Een tirade aan mij houden als klant. He he, dan was ik spontaan opgestaan en weggelopen. Vind een tirade aan een gast arroganter dan vingergeknip.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gini schreef:In België wordt bijna niets anders gedaan dan geknipt. Meeste mensen bedoelen het niet arrogant of slecht. Is gewoon een manier om aandacht te trekken. Ik vind het juist altijd wel handig, dan weet je tenminste zeker dat ze je aan hun tafel willen. Soms sta ik toch zo te twijfelen van kijkt die nou omdat die iets wil bestellen of niet.
Een tirade aan mij houden als klant. He he, dan was ik spontaan opgestaan en weggelopen. Vind een tirade aan een gast arroganter dan vingergeknip.
)
M'n brein was al pulp, snapte de vraag de eerste keer niet eens

.
.
Ben echt klaar met die lange jeans

) waar de serveerster beweerde dat pecorino een Italiaans kruid was...
Ik vind het helemaal niet erg als iemand iets niet weet, maar zeg het eerlijk en zoek een oplossing...
Dat gaf me echt een oppepper.
Van de week kwam iemand de keuken binnenlopen omdat ze geen personeel kon vinden en ze graag af wilde rekenen. Moet bij de meeste mensen toch wel heel ver gaan willen ze de keuken binnenlopen om personeel te zoeken, maar in plaats van dat ze gefrustreerd was bedankte ze me heel vriendelijk toen ik zei dat ik iemand naar haar toe zou sturen (ik werk zelf niet in de bediening).