Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoelang ben je daar mee bezig geweest?? En zitten al die stukjes in één zak of is de puzzel opgedeeld in meerdere delen en dus meerdere zakken, en leg je dan alle delen tegen mekaar?
). Deze zat in vier zakken en het zijn dus inderdaad vier grote stukken aan elkaar gelegd. Deze was wel een stuk simpeler dan mijn vorige van 13.200 stukjes (staat hier ook in dit topic), daar heb ik 2 jaar over gedaan.

Deze dus (even in link want afbeelding is te groot): http://www.puzzelpassie.nl/userfiles/pu ... 3_.fs_.jpg
Heb nu Belle en het Beest af en ben bezig met Bambi 
.
, zie het al hangen op de muur haha
, iets met niet wakker
?
. Nu hebben we dus sinds een jaar of twee een rol plastic om de tafel mee te bedekken, waardoor onze poes niet meer bij de losse stukjes kan komen.
) en de stukjes dan weer loskwamen. Dat vonden we heel frustrerend, dus dat ding gebruiken we niet meer.
. En het liefst willen we dan eentje die tot 3000 stukjes kwijt kan
. Zo'n bedrag ga ik niet uitgeven aan iets waarvan ik niet weet of we dat wél handig vinden. Die puzzle roll staat nu namelijk ook weer op Marktplaats nadat we het eerst vol enthousiasme hadden gekocht en daar krijg je natuurlijk maar een fractie van de prijs meer voor terug. Helaas groeit ons geld nog steeds niet aan een boompje in de bloembak
, dus ben ik ietsje voorzichtig met dit soort aankopen. Iemand in dit topic die beide systemen heeft gebruikt en misschien kan vertellen of dit wel iets voor ons is?