die andere man en heeft dat bekend en ik kon het idd niet accepteren. Ik zag die man als degene die de relatie van m'n ouders had verwoest en heb mijn moeder toen ook voor de keuze gezet: ik of die man. Ze heeft voor mij gekozen maar onze relatie heeft wel een flinke deuk opgelopen die nog steeds niet volledig hersteld is.

TS, denk aan wat je anderen aandoet.

Mioux

Lianne86 schreef:
Eigenlijk niet, dan mist ie iets bij mij... Als je echt om iemand geeft, wil je alleen dat die gelukkig is... Maar ik sta er ook totaal anders in dan de meeste denk ik.... Maar lees je ook dat het niet mijn ideale beeld is? ;)

Het is gewoon "opvulling" van behoefte.. Ik maak eerder de vergelijking met loop ik door de supermarkt en heb ik zin in chocola, dan koop ik dat ook ;)

En ja, het is rot voor zijn vrouw, als ze er al ooit achter komt, wat heel klein is... Het stiekeme ervan is gewoon jammer, dat wel... Maar in hoeverre is dat TS haar probleem?

Nou waar 2 kijk hebben,hebben 2 schuld?

Kipje39

Als hij iets mist in mij, moet ie vertrekken.
En niet blijven voor z'n natje en droogje omdat dat wel makkelijk is...

ais

Ik heb het grootste deel meegelezen en keur het ook absoluut af wat TS doet. Zelf zou ik zoiets niet op mijn geweten willen hebben.

sallandval schreef:
Ten eerste vind ik dat mensen hier eens niet zo hard moeten oordelen. Verliefdheid of liefde overkomt je nou eenmaal en daar zeg je dan niet zo makkelijk nee tegen als het jouw belang tegen het belang van een vreemde is.

Hier wil ik graag op reageren; verliefdheid overkomt je, daar ben ik het helemaal mee eens, maar... wat je er vervolgens mee doet is een (als dan niet bewuste) keuze die gemaakt wordt. Zowel door TS als de man die zijn vrouw bedriegt.
Als mijn vriend of ik verliefde gevoelens krijgt voor iemand anders is dat vervelend, maar niet onoverkoombaar, maar als er ook intimiteit bij komt kijken dan denk ik dat ik dat toch wel als een probleem zou beschouwen!

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:27

TS, zou je het oké vinden van jezelf als je geen eten meer hebt om een brood te stelen bij de bakker? Een brood tussen een heleboel broden wat de bakker zelf niet eens merkt?
En dat dan ook nog even bij de groenteboer, slager etc..

Er zijn mensen die niets maar dan ook niets meer hebben, geen kleding, geen dak boven hun hoofd en nauwelijks eten... Niet alle, maar veel van deze mensen hebben liever honger dan dat ze een brood stelen, slapen liever op een bankje dan in een hooischuur van een boer (omdat dat niet hoort).

Ik weet zeker dat die mensen gelukkiger zijn met zichzelf dan jij op die eenzame dagen zoals eerder genoemd kerst, verjaardagen of alle dagen dat je alleen naar bed gaat, op de dagen dat je het moeilijk hebt en hij er niet voor je kan/wil zijn. Er is zelfs een boek over geschreven 'Van miljonair naar krantenjongen'.

Blijkbaar heb jij andere normen en waarden, andere ideeën over wat goed voor je is, andere maatstaven voor wat jou gelukkig maakt dan vele bokkers.
Vele bokkers zouden gelukkig zijn met een eerlijk leven, zonder leugens met de stiekeme hoop om toch nog die éne man tegen de komen die écht van haar gaat houden en haar niet weer zal kwetsen.
Gelukkiger alleen dan een leven 'samen' met een getrouwde man.

Ja, ik vind het best erg dat niemand of maar weinig mensen je begrijpen. Zoals eerder gezegd, komt dat omdat het veel, heel veel mensen pijn kan doen. Ik werk met kinderen en ik zie van heel dichtbij wat scheidingen met kinderen doen. Hoe geweldig goed de ouders het ook aanpakken. Dat gun je géén enkel kind. Dit komt een keer uit of het gaat over. Natuurlijk zeg je dat je niet wilt dat hij bij zijn vrouw weggaat, maar stiekem hoop je dat toch?

Na alles wat je hebt meegemaakt, waarom niet wachten op de ware, genieten van al het geluk samen!! En als die relatie stopt, door de dood, door vreemdgaan, doordat het niet meer werkt, om welke reden dan ook, dan heb je in ieder geval het échte geluk gehad en die fijne herinneringen.

Maar goed dát is hoe ik erover denk. Ik zou zeggen, kies wat jou gelukkig maakt, maar je loopt het risico dat je dit jezelf later wel kwalijk gaat nemen. Iets waar je dan iets mee moet, wat pijn doet om te accepteren. Misschien wel pijnlijker dan liefdesverdriet.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:27

liedje89 schreef:
koeke schreef:

Gelukkig TS is geen oneerlijke "other woman" maar gewoon een wereld verbeteraar die voorkomt dat slappe mannetjes hun kinderen gaan verkrachten :)*

Je gaat door voor de koelkast met het correcte antwoord op de vraag "wat is het slechtste en raarste excuus voor leugenachtige affaires?"

Haha deze vind ik echt goed. _/-\o_