Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:08

Ik heb echt maar weinig dates gehad, maar mijn eerste was echt een ramp. Hij was sowieso gewoon minder leuk dan ik dacht, dus dat begon al niet goed.

Ik was de enige die aan het woord was en zei de meest random dingen, maar hij zei gewoon niks uit zichzelf. Elke vraag werd met een korte ja beantwoord en verder een stilte. We gingen maar door de stad lopen bij gebrek aan een activiteit en de hele tijd was ik de enige die wat zei. Wel probeerde die m'n hand te pakken en later kusjes te geven, die heb ik goddank ontweken.
Hij had ook in z'n hoofd al helemaal bedacht dat we samen een stel zouden worden en ik moest er dus ook heel erg van overtuigen dat dat niet doorging.

Later durfde hij toch wat te zeggen en dat ging over zijn moeder die was overleden, en toen ging ie huilen. Heel zielig, maar ik wist niet wat ik ermee moest. Uiteindelijk heb ik m weer bij zijn trein afgeleverd en toen kon ik gelukkig ontsnappen..

Maar die date erna, met een hele andere jongen... 8-) die was onwijs leuk! En met die jongen ben ik alweer bijna een jaar samen :o

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:08

Ik heb m'n account verwijderd en opnieuw aangemaakt, en heb hem nu geliked want hij kwam weer voorbij! :') wie weet.......

Grappig trouwens, als je hem op 5 km zet kom je allemaal rare gasten tegen waar je vroeger bij op school zat. Heel vreemd om ze zo op tinder tegen te komen :')

Valerie93Jarig

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:20

ik bedenk me net dat ik nog een fail weet.
was ruim 6jaar geleden, ik leerde hem kennen in de mediamarkt. nummers gewisseld en de volgende dag afgesproken na schooltijd, mijn school zat bij hem om de hoek.
Hij had me opgehaald en we liepen terug naar zijn huis, eenmaal toen we op de bank zaten zette die tmf op. ach een muziekje is nooit weg haha.
eerst zijn arm op zijn been, toen zijn arm achter de bank met zo'n leuke gaap beweging, uiteindelijk zijn arm om mijn schouder.
uit eindelijk zoende we (dat kon die zeer goed) en dag was bijna om. hij liet mijn zijn konijntje zien(wel leuk beestje) maar hij praatte ertegen alsof het een kindje was...

wat was dat een enorm afknapper voor een stoere knappe gast met een onwijze sixpack.... als ik er nu nog aan terug denk denk ik damnnn hij was lekker maarja hoe die bezig was tegen zijn nijn vond ik iets minder

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:23

Ik had niet eens n relatie met die gozer
Das nog t ergste

Jasz das n typische moment van iemand n 2de kans geven
Zo zie je maar weer

Nee dat is toch schattig zo zie je maar weer dat niet alle stoere kerels harteloos zijn wat vaak wel zo is zeker tegen beesten

Ik heb ooit ook gedate met n bodybuilder (toevallig n vrien van n bokker)
Die deed ook schattig tegen m'n beesten
Maar toen we savonds op de bank lagen samen en hij vroeg of ik m n handje kon helpen met z'n vieze gedachten

Heb ik m vriendelijk bedankt en ben gillend weg gerend
Hij zei ook nog dat dat normaal was als vrienden onderling

Valerie93Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:37

het was aan de ene kant wel schattig maar, het was alsof die echt tegen een baby praten van wie is hier de liefste... en dan op zo'n bepaalde manier van praten..

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:40

Hahaha ik zou in n deuk liggen

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:02

Ik heb ook zo'n leuke faal gehad, niet echt een date maar wel erg awkward.
Ik had een tijdje nogal een slette periode gehad, kwam uit een erg slechte relatie van 4 jaar en besloot het er van te nemen.

Ik ging nogal veel naar tentfeesten en besloot elk feestje erop los te gaan..
Ondertussen via internet ook super leuke jonge ontmoet.
Tot er een leuk feestje in eigen stadje was, natuurlijk ging maar oeps er gingen er nog 4 die mij erg 'leuk' vonden. En als topper besloot ik zelf de leuke internet jongen ook maar uit te nodigen.
Om er voor te zorgen dat er niemand 'gekwetst' zou worden besloten te zeggen dat ik een wedde schap zou hebben dat ik 1 nacht geen jongen zou zoenen of knuffelen.
Ja dikke faal dus he!!
uiteindelijk wel met internet jongen geeindigt, na een flinke ruzie, maar hij heeft het me vergeven en we zijn nu ruim 1 jaar samen.
Wel moet ik het elke keer als we uit gaan weer horen :P

Wat ook een dikke afknapper was,
ik ging op date met een jonge die ik met uitgaan had leren kennen, we gingen een filmpje kijken bij hem thuis.
Hij was 21 maar toen ik in zijn kamer aankwam leek hij net 16, en toen hij eenmaal in zijn bed lag kwam hij er niet meer uit.
Filmpje aanzetten moest ik doen, drinken aangeven was ook mijn taak en als ik zij doe het zelf ging hij serieus zijn moeder er voor roepen.

Toen hij wat later zijn verjaardag vierden en mij uitnodigde besloot hij mij toen maar voor te stellen als zijn vriendin, tegen al zijn vrienden.. uhm daar wist ik dan weer niks vanaf.
Heb hem in het bijzijn van zijn vrienden afgewezen :o

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:33

Ik had een keer een jongen die mij leuk vond , maar ik hem niet. Toch praatte ik veel met hem.
Ik ben niet echt super blij met mijn achternaam en hij zei op whatsapp altijd; Goeie morgen mevrouw (achternaam) en Dag mevrouw (achternaam). Echt ik was er op een gegeven moment zo klaar mee, ik irriteerde mij er heel erg aan en toen ook maar gezegd dat hij er mee moest stoppen! Het is niks geworden omdat het totaal mijn type niet was + ik irriteerde mij ook nog aan hem.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:45

ladyflame schreef:
hij liet mijn zijn konijntje zien(wel leuk beestje) maar hij praatte ertegen alsof het een kindje was...

wat was dat een enorm afknapper voor een stoere knappe gast met een onwijze sixpack.... als ik er nu nog aan terug denk denk ik damnnn hij was lekker maarja hoe die bezig was tegen zijn nijn vond ik iets minder

Doet me denken aan mijn ex.
Toen ik hem leerde kennen was hij 30+. Ik bracht mijn supertoffe halve bull terrier mee de relatie in en ik kreeg terug..... een hamster. Ik had een 30+er met een hamster getroffen. Ron heette hij. En Ron werd verdomme 4,5 jaar oud. En toen ging Ron eindelijk dood. 'Mooi' dacht ik, die kan meteen de prullenbak in, maar nee, mijn 30+er wilde het dier eervol begraven. En ik moest erbij zijn. En de hond ook.
Dus daar stonden we, met zijn drieën afscheid te nemen van Ron die een mooi plekje onder de bosjes kreeg (waar een week of twee later een grote graafmachine doorheen ging }> }> )
Ik schaamde me dood.

Geen datefail, want we waren toen een jaar of 2 samen, maar wel een dikke fail alsnog.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:59

@ gentlegiant nee helaas geen tweede kans hoor := Ik schreef er juist bij dat de volgende date met een andere jongen was! Overigens heb ik die ook via tinder opgedoken <<) gewoon een leuke normale date, en hij bleek ook nog is 5 minuten bij me vandaan te wonen! En alweer bijna een jaar samen :D
Ik ken trouwens wel meerdere succesvolle tinderkoppels hoor! Gelukkig niet alleen seks-beluste mannen. Al zijn die er wel genoeg...

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:23

Tinder daten lijkt met best eng eigenlijk!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:32

Is het ook wel hoor! Het scheelt dat mijn tinderdate vlak bij woonde en hij me wel bekend voorkwam. Ik ben m vast wel is op de fiets tegen gekomen. En ik had het gewoon aan iedereen verteld, sprak praktisch naast m'n huis af en tja, ik had het gevoel dat het wel veilig was. En dat was het ook! Haha

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:40

Oh sorry fout gelezen
Tinder is toch niet veel anders als via dating sites?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:44

Goof, dat zou voor mij ook een enorme afknapper zijn := ik zou heel begripvol ernaast staan, maar daarna mijn vriendin opbellen met 'wat ik nou heb meegemaakt?! :') '

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:46

Goof schreef:
ladyflame schreef:
hij liet mijn zijn konijntje zien(wel leuk beestje) maar hij praatte ertegen alsof het een kindje was...

Toen ik hem leerde kennen was hij 30+. Ik bracht mijn supertoffe halve bull terrier mee de relatie in en ik kreeg terug..... een hamster. Ik had een 30+er met een hamster getroffen. Ron heette hij. En Ron werd verdomme 4,5 jaar oud. En toen ging Ron eindelijk dood. 'Mooi' dacht ik, die kan meteen de prullenbak in, maar nee, mijn 30+er wilde het dier eervol begraven. En ik moest erbij zijn. En de hond ook.
Dus daar stonden we, met zijn drieën afscheid te nemen van Ron die een mooi plekje onder de bosjes kreeg (waar een week of twee later een grote graafmachine doorheen ging }> }> )
Ik schaamde me dood.

Geen datefail, want we waren toen een jaar of 2 samen, maar wel een dikke fail alsnog.

Wat heerlijk geschreven, ik lig in een deuk hier :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:52

vuurneon schreef:
Goof, dat zou voor mij ook een enorme afknapper zijn := ik zou heel begripvol ernaast staan, maar daarna mijn vriendin opbellen met 'wat ik nou heb meegemaakt?! :') '

Ik heb er inderdaad wel een aantal een hilarisch overlijdens bericht gestuurd ja (via sms overigens toen nog) :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:53

Ik zou dat heel aandoenlijk vinden, als mensen mij tegen mijn konijnen horen praten dan denken ze ook dat ik het gesticht thuis hoor. _O-

Een konijn is heel bang btw, dus daarom doe ik het.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 27-10-14 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:53

MarlindeRooz schreef:
Ik zou dat heel aandoenlijk vinden, als mensen mij met mijn konijnen horen praten dan denken ze ook dat ik het gesticht thuis hoor. _O-

Hetzelfde als ik met mijn hond :') Ik zou er niet op afknappen in ieder geval.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:56

ik zou dan hooguit denken "moet dat op die manier" maar dat zou ik ook bij gedachten laten, misschien nog een beetje stiekem lachen :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:58

Amira_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik zou dat heel aandoenlijk vinden, als mensen mij met mijn konijnen horen praten dan denken ze ook dat ik het gesticht thuis hoor. _O-

Hetzelfde als ik met mijn hond :') Ik zou er niet op afknappen in ieder geval.

Als ik naar mijn hond blaf blaft ze terug, dat heb ik haar geleerd. _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:01

Goof schreef:
ladyflame schreef:

Ik schaamde me dood.

Grappig, ik zou het juist dikke fail (afknapper) vinden als ik die man was en wist dat jij zo dacht :+

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:01

Mijn cavia's praten ook terug tegen mij hoor
Die kletsen nog meer als ik
Das toch schattig

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:18

Goof schreef:
Ik schaamde me dood.

Ik vind dat juist heel erg lief. :(:)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:58

Goof schreef:
ladyflame schreef:

Ik schaamde me dood.

Doet me denken aan dat stuk cabaret van jochem meijer :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:04

_O-
Ik stik bijna in mijn banaan, dat ging net (ban)aan goed. :j