Kom op zeg, het is doodnormaal om je fatsoenlijk te gedragen en geen overlast te veroorzaken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Ik denk dat jezelf zwak opstellen door bloemen te geven (wat een idee, sorry hoor, belachelijk) deze mensen gaat laten lachen. En gelijk hebben ze dan![]()
Kom op zeg, het is doodnormaal om je fatsoenlijk te gedragen en geen overlast te veroorzaken.
anneliesdj schreef:xEmily schreef:
Als alles wel goed gaat dan moet je ze voor zijn en heel snel(desnoods van het tankstation) een bosje bloemen geven, kost je nu misschien 15 euri maar dan heb je waarschijnlijk echt nooit geen last weer, die buurman heeft toch niets in te brengen bij vrouwlief en dan heb je die helemaal ingepakt, succes.
Helemaal mee eens, dus straks snel even langs gaan en heel blij en opgewekt zijn
Joolien schreef:Ik zou er niet al teveel aandacht aan schenken, ik bedoel, het zou toch normaal moeten zijn dat ze zo doen, daar zou ik ze geen bloemen voor gaan geven.
Mjetterd schreef:Nou, dat zou ik dus echt nooit doen. Een bosje bloemen geven omdat ze gisteravond 'braaf' zijn geweest.
dammie1 schreef:Bloemen is misschien wat overdreven, maar laten merken dat je blij bent dat ze zich aanpassen is netjes en dan laat je ook direct zien dat je niet alleen wilt zeuren, maar ook het goede waardeert.
bigone schreef:De laatste posters hebben duidelijk door wat ik bedoel, ook al zijn het nog zulke aso's, ook hier is het spreekwoord : Wie goed doet, goed ontmoet. Loop maar eens een kwartier met een chagrijnige kop op straat en daarna een kwartier met een vrolijk gezicht en zie het verschil hoe mensen naar je kijken. Voor ons is het wel normaal om rekening met anderen te houden maar voor de buren van ts in eerste instantie niet. Dat ze nu hun best doen (door wat dan ook) kun je positief waarderen. Het zijn kleine dingen die groot kunnen uitpakken en waar je alleen maar voordeel van zult hebben, het gaat om een doosje chocola of een bloemetje, ze hoeft ze niet te adopteren.
bigone schreef:Imala schreef:Bloemen brengen uit bedankje dat het een avondje stil was en dat ze van te voren even kwamen communiceren?
Of we leven tegenwoordig in een omgekeerde wereld of ik ben een beetje gek
Of je hebt het hele topic niet gelezen of nog nooit in zo'n situatie gezeten.
bigone schreef:Imala schreef:Bloemen brengen uit bedankje dat het een avondje stil was en dat ze van te voren even kwamen communiceren?
Of we leven tegenwoordig in een omgekeerde wereld of ik ben een beetje gek
Of je hebt het hele topic niet gelezen of nog nooit in zo'n situatie gezeten.
Percy schreef:Ik speel nu even advocaat van de duivel: van wat ik gelezen heb zijn ze bij jou aan de deur gekomen en heb jij gevraagd of het rond 22.30 - 23.00 rustig zou kunnen zijn. Vervolgens ben je zelf pas om 02.30 thuis. Dat zou ik als buur dus niet zo leuk vinden.
Zij moeten stil zijn terwijl jij pas later thuis komt? Kan jouw thuiskomtijd met een half uur verschil mis hebben maar dan blijft er nog een verschil tussen het moment waarop jouw buren volgens jou stil moeten zijn en jouw thuiskomtijd en dat klopt toch niet echt.