Zelf heb ik geen knullige opmerking, maar wel een énorm knullige actie van mijzelf. Laat ik bij het begin beginnen.Ik had mijn Alcatel One Touch 916D verkocht! Oh wat was ik blij. Voor eigenlijk veel te veel geld maar dat vond ik helemaal niet erg!:D Alles was compleet, het geld was overgemaakt, ik had het adres ontvangen en de telefoon was al terug naar de fabrieksinstellingen. Maarja, waarin verzend je zo'n ding nou? Gelukkig hadden we nog een klein doosje staan, een doosje van www.bol.com. Alles netjes ingepakt, maar toen stelde mijn vader de vraag: 'Ga je iets terug sturen naar bol.com?' Nee, natuurlijk niet! Voor de zekerheid had ik het héle doosje ingepakt met wit papier en met tape zodat hij zeker naar het goede adres ging. Willen we weg gaan om het naar PostNL te brengen, kijk ik nog even op mijn nieuwe telefoon hoelaat het is kom ik erachter dat het hoesje wat ik erbij had verkocht nog om mijn telefoon zat
Toen heb ik zelf de uitdaging aan mogen gaan om het pakketje open te krijgen. Uiteindelijk maar bol.com doorgekrast en heel groot het adres erop gezet. Dit gaat mij nóóit meer overkomen, ik was een half uur bezig met het inpakken!
! Arry Batsma?!

maar wel erg grappig