Top dat je zoveel gespaard hebt!En ja, bij verhuizen horen nieuwe spulletjes/ decoratie
Ook voor de katten Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Top dat je zoveel gespaard hebt!
Ook voor de katten
) en kerstlichtjes voor buiten, ook voor volgend jaar.
maar ik moet na mn proeftijd wel een auto gaan kopen dus het is ook wel handig om even flink te gaan sparen haha want de spaarrekening moet wel geplunderd worden daarvoor.
Gelukkig vaste houten vloer en ik kan veel gordijnen van mijn oude huis hergebruiken/meenemen, dus dat valt weer mee. Nog meer besparen op andere dingen dus!
. En dan had ik ook nog muziekles etc, dus ik haal dat niet, ik moet deels op mijn ouders steunen.
) nodig had. Een hondenmand voor op mijn kamer, een selfiestick (oke beetje prul dan
) en een notitie boek voor mijn day zero project.
Foaly schreef:Ik wil dit topic gaan meelezen, omdat ik ook veel te veel geld uitgeef. Ga nu proberen 40 dagen lang (want, vastentijd voor Pasen enzo) alleen maar boodschappen/andere noodzakelijke dingen te kopen, en verder helemaal niets. Geen kleding, make-up, andere zooi, als er iets op is (mn lekkerste shampoo bv) moet ik van mezelf eerst verder met wat ik nog wél heb (zoals de andere drie flessen shampoo die er nog staan en die ook best prima zijn).
Ik doe dit dus nu vanaf woensdag tot Paaszondag. En ik woon sinds kort in een stad met een Primark dus ik heb het nu al moeilijk
. Succes!
en kon ik het echt niet laten haha Eleionomae schreef:Ik heb ook 2 paar schoenen gekocht die ik niet nodig had, maar er ging zoveel korting overheen en ik had ook nog een fashioncheque van 25,- en toen was het niet meer €270 maar €56en kon ik het echt niet laten haha