Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Nou ja, jouw inschattingsvermogen wbt jongens is tot nu toe ook niet zo geweldig, ik heb alleen maar goede bedoelingen en ik denk dat je iets beters verdient.
lieveli schreef:Waarom zou iemand zonder tijd op een datingsite gaan?
het is ook gewoon een beetje vermaak. Beetje swipen als je je verveeld enzo. En soms zitten daar wel leuke mannen tussen. Maar je hoeft toch niks te overhaasten, dat is nergens voor nodig! _Linn_ schreef:Ik zag vandaag die jongen uit me klas weer op school en er is zoooo niks meer tussen ons. Zo apart hea hoe dat toch zomaar weg kan vallen.
Zondag ga ik als het goed is afspreken met die jongen van paiq, spannend!!
@NewGirl: Hoe is het bij jou afgelopen?
Hij kon het blijkbaar niet laten om me te kussen op onze 3e date 
komt helemaal goed! Dus jawel mensen, het kan via T.inder! lol
lieveli schreef:Volgende keer dus wat minder in de verdediging schieten als iemand je wil helpen. Ik ken je absoluut niet maar ik weet wel dat jouw avonturen met jongens op niks uit lopen. Daar ben je zelf heel open over.
Laat jongens maar wat meer moeite doen voor jou. En neem ze wat minder serieus.

dus zeker doen!
Er zijn meer vissen in de zee! Deze is duidelijk niet geïnteresseerd en de meeste mannen houden niet van vrouwen die achter ze aanlopen (andersom trouwens ook, ik vind een man die te graag wil echt heel onaantrekkelijk... ) _Linn_ schreef:Nouja toen kwam die net uit een relatie, nu niet meer dus weet natuurlijk niet hoe het nu zit...

Cardy schreef:Met dit soort topics moet ik vaak aan de film "he's just not that into you" denken.
Als ie interesse had dan had ik dat wel laten blijken, anders... Laten gaan, zonde van je tijd en energie.
_Linn_ schreef:Cardy schreef:Met dit soort topics moet ik vaak aan de film "he's just not that into you" denken.
Als ie interesse had dan had ik dat wel laten blijken, anders... Laten gaan, zonde van je tijd en energie.
Maar het werkt niet altijd zo zwart en wit....
Ik zie momenteel gewoon beide kanten van het verhaal en weet nog niet welke kant ik op moet gaan.