Ik was de enige die aan het woord was en zei de meest random dingen, maar hij zei gewoon niks uit zichzelf. Elke vraag werd met een korte ja beantwoord en verder een stilte. We gingen maar door de stad lopen bij gebrek aan een activiteit en de hele tijd was ik de enige die wat zei. Wel probeerde die m'n hand te pakken en later kusjes te geven, die heb ik goddank ontweken.
Hij had ook in z'n hoofd al helemaal bedacht dat we samen een stel zouden worden en ik moest er dus ook heel erg van overtuigen dat dat niet doorging.
Later durfde hij toch wat te zeggen en dat ging over zijn moeder die was overleden, en toen ging ie huilen. Heel zielig, maar ik wist niet wat ik ermee moest. Uiteindelijk heb ik m weer bij zijn trein afgeleverd en toen kon ik gelukkig ontsnappen..
Maar die date erna, met een hele andere jongen...
die was onwijs leuk! En met die jongen ben ik alweer bijna een jaar samen
wie weet.......
Ik schreef er juist bij dat de volgende date met een andere jongen was! Overigens heb ik die ook via tinder opgedoken
gewoon een leuke normale date, en hij bleek ook nog is 5 minuten bij me vandaan te wonen! En alweer bijna een jaar samen