Ik wilde eerst als doel doen: Ga een periode lang niet ziek naar huis. Die was dan mislukt want ik ben een uurtje geleden gedwongen door klasgenoten en docent naar huis te gaan. Als ik me beter voel ga ik mijn doelen netjes opschrijven en echt beginnen
@ Kaus: mij lijkt het dan logischer om als doel te hebben 'uitzoeken waarom ik vaak ziek ben' of 'aan mijn weerstand werken' of bijv. 'huiswerk maken als ik ziek thuis zit' Hoop dat je snel weer hersteld bent!
afgelopen dagen niet veel gedaan anders dan eten werken slapen. Zal morgen even een blogpost maken van wat ik wel heb gedaan. O.a. de eerst boeken bij de bieb geleend. Ga ze waarschijnlijk meenemen op vakantie (tenminste degene die ik voor die tijd nog niet uit heb) en ik heb wat schildersspul gehaald voor het maken van het memobord. Misschien dat ik daar morgen nog een laag op kan smeren
Larisske
Geplaatst: 30-08-14 08:57
Nog eens gefeliciteerd Mizora ! Ik heb ook mijn rijbewijs halen als doel, dat wordt nog een ramp Safiera, veel beterschap! Eerst goed laten rusten en dan kan je er weer tegen aan.
Ik heb het zelfde probleem met mijn camera oplader! Nergens te vinden op de logische plaatsen, zo frustrerend !
Yontheke
Geplaatst: 30-08-14 14:18
Mijn lijst is af en dus ook ineens mijn eerste doel behaalt
My Day Zero Project 2014 (01/09/2014 - 29/05/2017)
01. 101 doelen verzinnen 02. Een spaarpot kopen 03. Voor elk behaald doel 2 euro in de spaarpot doen 04. Een goed doel kiezen waar je voor elk niet behaald doel 2 euro aan doneert 05. Een foto maken van elk behaald doel 06. Aan het einde van de 1001 dagen iets leuks doen met het gespaarde geld 07. Een Dag/plakboek bijhouden over mijn Day Zero Project 08. Maak op dag 1 en dag 1001 een selfie
Algemeen
09. Alle foto's op mijn pc benoemen en dit bijhouden met nieuwe foto's 10. Via een online service van eigen foto's een verjaardagskalender maken 11. De zelfgemaakte verjaardagskalender invullen en ophangen 12. Klikken voor rijst en een betere wereld - Doneer 1.000.000 rijstkorrels
Boeken/Films/Series
13. Het boek The Host van Stephenie Meyer lezen 14. De serie van The Maze Runner lezen 15. De serie van The Selection lezen 16. De Hush Hush saga lezen 17. Het boek The Bane chronicles lezen 18. Het boek The Spectacular Now lezen 19. Het boek The Mists of Avalon lezen 20. Vraag 10 mensen om hun favoriete boek te noemen en lees ze allemaal 21. Lees een boek in het Frans 22. Een lijst maken van al mijn dvd's op alfabetische volgorde 23. Voor elke letter van het alfabet een film kijken waarvan de titel er mee begint 24. Kijk 10 films uit de IMDB top 250 25. Bekijk elke Disney film die je hebt 26. Bekijk de film van The Spectacular Now 27. 10 keer naar de cinema gaan 28. Naar de Ladies Movie Night gaan met een vriendin 29. Een keertje naar de VIP cinema in Mechelen gaan 30. Ga naar een movie marathon in de cinema 31. Bekijk de hele serie van Supernatural 32. Bekijk de serie Teen Wolf opnieuw vanaf seizoen 1 33. Bekijk 10 documentaires 34. 1 keer per maand een TV- en computerloze avond houden
Uitstappen/Cultuur/Reizen
35. Aquatopia bezoeken 36. Ga naar de (winter)Efteling 37. De stad Maastricht een keer bezoeken (weekend of 2 dagen) 38. De stad Brugge bezoeken (weekend of 2 dagen) 39. De stad Tongeren gaan bezoeken (1 dag) 40. De stad Dinant bezoeken (weekend of 2 dagen) 41. De stad Namen bezoeken (weekend of 2 dagen) 42. Bezoek 5 musea 43. De abdij van Tongerlo bezoeken 44. Naar een kerstmarkt in Duitsland gaan 45. Fiets of wandel naar Scherpenheuvel 46. Ga wandelen in het Prinsenpark 47. Ga wandelen op de kaboutertjesberg
Seizoenen
48. Voor elke Kerst een echte boom kopen en versieren 49. Een keer zelf kerstkaarten maken voor kerstmis 50. Maak een sneeuwpop 51. Maak een wandeling in de sneeuw 52. Voor elke Pasen iets van paasdecoratie zetten 53. Vier Nieuwjaar in het buitenland
Mezelf
54. Schrijf een brief aan jezelf die je mag openen na de 1001 dagen 55. Leer poolen 56. Leer schaken 57. Ga kajakken in Retie 58. Ga kajakken in de Ardennen 59. Noteer 50 dingen die je blij maken 60. Noteer 5 dingen over jezelf die je wil veranderen 61. Roddel een week lang niet 62. Koop 1 week lang elke dag een ander kraslot 63. Ga 1 keer de hertjes in het stadspark voeren 64. Maak een legpuzzel van 500 of meer stukken 65. Koop een kleurboek en kleur alle platen 66. Groei een klavertje 4 67. Beantwoord ’50 questions that will free your mind’ 68. Zoek uit welke bloedgroep ik heb 69. Doneer bloed 70. Maak een foto in een fotohokje 71. Praat 24u niet 72. Ga een halve dag mee werken in de bouw met manlief 73. Doe een halve of hele dag vrijwilligerswerk of help mee op een evenement
Gezondheid 74. Weeg 52 kg 75. Weeg op het einde van de 1001 dagen minder dan 55 kg 76. Doe de 30-day shred van Jillian 77. Doe de 30 Day Abb challenge 78. Doe het 17 dagen dieet en hou dit vol 79. Hang op het magneetbord in de keuken gezonde diëten van Pinterest
Romantiek
80. Zoen in de regen 81. Ga picknicken 82. Een zonsondergang bekijken vanaf het strand 83. Plan iets speciaals voor ons 5 jaar samenzijn 84. Ga romantisch ontbijten 85. Ga naar de sauna 86. Ga met elke huwelijksverjaardag iets speciaals doen
Paarden
87. Volg een cursus of clinic 88. Een strandrit maken 89. Ga buitenrijden op de Lommelse Sahara 90. Ga nog eens buitenrijden samen met Kim in Geel 91. Maak een kaft met al het papierwerk van de paarden 92. 1x per jaar de stal helemaal met water schrobben 93. Rij een wedstrijd mee (oefen of officieel) 94. Ga naar elke editie van Horse Event die binnen de 1001 dagen valt [2014, 2015, 2016] 95. Alleen met Andor ergens naartoe gaan met de trailer 96. Nodig iemand uit om een weekend te komen logeren met paard 97. Bezoek Urana samen met Hanne 98. Doe een fotoshoot met Buddy 99. Bestel de Horse and Hunk kalender 100. Totilas in het echt zien 101. Doe mee met een (foto?)meeting op bokt