Help elkaar het WK door...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Help elkaar het WK door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:49

:')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:56

BarryPlopper schreef:
ik bedacht me vandaag dat ik maar een vuvuzela ga kopen en elke keer als een ander land dan Nederland scoort ga ik een half uur op dat ding blazen

Arme jij :(:) dan had je nu al 41x een half uur op dat ding moeten gaan toeteren. :(:) dan zou je theoretisch gezien nu 22,5 uur bezig zijn :=

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:56

Gaan ze dat nou de hele wk periode dragen dan... Dat zal stinken.

Ik snap ook niet dat het nu alle dagen over voetbal moet gaan. Vanavond bij het journaal ook... Hallo ze voetballen over 2 dagen pas weer. Moet ik dan nu dat gezeur al horen?

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 22:13

Inderdaad het gedoe rond alle andere landen. En hier het sportprogramma dat om het uur wordt herhaald en de vrijwilligers van de FIFA worden aangeraden hun uniform niet op straat te dragen omdat da Brazilianen nogal heftig kunnen reageren omdat ze de FIFA dieven vinden :p geweldig toch zelf de eigen inwoners zijn tegen het gigantische geldverbruik van het WK. Moest je eens weten hoeveel mensen er met geholpen kunnen worden.

Heb wel het idee dat het in Holland echt extremer is. Vandaag tijdens de koffiepauze ook maar een verkorte pauze genomen ging enkel over voetbal, ja daaaaag ik kom voor ontspanning niet voor al die dwaze voetbal weetjes!!!!! Ik zet de radio zelf al niet meer aan tijdens het werk! Laat staan mrogen dan moeten de Belgen spelen. Er was zelf al onheil blijkbaar binnen de eigen ploeg...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 23:04

ach ik heb foto's gezien hoe ze in brazilie de straten "schoongeveegd" hebben,omdat zwerf kindjes niet zo leuk staan als er een WK voetbal is..

zijn niet echt smakelijke foto's ,maar alles voor het feestje natuurlijk :)) ,stel je voor dat een zwerfkindje de feestpartij verstoord zeg...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 23:14

kimmie261 schreef:
ach ik heb foto's gezien hoe ze in brazilie de straten "schoongeveegd" hebben,omdat zwerf kindjes niet zo leuk staan als er een WK voetbal is..

zijn niet echt smakelijke foto's ,maar alles voor het feestje natuurlijk :)) ,stel je voor dat een zwerfkindje de feestpartij verstoord zeg...

Dat is een hoax :)
Brazilië veegt namelijk al jaren op die manier de straten schoon... al ruim voor ze wisten dat het WK en de olympische spelen daar zou komen :)

Maar smakelijk en correct is het zeker niet :n

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 23:25

marjan19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 08:51

Veulen84 schreef:
Gaan ze dat nou de hele wk periode dragen dan... Dat zal stinken.

Ik snap ook niet dat het nu alle dagen over voetbal moet gaan. Vanavond bij het journaal ook... Hallo ze voetballen over 2 dagen pas weer. Moet ik dan nu dat gezeur al horen?

Want mensen die een juichpak aan hebben hebben geen wasmachine? :+

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 09:54

marjan19 schreef:

Geen tijd om te wassen. Je moet óf juichen, óf meepraten over het voetbal en dat kan alleen met juichpak. Om dan tussendoor ook nog te gaan wassen en drogen...waar zouden ze de tijd vandaan moeten halen? :P

Maar wat betreft dat schoonvegen van Brazilie/Rio, volgens mij is dat zo'n beetje bij elk land, iig de landen met hier en daar wat dubieuze ideeen, dat iets groots organiseert wel zo dat de eigen arme bevolking moet wijken (al dan niet onrechtmatig) voor een nieuw mooi stadium en een fijn uitzicht voor de kijkers.
Wat dat betreft boeit mij dat niet of het nu om voetbal of OS gaat, ik vind het gewoon not done en zeker niet sportief. :n

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 09:59

kimmie261 schreef:

In dat verband:
Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:22

Tjah, wat denk je dat in qatar gebeurd? De bouwers zijn daar Slaven, er zijn al verscheidene doden gevallen... en de olympische spelen in China? Waar vele Chinezen hun huis kwijt raakte omdat daar de stadions moesten staan en ze niet eens een vergoeding oid kregen... Die mensen werden zonder pardon met hun hele inboedel op straat geknikkerd zonder dat ze een nieuwe woning of een financiële vergoeding kregen om een nieuwe woning te kopen...

Al deze grote sportevenementen in dit soort landen gaan gepaard met dit soort praktijken...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:47

let maar op als t ooit eens in nederland is...dan moeten er opeens ook tig voetbal stadiums erbij komen...
etc..
dat is net als dat kansloze gelul van az...ze hebben hier ondertussen een 8? tal voetbal velden tot hun beschikking zelfs naast t stadion een veld....
maar nee t moet allemaal nog idioter dus hup bij zaandam komen er nog een paar velden(waar ze toch niet op gaan spelen)
dan denk ik heb je zoveel tig velden en maak je er geen gebruik van diep triest en onnodige geld verspilling..
t geld die de voetballers verdienen vind ik trouwens ook absurd

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:29

En wij zullen maar meer belastingen betalen...

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:42

Pluizebolpum schreef:
marjan19 schreef:

Geen tijd om te wassen. Je moet óf juichen, óf meepraten over het voetbal en dat kan alleen met juichpak. Om dan tussendoor ook nog te gaan wassen en drogen...waar zouden ze de tijd vandaan moeten halen? :P

Precies dat :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:32

Sterkte morgen alvast :(:)

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:52

Wat zijn bij jullie de plannen voor morgen avond?

Wij gaan waarschijnlijk lekker met de paardjes het bos in om van de rust te genieten :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:53

In eerste instantie zou ik onze onderbuurvrouw gezelschap houden (bankstelcentrum onder ons en ze moet morgen avond werken - 0 klanten natuurlijk) alleen lees net pas dat het om 6 uur is morgen (zo geweldig ben ik dus op de hoogte van het WK!).

Dus ik denk dat ik morgenavond weer lekker uitgebreid knol ga verzorgen :+

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:49

echt niet dat ik het bos inga :+ daar zit de keet en de voetbalclub, dat zou een soort zelfmoord zijn :=

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:14

SmidjeJollie schreef:
Wat zijn bij jullie de plannen voor morgen avond?

Lol, mijn wonden likken. :') Moet morgenochtend weer bloed laten prikken, ze hebben een buisje laten vallen, denk ik, dus 't moet over (vond het al zo verdacht goed gaan voor een vrijdag de 13e).
Het is altijd net een kippenhok, al die prikgasten op een kluitje, ben bang dat dit keer voetbal het hoofdonderwerp zal zijn. En ben toch al niet te genieten 's ochtends vroeg...wordt nog lachen. :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:30

Mijn vriend heeft het nu zelfs hier thuis voor elkaar dat hij voetbal mag zien... en mijn ouders hebben óók een hekel aan voetbal :wow:
En mijn vader zit nu nog mee te praten en te juichen ook :')

Morgen ga ik maar weer loomen

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:04

Verdomme, de les is door afmeldingen verlaat, nou kan ik nog niet om 6 uur het huis uitvluchten.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:30

Mag ik mij ook melden heb ook niks met het wk

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:26

ik ga lekker naar pony lief tijdens het voetbal

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 22:14

Ik zal wel een rustige springles hebben morgen haha