Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 12:40

Valentijn schreef:
Ik wilde het ophalen maar ivm gescheiden ouders was ze nu niet in de woonplaats waar ik t op kon halen. Is gewoon naïef van mij geweest maar aangezien ze zo open was en ook foto's in dr profiel had staan dacht ik dat t wel te vertrouwen was.

Ik snap het! Maar flink kl*te

Valentijn

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 12:42

Heel stom niet naar gekeken, wilde t graag hebben en alles leek in orde.
Bestel vaker wat via t internet en kijk altijd naar jaren actief. Nu niet gedaan , stom. Maar is nog geen excuus voor haar om mensen op te lichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 12:44

Wat ontzettend balen!
Kom je er via een modje ook niet uit?
(en je vraagt je dan ook af of het verhaal gescheiden ouders dus een excuus was dat je het niet af kon halen... :P )

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 12:46

Valentijn schreef:
Heel stom niet naar gekeken, wilde t graag hebben en alles leek in orde.
Bestel vaker wat via t internet en kijk altijd naar jaren actief. Nu niet gedaan , stom. Maar is nog geen excuus voor haar om mensen op te lichten

Niemand heeft het recht om iemand op te lichten en mogen er wat ij betreft ook veel harder voor worden aangepakt!
Want vaak word er nu helemaal niets mee gedaan -O-

Balen joh, kijk je het een keertje niet na en zit je gelijk met de gebakken peren Y;(

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 12:55

Ik heb een zeurpiet ..

Bied eerst €40 inclusief op iets met een VP van €47,50 exclusief, waarbij ik het bieden uitgezet heb.

Vervolgens geef ik aan, dat iets anders wel voor €40 inclusief weg mag. Dan biedt ze €33 inclusief.
Aangegeven dat ik dat niet doe dat €40 vaste prijs is.

Vervolgens gaat ze overleggen met dr moeder en krijg ik, ik mag niet meer dan €35 inclusief uitgeven. Wilt u het alsjeblieft verkopen voor €35 inclusief.

Amehoela -O-

@ Valentijn, wat klote!!
Al op internetoplichting.nl gekeken?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 13:30

Ik had ook zo'n zeur. Belachelijk laag bedrag op mijn bijna nog gloedjenieuwe Korrector pad bieden, zak ik wat bied ie een heel klein beetje meer, en of ik het voor dat bedrag dan ook nog eens verzekerd op wilde sturen. Ja tuurlijk ik kom net pas uit een ei. Ik leg mijn bodemprijs op tafel, gaat ie er nog onder zitten. Naaa daahaag dan, ding eet geen brood en gaat echt niet voor een appel en een ei weg.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:19

Ik had een broek van G-Star op mp staan. Advertentie is nu weg omdat die verlopen was. Broek is 1 keer gedragen. Ik kreeg een mail van iemand die wou dat ik dat via brievenbuspost verzenden. Heel verhaal dat ze dat per se wou. Ik zei eerst dat ik dat normaal niet doe maar voor haar een uitzondering zou maken. Ik vroeg 15 euro inclusief verzendkosten. Niet zo veel voor een G-Star die 1 keer gedragen is lijkt me.

Uiteindelijk niks meer van gehoord. Het is graag of niet lijkt me.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:57

Is er hier iemand met een ABN Amro rekening die mij eventjes zou kunnen helpen? (zou er een heel eind mee opschoten zijn als ik iemand vind met die bank)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:00

FNews schreef:
Ik had een broek van G-Star op mp staan. Advertentie is nu weg omdat die verlopen was. Broek is 1 keer gedragen. Ik kreeg een mail van iemand die wou dat ik dat via brievenbuspost verzenden. Heel verhaal dat ze dat per se wou. Ik zei eerst dat ik dat normaal niet doe maar voor haar een uitzondering zou maken. Ik vroeg 15 euro inclusief verzendkosten. Niet zo veel voor een G-Star die 1 keer gedragen is lijkt me.

Uiteindelijk niks meer van gehoord. Het is graag of niet lijkt me.

Idd. Welke maat is het, mijn blaag is nogal weg van Gstar. Uit je naam kan ik niet echt opmaken of je een man of vrouw ben, dus waag maar even de gok. :P

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:04

Desbetreffende bokker is al geband dus is niet meer nodig om haar naam via pb te sturen..

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:00

@ valentijn

Ik heb hele gesprekken met haar gehad,
ik wilde namelijk het komen ophalen, aangezien ik bicolors liever niet verstuur, en ik vond de prijzen verdacht laag.

Ik vroeg om extra foto's en ze stuurde die van de advertentie,
Ze heeft tegen mij gezegd dat ze in Gouda woont maar dat we het vanwege dr werk in de horeca niet konden ophalen. Waarop ik zei dat ik dr wel heel jong vond om zulke lange avonden in de horeca te werken.
Toen vroeg ik dus of het echt niet mogelijk was om het opte halen, en dat als ik het kon ophalen mijn twijfel voorgoed weg zou zijn, en dan ook voor de andere bokkers als ze eerlijk is.

Ophalen kon, maar niet deze week, dus ik vroeg, als je opnieuw foto's wilt maken en het naar me door wilt sturen waar de 2 sets naast elkaar liggen, dat ik haar de voordeel van de twijfel geef.

Ik wachten op de foto's... ze zou ze zaterdag sturen
2 dagen later nog niks,

Ik maar even pb'en dat ik wel de foto's wilde, zei ze dat ze niet de foto's van haar mobiel naar de laptop kon krijgen,

Dus ik zo, oke, zou ik dan je nummer mogen, dan kun je de foto's appen :)?

Krijg ik als reactie; mijn mobiel wordt gerepareerd dus ik heb een oude nokia waar geen whapp op staat.

Ik antwoordde dat ik het allemaal maar vaag vond, en dat ik dus niks wil kopen, mits ze met een datum komt om het optehalen. En dat als ik het niet zou kunnen ophalen, dat ik weet dat ze de spullen niet in bezit heeft.

Niet intrappen dus.... nooit bico's voor een voordelige prijs die ommogelijk is zoals met nici laten opsturen...
Je kan beter op en neer gaan, want dit kost uiteindelijk meer geld :')

En natuurlijk is het flink Kl*te.... ik was erbijna ook ingestonken, aangezien ze zei dat ik haar bankrekening nummer kon nachecken....
Maar na al de smoesjes wist ik het zeker, ze is een oplichtser :j

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:42

Ben ik ook een zeur?

Ik heb een winterdeken te koop staan.
S&K winterdeken .
Zit nog nieuw in de verpakking met de prijs van 159.00 euro erop.
Ik wil er toch minstens 75.00 voor beuren.
Is dat te veel?

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:45

Ik had ook al gereageerd op haar post over die roze nici, ik heb alsnog het geld niet overgemaakt en mijn gevoel zat juist. Bah.. -O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:49

vrouwke, ik zou hem absoluut niet voor minder weg doen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:50

Nee op zich niet. Maar ja het blijft wel gewoon veel geld. (om uit te geven aan 2de hands)

Ik heb nu van drie pers mails gehad en drie x bericht terug gestuurd, maar ik ontvang werkelijk niks terug. Ik vraag mij af of mensen nu steeds meer zo onbeschoft/ raar doen of dat er echt een communicatiefout is bij marktplaats.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:51

Kentaro schreef:
vrouwke, ik zou hem absoluut niet voor minder weg doen.

dank je wel.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:54

Ik vraag me dat ook zó af!! Maar aan de andere kant hebben wij op het moment ook best wat 'af laten weten zaken', van de week afspraken gemaakt en die iemand zou vandaag iets op komen halen. Houd je toch rekening mee met je planning. Gister geen reactie meer. krijg je s' avonds laat o ik ben pas net thuis maar heb al wat anders gevonden... :(
En een paar waarbij we van beide kanten gegevens uitgewisseld hebben en dan niets meer laten horen..

vrouwke, ik vind minder dan de helft van de nieuwprijs een meer dan redelijke prijs!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:01

Ik heb dat eigenlijk gelukkig nog nooit gehad dat iemand wat zou komen halen en niet kwam... *klopt af*.
Wel veel mensen die niet reageren. Maar heb zelf laatst ook vergeten te reageren, ik had perongeluk de mail al verwijderd zonder te reageren dat ik geen interesse meer had :o

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:09

Ik vind het ook geen verkeerde prijs hoor vrouwke.
Heb 2 jaar terug zelfs een deken gekocht van €80 particulier ..
Toen waren de nieuwprijzen zelfs nog lager dan nu.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:13

Voor die deken een goede prijs denk ik. Al zou ik zelf voor tweedehands niet zoveel voor een deken uitgeven. Maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik gierig ben :D

Pffff.... moet mijn tweede "stalkast" in de kelder nog helemaal leeghalen, spullen uitzoeken, wat ik nog gebruik weer terug en de rest in de verkoop. Helemáál geen zin in. Maar ik verhuis mijn beide heertjes volgende week dus moet weer wat spullen kwijt en er zit een nieuw paard aan te komen waarvoor ik ruimte nodig heb (nou ja, voor de spullen) dus eigenlijk moet ik echt eens beginnen. Maar dan die foto's maken enzo he, ik zie er altijd zo tegenop!

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:54

Valentijn schreef:
Is er hier iemand met een ABN Amro rekening die mij eventjes zou kunnen helpen? (zou er een heel eind mee opschoten zijn als ik iemand vind met die bank)

Ik heb ABN Amro :)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:03

Vrouwke lijkt me niet, ik heb mijn S&K verkocht voor 60 maar die was een seizoen gebruikt. Dus 75 is zeker een goede prijs. Tuurlijk is het veel geld, maar nog steeds minder dan een nieuwe kost....

Als mensen af komen halen, spreek ik altijd een van-tot tijd af. Ik ga echt niet uuuuren zitten wachten, het is voor mij net zoveel moeite als voor hen. Moet zeggen dat ik daar tot nu toe nooit problemen mee heb gehad.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:08

Heb mijn autootje er net opgezet,ben benieuwd... eentje wou hem voor 200 euro al ophalen morgen,heb al teruggestuurd dat niet doorgaat.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:33

Ik net Jodphurs er op gezet. Gelijk reactie (openbaar op bokt)
ze was geïnteresseerd, ik zei dat ze me even eenpb moest sturen. Tot nu toe nog niets van gehoord

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:43

Giolli schreef:
Ik net Jodphurs er op gezet. Gelijk reactie (openbaar op bokt)
ze was geïnteresseerd, ik zei dat ze me even eenpb moest sturen. Tot nu toe nog niets van gehoord

ik snap alleen iet dat je ze voor duurder dan de winkelprijs verkoopt .. ? :Y)