Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Ik heb ooit van mijn broers (4 stuks) een compleet stallen-uitmest assortiment gekregen.
Emmer, kruiwagen, mestvork etc.
Ik was trouwens wel echt heel erg blij mee, aangezien mijn kruiwagen toen nog maar 1 wiel had.(van de 2)
_mexx_lady_ schreef:Jaa oma dat is precies wat ik ga doen
Arc_En_Ciel schreef:_mexx_lady_ schreef:Jaa oma dat is precies wat ik ga doen
Ach nee![]()
dat had ik nooit gedurfd. Op een of andere manier is het voor oma's moeilijk inschatten wat de interesse van meisjes is op een bepaalde leeftijd
Ik was op mijn twaalfde sowieso van de paarden en pony's, boeken vond ik leuk, computeren, noem maar op! Maar Disney prinsessen..
Arc_En_Ciel schreef:_mexx_lady_ schreef:Gelukkig dat die van mij gewoon geld begon te geven en zakken snoep van het kruidvat toen ik 12-13 werd
Hahaha, dit jaar heb ik gelukkig geld van haar gekregen. Maarliefst 40 euroOp dat soort momenten vergeet ik die Disney Prinsessen liniaal van toen weer heel snel
kelliiee1993 schreef:Het ergste , wat mij bijgebleven is, is dat toen ik 13 jaar werd, mijn vader langskwam (zijn gescheiden)
en wat kreeg ik... een bosje bloemen, maar eerst vroeg hij hoe oud ik ook alweer was geworden
Wauw.. dat vond ik echt niet leuk. Heb vriendelijk bedankt en de bloemen in een vaasje gezet. Zou later nog wat anders krijgen, maar dat heb ik nooit gezien.
Letizia schreef:M'n moeder heeft m'n broer weleens mooi gepakt, die gebruikte het huis van m'n ouders als opslag plaats. Na meerdere malen vriendelijke te hebben gevraagd of hij z'n spullen mee wilde nemen en hij dat gewoon weigerde, heeft m'n moeder de spullen in een mooi papiertje gepakt en het op zijn verjaardag gegeven. M'n broer was zacht gezegd not amused