Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hou ontzettend van 50' jurken 

). Altijd een supergoede sfeer en er wordt ontzettend veel gedanst! Dat zijn wel mijn favoriete avonden om te werken
dan heb je nog extra korting op je jurk. tengeltje11 schreef:Ik kreeg net het bedrag van de niet aangekomen jurk teruggestort.
Twijfel nu enorm of ik nog een nieuwe poging waag,want wil wel nog steeds weten of de jurken ok zijn,maar als het nu weer niet zou aankomen,is de kans dat ze me nog geloven dat het niet aankomt mss wel kleiner.....
Ze blijven wel veeeel leuke jurken hebben voor een prikje natuurlijk....
Gggrrrr,ik slaap er nog een nachtje over!
. Gaat m'n kerstjurk worden
.
. 
. Heerlijke jurk.
.
. 

_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
So happy. Heerlijke jurk.
Ik ga deze aan doen met kerst, komt een mooie parelketting bij, pareloorbellen en ik ga m'n haar in grove krullen zetten en dan opzij vastzetten met een grote zwarte strik.
De jurk zelf is heel donkerblauw, trouwens. Kunstlicht maakt 'm niet veel mooier, helaas.
tengeltje11 schreef:@Summerless,ik heb je 2de jurk(maar buiten de sale gekocht),ik weet niet als je je normale maat van Lindy bop genomen hebt?want de jurk valt erg groot.
normaal heb ik maat 12,deze heb ik gekocht in maat 10 en zit nog behoorlijk ruim(als ik het wist,had ik hem nog een maatje kleiner gekocht,maar lukt net)
voor de rest wel een prachtje hoor!
CastaMickey schreef:_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
So happy. Heerlijke jurk.
Ik ga deze aan doen met kerst, komt een mooie parelketting bij, pareloorbellen en ik ga m'n haar in grove krullen zetten en dan opzij vastzetten met een grote zwarte strik.
De jurk zelf is heel donkerblauw, trouwens. Kunstlicht maakt 'm niet veel mooier, helaas.
Wauw! Staat je super!
.SummerLess schreef:Die website is wel erg erg langzaam. Zal wel druk zijn i.v.m. de Sale
2 mooie jurken gezien en gekocht.
De gene die ik van de week liet zien heb ik toch maar weer terug gedaan omdat het niet was wat ik wilde. (lees: glitters)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd hoe ze er uit zien en hoe snel ze bij mij thuis zijn. Hoop snel!!![]()
Balen want ik wil hem wel heel graag. Zie heel veel jurken van daar op andere sites maar net die ik wil niet. Zat wel boven de 65 euro...