Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 09:58

Gisteren zijn we in mijn nieuwe huisje de maten gaan nemen voor gordijnen enzo en we kwamen echt steeds tot de conclusie dat het toch ook wel heel erg voelt als 'ons huisje'. Samenwonen lijkt er over een maandje of vijf dus stiekem wel echt in te zitten.

Daarna nog uren op de bank en in bed gelegen samen. Echt, het voelt zo ontzettend vertrouwd om bij hem in de buurt te zijn. Kan compleet mezelf zijn en dat is heel erg wennen, maar vooral heel erg fijn.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:22

Wij zijn vandaag een halfjaar samen <3

Een hele dag in bed liggen, dat klinkt prima -O- Ik ben de hele week in de weer met m'n eindproject en hij vertrekt in het weekend naar zijn moeder. Zeker nu is dat even belangrijk omdat hij met wat familie-dingen zit. Hij moet het vooral doen maar ik moet het nu hebben van elke nacht samen slapen als hij in Delft is en de (met geluk) paar uurtjes voor het naar bed gaan en 's morgens samen opstarten. Maar vanavond gaan we lekker uit eten :) En over een paar weekjes is het vakantie! Ik heb al een saunabon klaarliggen :D

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:28

Maar goed, jij ziet je vriend doordeweeks en slaapt veel samen... Dat lijkt mij dan weer heerlijk! Ik zie hem weliswaar een of twee dagen door de week, maar dan belanden we niet heel vaak in bed (gisteren was een beetje een uitzondering <3 ), omdat ik ontzettend vroeg op moet en ik er geen haastklusje van wil maken meestal. Ik moet het hebben van elke week twee nachtjes samen slapen in het weekend en af en toe elkaar een avondje zien doordeweeks. Een hele zondag is bed is overigens overdreven hoor, meer gewoon een halve dag. Ik sta nog wel op om samen te eten enzo, of even naar de bank te verhuizen, of een filmpje te kijken tussendoor.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:55

Maar onderschat het niet hoor Tink :oo Gisteren bijvoorbeeld was ik pas om ca 11:15 bij hem thuis, toen hebben we een halfuurtje op de bank zitten praten en toen was het eigenlijk wel bedtijd. Vanmorgen kwamen we eruit kom 7:30 en om 8:15 moest ik richting de TU. En zo is bijna elke dag: of hij is laat of ik. En met laat bedoel ik dat we niet voor tienen thuis zijn. Het is bijna de moeite niet maar anders zie ik hem dus helemaal niet :n En van vrijdagmiddag tot zondagavond is hij weg.

Trouwens, lieveli, cool, grijs haar! :D Is het echt van dat zilverachtige? Lijkt me onwijs vet!
Ik mag vooral weer zo snel mogelijk blond worden van mijn liefje :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:24

Het is meer wit dan grijs denk ik, behalve aan de voorkant, daar heb ik een lila pluk zitten :') En het is vooral heel droog, dus straks even iets halen wat mijn haar moet opvrolijken.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:27

Magrathea schreef:
Maar onderschat het niet hoor Tink :oo Gisteren bijvoorbeeld was ik pas om ca 11:15 bij hem thuis, toen hebben we een halfuurtje op de bank zitten praten en toen was het eigenlijk wel bedtijd. Vanmorgen kwamen we eruit kom 7:30 en om 8:15 moest ik richting de TU. En zo is bijna elke dag: of hij is laat of ik. En met laat bedoel ik dat we niet voor tienen thuis zijn. Het is bijna de moeite niet maar anders zie ik hem dus helemaal niet :n En van vrijdagmiddag tot zondagavond is hij weg.

Zo klinkt het inderdaad al heel anders. Balen joh!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 16:46

Cool. Ook meteen een decollete-update trouwens :D

Vriendlief en ik gaan echt in november samenwonen. Dit weekend gordijnen uitgezocht voor mijn huisje en ik geniet er zo ontzettend van dat hij meedenkt en -inricht en er ook ontzettend zijn plekje van aan het maken is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:26

Jeeej leuk!

J. gaat zaterdag verhuizen, ik mag broodjes maken en koffie zetten :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 13:48

Oeeeeeeh cool lieveli! En jouw piercings :\ Omg, durfde ik er maar zo bij te lopen.
En dat klinkt toch wel als een heel dankbare taak hoor :D Waar gaat ie heen verhuizen? Jou? ;)

Spannend Tink! :D Wanneer kon je er nou in? In november pas? Want dat klinkt wel als heel ver weg :oo

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 13:57

Wij hebben afgelopen vrijdag sleutel gekregen van ons appartement en gaan komende zaterdag alles overgooien naar ons appartement. Best lastig. Hij woont nu op 100m3 en gaan verhuizen naar 65m3 dus moet hoop worden weggegooid

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:24

Magrathea schreef:
Oeeeeeeh cool lieveli! En jouw piercings :\ Omg, durfde ik er maar zo bij te lopen.
En dat klinkt toch wel als een heel dankbare taak hoor :D Waar gaat ie heen verhuizen? Jou? ;)

Spannend Tink! :D Wanneer kon je er nou in? In november pas? Want dat klinkt wel als heel ver weg :oo

Ja, 20 november pas. Duurt dus nog heeeeel lang, maar dat was logisch, want ik heb op 4 december getekend voor een huurwoning voor een jaar en moest voor 1 juli de hypotheekofferte aangevraagd hebben in verband met de normen die per 1 juli veranderen.

Was dus een prima oplossing zo. Bovendien heb ik nu alle tijd om alles uit te zoeken, regelen, virtueel in te richten, verhuishulpjes te regelen enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:24

Magrathea schreef:

Als ik serieus moet zijn doe ik een retainer in mijn neus die ik omhoog klap, zie je er niks meer van :D

Nee hij heeft een koophuis dus verlaat dit kleine oude flatje. Ik ben meer melancholisch dan hij, ik ga het hier toch wel missen. Maar ik verheug me op een plek waar geen spullen van zijn ex staan. :')

En dan is het aftellen tot we echt gaan samenwonen. Ik denk een klein jaartje.

Jolandaa schreef:
Wij hebben afgelopen vrijdag sleutel gekregen van ons appartement en gaan komende zaterdag alles overgooien naar ons appartement. Best lastig. Hij woont nu op 100m3 en gaan verhuizen naar 65m3 dus moet hoop worden weggegooid

Oh dat lijkt me lastig. Ik hecht altijd enorm aan spullen...

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:43

Ik mis m zo vanavond...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 20:44

Oh wat vervelend :( Wanneer zie je 'm weer?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 00:22

@Lieveli; ja wij ook := is ook echt lastig. Vooral omdat ik uit een oud schoolgebouw kom :)) dus ook echt huge veel ruimte had :))

@Tink89; aah das zuur, wanneer zie je m weer?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:07

Jolandaa schreef:
@Lieveli; ja wij ook := is ook echt lastig. Vooral omdat ik uit een oud schoolgebouw kom :)) dus ook echt huge veel ruimte had :))

@Tink89; aah das zuur, wanneer zie je m weer?

Ik mag niet klagen eigenlijk, want vanavond weer... maar gisteren deed het missen gewoon even fysiek pijn. Zo vreemd, dat het zo kan voelen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:39

He ja dat ken ik. Niet relaxt. Maar je doet er weinig aan...

Mijn vriendje heeft het even moeilijk door familie-omstandigheden, maar dat komt ook behoorlijk hard binnen bij mij :( Het is echt terror om te zien dat ie ergens zo mee zit en dat ik hem niet kan helpen. Hij kan op de TU met iemand praten van de week, ik hoop maar dat dat helpt.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:25

Dat is nooit leuk als je wederhelft zich rot voelt.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:14

Vandaag verhuist <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:15

Spierpijn? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 19:54

Hier ook verhuisd, geen spierpijn, wel honger en 2 katten die de kast niet uit durven :') Ik heb al gedoucht in de nieuwe douche, regendouche awesome!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 22:10

Wij hebben ook een stortdouche! En een slaapkamer die volledig verblind is! Heerlijk na mn nachtdienst

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:35

Tips gevraagd! Ik wil een kadootje kopen voor mijn vriend, omdat ik hem onwijs moedig vind, omdat ie ontzettend lief is... Nou ja, alles eigenlijk :)
Maar ik weet niet wat... :o Iets met een "betekenis" zou leuk zijn, maar geen knuffeltje ofzo, dat is dan weer te kazig. :o Ideeën?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:53

Hier doet een lief kaartje eigenlijk altijd wel iets... Die kun je makkelijk bewaren, later teruglezen en op de kast zetten zo lang je wilt. Als je iets tastbaarders wilt, vind ik het al snel lastig worden. Mijn laatste cadeautje voor vriendlief was deze:
Afbeelding

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 12:00

Oh dat is ook wel tof zeg :)
Hij gaat volgende week op vakantie, misschien kan ik iets in zijn bagage verstoppen.

Sowieso is hij heel erg fan van foto's... Als we op vakantie gaan zal ik zorgen dat ik veel foto's maak en daar dan iets mee doen. Maar dat duurt nogal lang, ik wil hem eigenlijk graag iets geven voor het eind van de tentamens. :)