Geesten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:49

Ketaki

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:50

ooh oke. ja op TLC op zaterdag avond hebben ze meestal dat soort dingen.

erg interessant.

helaas ken ik die serie nou net weer niet.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:12

Ik zat altijd om excact 00:00 u te kijken in m'n eentje in het donker _O- geweldig .

Ben ook naar de 1e vertoning van oculus geweest , vond um niet eng maar wel goed .
Maar de dag ervoor had mijn moeder een nieuwe paspop in de huiskamer gezet recht voor de deur , snachts 00:00 naar de wc ... Ik dacht dat ik er in zou blijven :')
Laatst bijgewerkt door cherell0 op 05-05-14 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:13

Oculus. En die was ook best slecht.
Als ik je reacties lees zou ik iig wel wat minder van die films gaan kijken om eerlijk te zijn :o

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:16

Normaal heb ik er totaal geen last van , nu een soort moment van zwakte :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:43

:)) Nee bedoel dat je meeste reacties bestaan uit dingen die je vooral in films ziet en leest op websites. Niet echt iets wat in het echt zal gebeuren. Bedoel het niet vervelend maar heb er zo'n hekel aan als mensen echt werkelijk overal iets bovennatuurlijks achter willen zoeken :=

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:52

O op die fiets .
Ik heb tussen m'n 12e en 16e ong. Een periode gehad dat ik er erg geintreseerd in was en horror films is puur voor de lol ( fam. Tik) .

Maar het is zeker niet zo dat ik overal spoken zie hoor en zeker niet de films realistische maak.
Sterker de meesten weten helemaal niks van deze kant van mij .
Maar mede door autisme focus ik op onderwerpen en neem voorbeelden .
Dus als het over bloemen zou gaan is het al heel ander verhaal en ga ik niet ineens vertellen dat wit de doodskleur voor Chinezen is en een witte roos dus daarbij hoort o.i.d ;) ( beetje waardeloos voorbeeld , maar ik hoop dat het punt duidelijk is)

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:54

Daarbij vind ik het wel grappig andere een zetje te geven :P }> zijnde andere slapeloze nacht bezorgen }:)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 08:50

Ik geloof er noet meer in.
Ik denk dat je hersenen je voor de gek houden. Dat als je er sterk aan denkt je denkt dat je dingen ziet.

Zo als dis tl buis. Kan gewoon toeval zijn.
Heb er sterk in gelooff maar nu denk ik dus dit

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 13:15

Wel heel sterk toeval dan, als die 8 vd 10x dat 'ie knippert precies stopt nadat ik iets zeg als 'jaja, ik heb je gezien'.
En geloof me, dat ding knippert iets van 3x per week gemiddeld. :+

Maar je hersens kunnen idd leuke grapjes met je uithalen, ga maar in een donkere ruimte met veel obstakels en schaduwen zitten. ;)

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:01

Ik heb het nog nooit gezien, kon ik dat maar. Ik zou zo graag willen weten of mijn zoontje pijn heeft gehad.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:52

lor1_1984 schreef:
Wel heel sterk toeval dan, als die 8 vd 10x dat 'ie knippert precies stopt nadat ik iets zeg als 'jaja, ik heb je gezien'.
En geloof me, dat ding knippert iets van 3x per week gemiddeld. :+

Maar je hersens kunnen idd leuke grapjes met je uithalen, ga maar in een donkere ruimte met veel obstakels en schaduwen zitten. ;)

Dat heb ik hier ook gehad hoor met een hanglamp.In het begin dacht ik die gaat kapot,want dan knipperen ze ook effe.Na een jaar nog steeds geen kapotte lamp.En idd. als je wat zegt,houd het knipperen op.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:06

Orrie_VBW schreef:
Ik heb het nog nooit gezien, kon ik dat maar. Ik zou zo graag willen weten of mijn zoontje pijn heeft gehad.

:(:)

Gohya, ik heb al eens een TL vervangen, ook omdat er een zwarte brandplek in zat en ik dacht dat het daar aan lag.
Maar met de nieuwe lamp doet 'ie het nog steeds. ;)
Kan uiteraard nog steeds verklaarbaar zijn, wellicht dat het in het armatuur zit maar dan blijft het alsnog erg vaag dat het 8 vd 10x stopt als ik bevestig het gezien te hebben.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:07

lor1_1984 schreef:
Orrie_VBW schreef:

:(:)

Gohya, ik heb al eens een TL vervangen, ook omdat er een zwarte brandplek in zat en ik dacht dat het daar aan lag.
Maar met de nieuwe lamp doet 'ie het nog steeds. ;)
Kan uiteraard nog steeds verklaarbaar zijn, wellicht dat het in het armatuur zit maar dan blijft het alsnog erg vaag dat het 8 vd 10x stopt als ik bevestig het gezien te hebben.

Toeval bestaat sowieso niet. ;) Geesten comuniceren heel vaak via een lamp.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:10

Ik weet het, heb het al zo vaak meegemaakt.

Oa een gang met diverse TL balken die zelden knipperden tenzij ik er liep, dan knipperde elke TL bij het passeren. :+
Dat vond ik nog niet eens zo eng, dat ik geregeld iemand in die gang zag langslopen als ik in bed lag (onderkant vd deur) terwijl er niemand aanwezig was vond ik wat minder gezellig. :P

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:40

Zo vallen er bij mijn moeder spontaan dingen naar beneden .
Zo kwam rond dec. Vorig jaar spontaan de kap van de badkamer lamp van het plafond .
Bijna boven op haar in duizend stukken ...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 23:16

Hier ging de huiskamer deur een paar keer heel langzaam open.Geen tocht,alles was dicht,en deur sluit gewoon goed.De vogels in de kooi fladderden heel hard door de kooi heen.De hond keek naar 1 plek op het plafond.Een casette recorder begon spontaan te spelen,zonder dat de play knop was ingedrukt.
En zo zijn er nog veel meer rare dingen gebeurt in mijn huis.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 23:24

Hier is er eens een deur open gegaan (klink naar beneden en langzaam open gegaan) terwijl er verder niemand was, gevolgd door keihard gestommel en gebonk in een voorraadkast. :oo

Verder dingen als ineens vlagen tocht, bepaalde geuren, gerommel in kasten, schimmen, soort van overgenomen zijn.
En wsl nog wel meer waar ik zo gauw niet op kom.

Gohya, merk jij weleens wat bij jouw land?
Ik weet nl dat er een hoop activiteit is op het terrein wat eraan grenst. :)

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 23:43

Vanavond was het stil op stal mijn pony opgehaald veulen kwam weer eens niet mee pony geeft er niks om dus hekje open gezet blijft altijd goed openstaan toen dat veulen er door heen kwam ging heel langzaam dat hekje achter hem dicht en het was windstil zelfs Skary was stijf van schrik ik vond het wel erg raar mijn vriendin is pas overleden aan een medische fout en ze was zo paardengek.
Ik denk dat ze me soms helpt want als ik mijn pony soms niet te pakken krijg dan blijf ik het toch proberen en dan ineens staat ze zo stil als iets.
Net alsof iemand iets zegt tegen Skary.
Ik heb ook weleens glaasje gedraaid echt je wordt knetter gek mijn glas werd dof en was duidelijk aangeslagen en ik kreeg kippenvel en het leek net of er iets met me was later eens naar een priester geweest ik heb me toch op mijn flikker gehad wat ik vertelde was dat hij zei dat ik bezeten was dan heb je een geest in je en die laat zich niet meer los om toch van je weg te komen zorgt hij ervoor dat je zelfmoord pleegt want dan kan hij jou ziel weer verlaten de priester dreef hem uit door middel van een soort mis moest alleen naar de kerk komen en naar die priester ik vond het echt spannend ik had zelfmoord nukken nooit eerder gehad toen na die uitdrijving was alle pijn weg en was ik weer mezelf.
Maar ik heb gezworen het nooit meer te doen. :o
Vragen stuur gerust een pb.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 23:49

Daarom word er ook nadrukkelijk gevecht , ga niet klooien met wat je niet kent !!!

Glaasje draaien , borden , oproepingen etc. LEVENS GEVAARLIJK !!!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 23:51

Zowiezo is het sterk af te raden om geesten op te roepen op welke manier dan ook.
Je trekt nl de verkeerden aan (de kwaadaardige entiteiten), die zich heel anders voordoen en de gevolgen zijn niet te overzien.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 00:04

Fijn... net gehoord dat een medebewoonster bij mij in de flat meestal in haar slaapkamer een man en een vrouw ziet staan. Medebewoonster zie ik zowat elke dag, ga ik even checken met haar...

Meer volgt! (hopelijk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 00:21

cherell0 schreef:
Daarbij vind ik het wel grappig andere een zetje te geven :P }> zijnde andere slapeloze nacht bezorgen }:)

Mwah heb genoeg slapeloze nachten gehad wat dit onderwerp betreft :D dus daar hoef je niet bang voor te zijn bij mij. En bedoel het natuurlijk niet vervelend hoor maar het viel me gewoon op! :)

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 00:29

Ik weet het glaasje draaien is zo verkeerd zal het niet meer doen. :o
Weet nog hoe ik in de ellende zat enne nu ik erop terug kijk heb ik zoiets van? lezend in mijn dagboek van toen was ik dit wel het verhaal gaat over mij dat ik doods neigingen had vreemd nu jaren later weet ik veel al niet meer net of ik sommige stukken niet meer kan herinneringen ik vind het echt erg maf allemaal en ben blij dat ik weer mezelf ben.
Wat een avontuur was dat maar nooit meer.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 00:31

Maakt niet uit hoor , destijds was ik er idd een beetje teveel mee bezig .
Nu vind ik het nog wel interessant en geloof zeker in meer tussen hemel en aarde , maar ben zelf veel aardser geworden .