Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben de hele week in de weer met m'n eindproject en hij vertrekt in het weekend naar zijn moeder. Zeker nu is dat even belangrijk omdat hij met wat familie-dingen zit. Hij moet het vooral doen maar ik moet het nu hebben van elke nacht samen slapen als hij in Delft is en de (met geluk) paar uurtjes voor het naar bed gaan en 's morgens samen opstarten. Maar vanavond gaan we lekker uit eten
En over een paar weekjes is het vakantie! Ik heb al een saunabon klaarliggen
), omdat ik ontzettend vroeg op moet en ik er geen haastklusje van wil maken meestal. Ik moet het hebben van elke week twee nachtjes samen slapen in het weekend en af en toe elkaar een avondje zien doordeweeks. Een hele zondag is bed is overigens overdreven hoor, meer gewoon een halve dag. Ik sta nog wel op om samen te eten enzo, of even naar de bank te verhuizen, of een filmpje te kijken tussendoor.
Gisteren bijvoorbeeld was ik pas om ca 11:15 bij hem thuis, toen hebben we een halfuurtje op de bank zitten praten en toen was het eigenlijk wel bedtijd. Vanmorgen kwamen we eruit kom 7:30 en om 8:15 moest ik richting de TU. En zo is bijna elke dag: of hij is laat of ik. En met laat bedoel ik dat we niet voor tienen thuis zijn. Het is bijna de moeite niet maar anders zie ik hem dus helemaal niet
En van vrijdagmiddag tot zondagavond is hij weg.
Is het echt van dat zilverachtige? Lijkt me onwijs vet!
En het is vooral heel droog, dus straks even iets halen wat mijn haar moet opvrolijken. Magrathea schreef:Maar onderschat het niet hoor TinkGisteren bijvoorbeeld was ik pas om ca 11:15 bij hem thuis, toen hebben we een halfuurtje op de bank zitten praten en toen was het eigenlijk wel bedtijd. Vanmorgen kwamen we eruit kom 7:30 en om 8:15 moest ik richting de TU. En zo is bijna elke dag: of hij is laat of ik. En met laat bedoel ik dat we niet voor tienen thuis zijn. Het is bijna de moeite niet maar anders zie ik hem dus helemaal niet
En van vrijdagmiddag tot zondagavond is hij weg.
Omg, durfde ik er maar zo bij te lopen.
Waar gaat ie heen verhuizen? Jou?
Wanneer kon je er nou in? In november pas? Want dat klinkt wel als heel ver weg
Magrathea schreef:Oeeeeeeh cool lieveli! En jouw piercingsOmg, durfde ik er maar zo bij te lopen.
En dat klinkt toch wel als een heel dankbare taak hoorWaar gaat ie heen verhuizen? Jou?
![]()
Spannend Tink!Wanneer kon je er nou in? In november pas? Want dat klinkt wel als heel ver weg
Magrathea schreef:Oeeeeeeh cool lieveli! En jouw piercingsOmg, durfde ik er maar zo bij te lopen.
En dat klinkt toch wel als een heel dankbare taak hoorWaar gaat ie heen verhuizen? Jou?
![]()
Spannend Tink!Wanneer kon je er nou in? In november pas? Want dat klinkt wel als heel ver weg

Jolandaa schreef:Wij hebben afgelopen vrijdag sleutel gekregen van ons appartement en gaan komende zaterdag alles overgooien naar ons appartement. Best lastig. Hij woont nu op 100m3 en gaan verhuizen naar 65m3 dus moet hoop worden weggegooid
Wanneer zie je 'm weer?
is ook echt lastig. Vooral omdat ik uit een oud schoolgebouw kom
dus ook echt huge veel ruimte had 
Jolandaa schreef:@Lieveli; ja wij ookis ook echt lastig. Vooral omdat ik uit een oud schoolgebouw kom
dus ook echt huge veel ruimte had
@Tink89; aah das zuur, wanneer zie je m weer?
Het is echt terror om te zien dat ie ergens zo mee zit en dat ik hem niet kan helpen. Hij kan op de TU met iemand praten van de week, ik hoop maar dat dat helpt.
Ik heb al gedoucht in de nieuwe douche, regendouche awesome!
Iets met een "betekenis" zou leuk zijn, maar geen knuffeltje ofzo, dat is dan weer te kazig.
Ideeën?