Ik zit behoorlijk in de 'oké ik word nu echt volwassen en wat ga ik nu doen fase'.
Ik ben er niet treurig om hoor, maar ik zoek iemand die met mij wil kletsen over die fase. Ik hoef ook niet echt advies ofzo, als ik maar m'n ei kwijt kan.
Minoes
Geplaatst: 28-12-15 21:41
Voorzien
_Nynke
Geplaatst: 28-12-15 22:09
Ik zoek iemand die ervaring heeft met langdurige relaties om een ding te bespreken waar ik nogal onzeker over ben
Ten eerste wil ik zeggen dat ik dit een heel mooi topic vind. Ik zat eerst te denken een topic te openen, maar nu ik dit topic tegen ben gekomen doe ik hier een oproepje.
Ik ben opzoek naar iemand die een luisterend oor kan bieden voor mij, omdat ik weer last lijkt te hebben van mijn bindingsangst, terwijl ik nu de perfecte man gevonden lijk te hebben. Hoe mooier er wordt, hoe meer ik de boot weg dreig te duwen.
JenW
Geplaatst: 30-12-15 02:00
Zoek een luisterend oor wat betreft mijn werk. Zit een beetje in twijfels wat ik wil.
Graag 20 of ouder
Ik reageer morgen pas weer omdat ik ga slapen haha
JenW
Geplaatst: 30-12-15 21:42
JenW schreef:
Zoek een luisterend oor wat betreft mijn werk. Zit een beetje in twijfels wat ik wil.
Graag 20 of ouder
Ik reageer morgen pas weer omdat ik ga slapen haha
ik heb even iemand nodig die me van advies kan voorzien wbt verkopen of houden van ponys.
Iejoor
Geplaatst: 31-12-15 17:43
Ik zoek iemand die evaring heeft met het verbreken van het contact met zijn/haar grootouders. Ik sta nu zelf voor die keuze em ik zou graag een luisterend oor willen van iemand die in een soort gelijke situatie heeft gezeten (Of het verbreken van het contact met een ander familie lid. )
Ik zoek een luisterend oor voor wat betreft een ingewikkelde liefde, liefdesverdriet, onzekerheid etc. Een erg lang en ingewikkeld verhaal is het. Liefst 18+