Ik heb me ook aangemeld voor het forum onder me boktnaam. Ik heb echter niet de recepten gekregen. Dit had ik al eerder aangegeven terwijl ik 4 sept wel al terug had gemaild op het mailtje wat we hebben ontvangen. Kan iemand de recepten doorzenden las iets over pompoen en wil dat graag proberen.
Wreckh, op die vraag kan ik je geen antwoord geven. Ik denk dat het nog wel naar Tanja moet, om die vragenlijst door te mailen. Tanja moet zelf ook bijhouden wie er bij de eerste vijf zitten voor de telling. Dat gaat het best als ze dat via haar eigen mailbox controleert.
De recepten staan inderdaad nu op het forum. Als je dus wel een account hebt maar er is iets niet goed gegaan met de mail, kun je ze daar terugvinden. Ik heb iedereen die aangevraagd had, weer geaccepteerd! Het gaat goed, bijna iedereen heeft nu een account denk ik!
ik sta ook op de lijst voor testkok, maar met een hotmailadres. Dat heb ik veranderd naar een ander mailadres ivm de problemen die rondgingen. Maarrrrrr nu aanmelden op het forum, moet dat met mijn hotmail? of het andere?
Tabaflap, had je je in het begin van dit topic al aangemeld om te testen? Dan kun je gewoon nog meedoen hoor! Ik heb ook nog niets gekookt, geen tijd voor gehad hihi!
Ik heb ook een mailtje van Tanja gehad, ze is heel blij met het forum en leest mee, maar lichamelijk gaat het nog niet denderend. Ik heb haar gevraagd om de vragenlijst, als ze die doormailt komt ie ook op het forum!
nee hoor, je staat op de lijst die Tanja hier neergezet had, dan kun je een account aanmaken op cuisinedelamouline.phpbb3.nl en zal ik je accepteren. Daar staan de recepten ook, dus kun je daar kijken, kiezen wat je wilt koken, en kletsen! Tanja heeft even wat lichamelijke tegenslagen te verduren, daarom heb ik haar geholpen door dat forum aan te maken!
3 recepten wel gemaakt van eerste lichting en goed geslaagd, maar niets verder. geen modem geen internet. nu opp andermans internet en pc even met mega toetsenbord dus tik steeds verkeerd zucht. ik ga alles lezen verder als modem het weer doet.
de kip is heteerste recept gebaseerd op de poulet Kentucky van buffalo grill? smaakte precies hetzelfde namelijk.
hehe even snel doorgesnuffeld en alvast aangemeld voor forum. gast kan wel. op de eerste pagina als lezer wordt je al als gast gezien. net als bots en google ed.
kleinvosje
Geplaatst: 16-09-13 23:52
Mistic schreef:
Ik zag net op het forum dat er een gast online was. Dat zou toch niet moeten kunnen?
Ja, dat zijn bots. Ik heb ze zoveel mogelijk uitgeschakeld maar het schijnt dat er toch altijd wel 1 geregistreerd wordt.