Naar de wedstrijd van volgende week zondag, naar het moment dat ik eindelijk klaar ben met mn examens, naar de zomervakantie en uiteraard naar Horse Event. Veel
BaileyMix
Geplaatst: 02-05-14 16:19
Naar mijn diploma in handen hebben en naar Utrecht verkassen En 25 mei concert van The Eagles
In september naar Luxemburg Zomervakantie naar Parijs en daarna naar Frankrijk op vakantie Diploma halen en daarna de opleiding doen, wat ik altijd al heb gewild..
Zaterdag 10 Mei, de open dag in Lunteren. Waar meerdere leuk hengsten worden voor gereden. Waaronder Tolkien van Weremere door mij. Enorm spannend!!! kan niet wachten tot het zover is.
Ryomieko
Geplaatst: 06-05-14 00:40
Zomervakantie, mag van mij heel snel beginnen. Exo hun comeback op 7 mei. Het moment dat ik weer geld heb.
Naar vrijdag, concert van John Mayer Naar Rock Werchter, en op vakantie naar Praag met het gezin, en nog naar heel veel leuke dingen deze vakantie
Queelens
Geplaatst: 17-06-14 16:31
Tot ik volledig hersteld ben na mijn operatie en weer paard kan rijden. Als ik weer mijn eerste dressuurwedstrijd kan rijden na ruim 8 maanden. Dat ik alsjeblieft volgende week een telefoontje krijg met het nieuws dat ik ben geslaagd voor mijn MBO 4 (fingers crossend) Vakantie naar Egypte