Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:phormicola schreef:Ik heb bij mijn man een keer mogen mikken met plassen. Ik vond het helemaal geweldig en heb maar niet gezegd dat ik er ook eentje wil, want dan was HIJ volledig afgeknapt
Doet mij er trouwens aan denken. Wat ook wel eens leuk kan zijn, heel serieus beginnen over het onderwerp plasseks. En maak het zo serieus mogelijk, zoiets van dat je gehoord hebt dat het heel erg goed voor je huid is of voor je pijnlijke gewrichten ofzo...eerste gesprek afsluiten met "ik hoop wel dat je me hierdoor niet anders gaat bezien, ik wil gewoon open met je zijn. Denk er gewoon even over na, dat is alles wat ik vraag."
Waarschijnlijk ook bruikbaar als je een tijdje geen zin hebt.
Niwla schreef:Ennnnn daar is HC weer."Verzaken" ook echt.
![]()
Alsof seks een recht is, waar (in de meeste gevallen) de vrouw gebruikt voor wordt. Bij ons is het een uiting van intimiteit en liefde, zo intiem dat ik het alleen met mijn partner wens te delen en vice versa.
In een relatie draait het nou eenmaal om compromissen sluiten, voor seks in een relatie is dat niet anders.
Ik wil graag 4x per week patat eten, maar mijn partner niet dus sluiten we een compromis en eten we 1x per week patat. Ik ga dan toch ook niet, al dan niet stiekem, buiten de deur patat eten zodat hij alleen met zijn bordje bloemkool zit?
Hilarisch topic trouwens. Ben ik dan de enige vrouw die haar man in z'n kont knijpt als hij de trap op loopt?
Cinderella schreef:Ik word er moe van telkens te lezen dat iemand onze samenleving en ons gewoon hyporcriet mag noemen, omdat niet iedereen altijd in de behoeftes van een man kan voorzien.
Cinderella schreef:Ik word er moe van telkens te lezen dat iemand onze samenleving en ons gewoon hyporcriet mag noemen, omdat niet iedereen altijd in de behoeftes van een man kan voorzien.
Qimm schreef:Nee nee, het werkt uiteraard wel beide kanten op, maar dan nog vind ik het not done. Als mijn man een lager libido zou hebben dan ik zou het nog niet bij me opkomen om m'n genoegen bij een ander te gaan halen.
Hoewel ik snap wat HC 'promoot' en ik ook wel snap dat dit voor sommige mensen een prima oplossing is, vind ik het te ver gaan om te zeggen dat dat de manier is waarop het altijd zou moeten gaan om iedereen gelukkig te houden.
Citaat:Uiteraard niets mis met afspreken van monogamie Varekaj. Evenmin om in principe af te spreken dat dit voor altijd is.
Het laatste houdt alleen wel in dat in echte openheid bespreken noodzaak is, want vernadering is een gegeven. Compromissen ook. Dus idem bijstellen van invullingen. Alleen dan heeft duurzame monogamie een kans. Niet bij genegeerde frustraties.
Pantykous schreef:Misschien leuk voor dit topic, nieuw programma van Arie Boomsma vanavond met 4 stellen die het een maand lang elke dag gedaan hebben. Lijkt me wel interessant, ook hele verschillende koppels hoorde ik toen hij er vanochtend over vertelde op de radio.
Brainless schreef:Qimm schreef:Nee nee, het werkt uiteraard wel beide kanten op, maar dan nog vind ik het not done. Als mijn man een lager libido zou hebben dan ik zou het nog niet bij me opkomen om m'n genoegen bij een ander te gaan halen.
Hoewel ik snap wat HC 'promoot' en ik ook wel snap dat dit voor sommige mensen een prima oplossing is, vind ik het te ver gaan om te zeggen dat dat de manier is waarop het altijd zou moeten gaan om iedereen gelukkig te houden.
Dat zegt HC niet (meer).
Hij zegt ook dat monogamie best kan werken maar dat het dan ook inhoudt dat je daarbinnen wel je behoeftes (qua hoeveelheid sex) bespreekbaar moet houden.Citaat:Uiteraard niets mis met afspreken van monogamie Varekaj. Evenmin om in principe af te spreken dat dit voor altijd is.
Het laatste houdt alleen wel in dat in echte openheid bespreken noodzaak is, want vernadering is een gegeven. Compromissen ook. Dus idem bijstellen van invullingen. Alleen dan heeft duurzame monogamie een kans. Niet bij genegeerde frustraties.
Cinderella schreef:Helemaal mee eens Qimm. Ik vind het ook ontzettend kortzichtig om een eigen mening te presenteren als de waarheid en om dat te benadrukken iedereen hyprocriet te noemen die er niet mee in stemt. Dat is geen discussiëren en het is al helemaal geen argumentatie welke met feiten is onderbouwd.
Discussie is zinloos, dus waarom dan toch in dit topic reageren? Puur om een groep bokkers te beledigen? Of irritatie op te wekken?
edit: het is ook verbazingwekkend hoe het toch weer uitwakkert op een discussie over monogamie vs polygamie. Waarom geen apart topic daarvoor starten en dit topic gewoon gezellig laten?
Brainless schreef:Dat zegt HC niet (meer).
Hij zegt ook dat monogamie best kan werken maar dat het dan ook inhoudt dat je daarbinnen wel je behoeftes (qua hoeveelheid sex) bespreekbaar moet houden.