Valt qua wind hier nu nog mee, maar ja zou ook pas vanmiddag zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gypsy schreef:Ik voel me een beetje een aansteller, maar ga vanmiddag lekker met de bus van zeeland naar rotterdam, ipv met de auto.
Ik vind dat altijd maar niks, als je over de brug moet met wind.
Mijn pa vond me geloof ik maar een aansteller, maar na dit bericht hoop ik stiekem dat het gaat sneeuwen en dat ze me groot gelijk geven.
Dioxide schreef:Cerera schreef:
Want alles wat de telegraaf schrijft is bij voorbaat al niet waar? Tja, zo kun je het ook bekijken.Vind het alleen niet zo'n goede reden om het maar niet te geloven. De telegraaf schreef ook dat Paul Walker dood was, en ja, dat is ook waar.
Waar zeg ik dat het niet waar is? Ik praat over rellen. Nog voor het KNMI een weerbericht uit had gegeven was daar al een enorme krantenkop met horrorverhalen. Komop man, sensatiezoekers en onnodige bangmakerij.
Als het gaat stormen kun je er toch weinig aan doen. Alleen zorgen dat je jezelf, je dieren en je spullen in veiligheid gebracht hebt en geen onnodige risico's gaat lopen door extreem weer op te zoeken en je er aan bloot stelt.
Ik hoop dat voor alle Bokkers in de code oranje gebieden het mee gaat vallen en de schade beperkt blijft.