Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
,stel je voor dat een zwerfkindje de feestpartij verstoord zeg... kimmie261 schreef:ach ik heb foto's gezien hoe ze in brazilie de straten "schoongeveegd" hebben,omdat zwerf kindjes niet zo leuk staan als er een WK voetbal is..
zijn niet echt smakelijke foto's ,maar alles voor het feestje natuurlijk,stel je voor dat een zwerfkindje de feestpartij verstoord zeg...

Veulen84 schreef:Gaan ze dat nou de hele wk periode dragen dan... Dat zal stinken.
Ik snap ook niet dat het nu alle dagen over voetbal moet gaan. Vanavond bij het journaal ook... Hallo ze voetballen over 2 dagen pas weer. Moet ik dan nu dat gezeur al horen?
marjan19 schreef:Want mensen die een juichpak aan hebben hebben geen wasmachine?
kimmie261 schreef:ach ik heb foto's gezien hoe ze in brazilie de straten "schoongeveegd" hebben,omdat zwerf kindjes niet zo leuk staan als er een WK voetbal is..
zijn niet echt smakelijke foto's ,maar alles voor het feestje natuurlijk,stel je voor dat een zwerfkindje de feestpartij verstoord zeg...
Pluizebolpum schreef:marjan19 schreef:Want mensen die een juichpak aan hebben hebben geen wasmachine?
Geen tijd om te wassen. Je moet óf juichen, óf meepraten over het voetbal en dat kan alleen met juichpak. Om dan tussendoor ook nog te gaan wassen en drogen...waar zouden ze de tijd vandaan moeten halen?![]()
daar zit de keet en de voetbalclub, dat zou een soort zelfmoord zijn
SmidjeJollie schreef:Wat zijn bij jullie de plannen voor morgen avond?
Moet morgenochtend weer bloed laten prikken, ze hebben een buisje laten vallen, denk ik, dus 't moet over (vond het al zo verdacht goed gaan voor een vrijdag de 13e).