Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lotje199

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:45

Wat een geweldig topic! _/-\o_ Zelf heb ik geen knullige opmerking, maar wel een énorm knullige actie van mijzelf. Laat ik bij het begin beginnen.

Ik had mijn Alcatel One Touch 916D verkocht! Oh wat was ik blij. Voor eigenlijk veel te veel geld maar dat vond ik helemaal niet erg!:D Alles was compleet, het geld was overgemaakt, ik had het adres ontvangen en de telefoon was al terug naar de fabrieksinstellingen. Maarja, waarin verzend je zo'n ding nou? Gelukkig hadden we nog een klein doosje staan, een doosje van www.bol.com. Alles netjes ingepakt, maar toen stelde mijn vader de vraag: 'Ga je iets terug sturen naar bol.com?' Nee, natuurlijk niet! Voor de zekerheid had ik het héle doosje ingepakt met wit papier en met tape zodat hij zeker naar het goede adres ging. Willen we weg gaan om het naar PostNL te brengen, kijk ik nog even op mijn nieuwe telefoon hoelaat het is kom ik erachter dat het hoesje wat ik erbij had verkocht nog om mijn telefoon zat :') Toen heb ik zelf de uitdaging aan mogen gaan om het pakketje open te krijgen. Uiteindelijk maar bol.com doorgekrast en heel groot het adres erop gezet. Dit gaat mij nóóit meer overkomen, ik was een half uur bezig met het inpakken!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 16:47

de vrouw bij onze mediatheek was even weg.. komt ze terug en iedereen praatte. zegt ze zijn julloe nou alweer aan het bekken? ze bedoelde beppen denk ik... moest stiekem wel even gniffelen

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:50

Ghe ghe....heerlijke knullige reacties weer.

Zo vertelde een klasgenoot deze week dat hij met iemand, met zn 2en, alleen in een bioscoop had gezeten. Vroeg ik "Heb je dr ook gezoend?"
Hij keek me vies aan.... "Met mn broer."
"Neh... Had je geen lekkere chic mee kunnen nemen"

Euwm....Hoe weet je of een bios leeg is...Beetje jammer....

Ohjah.....

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:29

Tegen iemand zeggen die aan t roken is: even je verslaving bij werken.

Was als grapje bedoelt maar volgens mij viel het iets anders :o

Nja eigenlijk niet echt knullig opmerking eh... Haha

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:42

Wahahahahaha ik meld me!

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 20:07

Haha geniaal!
Me broer gisteren avond/nacht ook weer haha. Waren beetje gekkerij het doen me broer, ouders en zijn vriendin. En het ging over kijken. Nou zegt me broer, als ik het licht uit maak ziet ze ook niks meer. Nee dat is logisch zegt me vader want dan is het donker! Waarop me broer dus werkelijk hard moest nadenken en met 's antwoord kwam, ach het is laat!!! Hahaha

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 09:54

Tijdens het eten gisteravond maakte iemand de opmerking dat ie niks nodig had (op dat moment geen avondeten dus) dus ik heel vrolijk, 'Jij leeft van de liefde?'
'nee ook niet..' kreeg ik als antwoord.. Heb zo het gevoel dat ik die opmerking beter niet had kunnen maken.. :oo

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:56

Vol overtuiging zijn dar het arry batsma is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:59

_O-! Arry Batsma?!

Ik moest drie keer lezen voor em door had.

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:51

donjalover13 schreef:

Ik snap hem niet :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:52

shampyX9 schreef:
donjalover13 schreef:

Ik snap hem niet :+

Die man heet barry atsma :+ :D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:53

Het is Barry Atsma ;-)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 23:20

Hmm, ik moet ookw el aan andere dingen denken bij Arry batsma... Iets van batsen maar, of heb ik ju echt een te dirty mind?

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:06

Dat doet mij denken aan Barry Batsbak van de New Kids ;-)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:00

Ik had gisteren een knullige actie van iemand anders.

Ik liep met een vriendin over een zebrapad en er kwam een auto aan zonder licht. dus toen wij overgestoken waren bleef ik een beetje bij de weg staan en zwaaien naar die auto. Zat een oud mannetje in en die zwaaide terug :evaw: :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:39

Och heerlijk, ik ben ook echt zo'n sul.

Toen ik ongeveer 6 of 7 was reden we naar Groningen, het regende heel hard.
En de lolbroek van de familie(mijn vader) zei opeens: ''Let op! ik kan het laten stoppen met regenen.''
En ja hoor, verrek, het stopte opeens met regenen dus ik riep keihard; ''heh!? hoe kan dat nou?!''
We reden gewoon onder een breed viaduct door en dat had ik gewoon niet door... +:)+ Wat ben ik toch ook een helder licht af en toe.

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:02

Mijn moeder schreef die uitspraken van vroeger altijd op in een boekje, van mij en van mijn 2 broers. Ga morgen even kijken of ik het boekje kan vinden :D Kan me er nog wel een paar herinneren:

- Broer op vakantie bij het zwembad: He mam, als je een bommetje maakt, kan je hoofd er dan afvliegen?
- ik zat in de auto, op weg naar vakantie, met mn broers en mn ouders. Stonden stil bij een stoplicht, en naast de weg was een weiland met schapen erin. Maar die schapen stonden super dicht bij het hek. Dus ik zeg super blij en super enthousiast: KIJK JONGENS KIJK! SCHAPEN VAN DICHTBIJ! iedereen moest keihard lachen, en heb heel lang niet gesnapt wat er nou zo grappig aan was, wordt er nog steeds mee gepest.
- Mijn broer was gestoken/gebeten door iets in Mexico, hij kwam huilend naar mijn moeder toe, en zei dat ie was gebeten door een iets. Mijn moeder wilde erachter komen waar hij was gebeten, dus waar op zijn lichaam, dus vroeg: waar ben je gebeten? Waarop hij antwoord: Bij het zwembad? Mam: nee, maar wáár ben je gebeten? Broer: Dat zeg ik toch bij het zwembad! En zo ging het nog wel even door :')
- We hadden het aan tafel over synoniemen, zegt m'n broer: ik weet nog een synoniem: kip, jaaa, want je hebt de kip die we eten en de kip op de kinderboerderij! Eeuhm.. we moeten je wat vertellen.. _O-

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:22

hahahahaha als iemand anders die van arry batsma had gezegd had ik het ook 6 keer moeten lezen. maar ik had hem zelf na 2 minuten door.. mn ouders keken me heel raar aan? uh bedoel je niet barry atsma?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:32

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 08:43

Denk je dat je iets stoms gedaan hebt?

Denk er gwn aan dat het australische leger in, ik geloof 1877, zichzelf heeft aangevallen.. :') _O-

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 08:46

DynamiteS schreef:
Denk je dat je iets stoms gedaan hebt?

Denk er gwn aan dat het australische leger in, ik geloof 1877, zichzelf heeft aangevallen.. :') _O-

Wat?! :') _/-\o_

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 08:47

Dat dacht ik dus ook toen ik het las _O-

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:07

Cassidy schreef:
Mochten jullie even willen lachen:

http://www.youtube.com/watch?v=uYjjynROFuI

Wat vragen aan Amerikanen over hun algemene kennis. Zelden zo gelachen!

Je mag niet generaliseren :P maar wel erg grappig :D

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 10:36

n oud collega die in het noorden woont, friesland, vroeg aan ander oud collega, die in limburg woont of het handig was haar ook op te halen toen ze bij mij kwamen lunchen. Ik woon in het midden van het land...

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:51

jojootje84 schreef:
n oud collega die in het noorden woont, friesland, vroeg aan ander oud collega, die in limburg woont of het handig was haar ook op te halen toen ze bij mij kwamen lunchen. Ik woon in het midden van het land...

_/-\o_ _O-