Hee ik heb geen idee wanneer je kan vinden welke werkgroepen wanneer zijn, het schijnt dat je deze in de studiegids kan vinden dus ik ga vanmiddag even een lijstje maken. Zal hem hier wel ff delen dan Slim om naar studieadviseur te gaan inderdaad!
Hallo allemaal. Ik doe op dit moment de opleiding SJD en ga in mijn laatste (aankomende) halfjaar de minor psychologie volgen (scriptie heb ik het afgelopen half jaar gedaan). Nu wil ik waarschijnlijk na deze studie doorstuderen en dan wil ik graag psychologie studeren aan de universiteit. Nu ben ik op zoek naar studenten die deze opleiding doen of hebben gedaan om daaraan wat vragen te kunnen stellen. Mag overigens ook per pb
Hee even een vraagje. We hebben morgen tentamen klinische neuropsychologie over oa epilepsie en Parkinson. Heeft iemand toevallig nog oefenvragen over deze onderwerpen?
X
Loes1996
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-16 22:54
Hee iemand die mij wilt helpen? Ik moet voor mijn studie een artikel lezen maar ik snap de essentie niet. En aangezien ik het artikel moet verwerken in mijn essay...Ben ik erg benieuwd naar het standpunt van de schrijver, of van zijn/haar grote voorbeeld James.
Artikel informatie:
Basic Emotions and the Rocks of New Hampshire Phoebe C. Ellsworth