Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Catnip schreef:Aparte crushes? Ik ben expert![]()
We hebben de groep rockers met hun stemmen waar ik van m'n bureaustoel afglibber.
Voorbeelden zijn Van Halen, Thom Yorke (ja echt waar), Dave Grohl (rrrrr), Anthony Kiedis, en veel meer van dat ruigs![]()
Thom Yorke is hier eigenlijk de grote uitzondering, niks ruigs aan, maar die stem(Radiohead-zanger)
Axl Rose had ik voordat ie dik werd ook wel gedaanook alleen om zijn geweldige stem en die rockersattitude.
Dan hebben we de groep pure mannelijkheid (vaak door een rol die ze spelen)![]()
Norman Reedus, Gerard Butler, Robert Downey Jr., Viggo Mortensen, die vent uit Burlesque (waar hij eindigt met de hoofdrolspeelster, ik kom niet op zijn naam, maar oh my ovaries! Speelt ook slechterik James in Twilight 1, waar ik hem minder in vind), Patrick Swayze, Michael C. Hall, Jason Momoa, etc.
Dan de mannen die ik sexy vind op een meer intellectueel niveau; Jack Nicholson, Hugh Laurie, Anthony Hopkins, en de ergste: Quentin Tarantino. Gewoon omdat ik hem briljant vind.
Ik ben vast nog wel een hoop aparte exemplaren vergeten![]()
Bij mij hebben mannen die een pak ouder zijn, intelligent zijn, übermannelijk zijn, een geweldige stem hebben en liefst ook met een onweerstaanbare rockersattitude een epische gitaarsolo kunnen brengen dus zeker een streepje voor![]()
Samiyah schreef:Ik zat laatst the Expendables3 te kijken en ik moet toegeven dat ik best wel een crush heb op Sylvester StalloneMedestanders?
Vond hem niks aan toen ie 'jong' was, nu hij oud en zijn gezicht bijna uit elkaar valt vind hem echt leuk.. Jason statham is ook heerlijk trouwens. 
! Ik vond hem in z'n jonge jaren ook al knap maar nu nog steeds
wie?
Woogy schreef:wow er komen hier af en toe namen en plaatjes langs waarvan ik denkwie?
Die dude van CSI die oude grijsaard...die ken ik van één of andere flauw comedy serie van vroeger(vraag me niet welke) en kan hem dus absoluut niet serieus nemen in CSI. Zelfde geld voor Hugh Laurrie, sorry lieverds maar voor mij zal hij altijd ALTIJD! the Prince Regent zijn uit black adder...

Geryon schreef:JA GERARD BUTLER. Laatst the ugly truth weer gezien en vooral in die film is ie gewoon zo heerlijk.. mmm
Zo'n typische mannen-man. Niet zo'n pretty boy (Justin bieber achtige figuren)

kitlover schreef:Summerfly schreef:En ook nogal ongewoon, maar ik heb echt wat met videogame characters Connor Kenway, Arno Dorian, Nathan Drake, Ezio Auditore, Delsin Rowe..
doe mij maar Haytham Kenway. zo heerlijk brits en tegelijk een ongelooflijke moordenaar
maar ik heb toch liever Connor(of Arno
)