Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rest van de dag alleen maar 5-jes aan iedereen uitgedeeld
Zwerte schreef:Ik weet wel dat ik voortaan in een lastige situatie ga vragen naar management/leidinggevende. Mogen ze van mij als klant wel even horen hoe ik afgeblaft wordt door een cassiere omdat zij de dame geen fatsoenlijk werkmilieu geven.
Konstantine schreef:Zwerte schreef:Ik weet wel dat ik voortaan in een lastige situatie ga vragen naar management/leidinggevende. Mogen ze van mij als klant wel even horen hoe ik afgeblaft wordt door een cassiere omdat zij de dame geen fatsoenlijk werkmilieu geven.
Kom alsjeblieft bij ons winkelen.
Als meerdere klanten dit eens zouden doen, zou er wellicht eens wat veranderen
angelaatjuh schreef:VivianHesen schreef:Die hele discussie van briefjes van 50 die ken ik maar al te goed![]()
Ik probeer het goed op te lossen door aan klanten te vragen of ze liever willen pinnen.
Helaas laatst een klant gehad die zo kwaad werd dat ik het vroeg, dat ie al zijn boodschappen heeft laten liggen en de winkel uit liep...
Ik vind het niet erg als een caissière dat aan mij vraagt. Maar als ik nee zeg moeten ze dat wel respecteren. Laatst wou ik met 20 euro betalen bij de Action (het was iets van 12,45) en toen vroeg ze of ik kon pinnen. Maar dat wilde ik op dat moment niet (parkeergarage plus had veel contant). Dus zei netjes dat ik niet wilde pinnen. Zat de caissière me boos aan te kijken. Goede service, not
Je kunt een klant iets vragen, niet dwingen?!
angelaatjuh schreef:Kijk dat is fijn om te weten. Ik kan het me dan ook wel voorstellen dat je gek wordt als het geld/kleingeld steeds op is. Maar ik probeer altijd zo veel mogelijk te passen (weet zij natuurlijk niet) en dit keer had ik dat niet en wilde ik gewoon met 20 euro betalen. Dan vind ik het als klant niet fijn om raar aangekeken te worden. T is niet dat ik iets van 2 euro met 20 of 50 euro betaal
Raponsje schreef:Ik ben echt compleet in shock over de houding van cassieres hier in dit topic.
Geen 50 euro accepteren en dan ook nog een grote mond opzetten.
Hier in Groot Brittanie worden alle biljetten geaccepteerd, worden mijn boodschappen voor me ingepakt en zelfs naar de auto gebracht toen ik zwanger was.
Cassieres bieden hun excuses aan als je moet wachten als je niet direct aan de beurt bent en doen voorzichtig met je boodschappen.
Toen ik in Nederland boodschappen deed toen werd er toch ruw gedaan met mn vleeswaren, brood en koekjes. Ik wil het graag heel mee naar huis nemen.
Horeca personeel vond ik dan wel weer super vriendelijk in Nederland.