Dingen die je altijd al had willen weten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 12:55

leonie87 schreef:
Citaat:
nee, alle tafels hebben ongeveer dezelfde hoogte. Als een boterham valt maakt die een bepaald aantal draaiingen waardoor hij bv anderhalve keer draait en daarom met belegde kan op de grond komt
als de tafels weer hoger of lager waren gebeurde dat niet. Ooit eens ergens gelezen

De werkelijke reden is (volgens mijn weten) dat de besmeerde kant zwaarder is en dus naar onderen kantelt.

Jou theorie zou kunnen kloppen als de tafel zo laag is dat de boterham de wenteling naar het zwaarste punt van de boterham niet kan maken.

Inderdaad omdat de besmeerde kant zwaarder is. Indien de valhoogte te klein is heeft je boterham geen tijd om te draaien. Wanneer er echter genoeg tijd is draait je boterham, zelfs al valt ie van 4 meter hoogte. Hij draait met se zwaarste kant naar beneden en draait de rest van de val niet meer.

Ragenbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 12:58

Ailill schreef:
LucasM schreef:
Waarom schamen meisjes zich altijd zo erg als je ze in hun bh ziet
terwijl ze op het strand in hun bikini ziet rond lopen ?? :9

Ze doen alsof. . . vrouwen :roll:

Haha ja dat is gewoon aanstellerij. Oww enne ik zwem ook wel eens in mijn bh. Lekker belangrijk. Het enige verschil is dat het van een ander stofje is gemaakt...

moelly

Re: Dingen die je altijd al had willen weten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 12:59

Hoe het kan dat mobieltjes trillen. Hoe hebben ze dat in godsnaam voor lekaar gekregen?
Dat er geluid uit komt, kan ik me nog iets bij voorstellen, maar dat trillen?

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:02

Roselie schreef:
Waarom de gemeentes de belastingen ed in delen in 1persoons en 2-10 persoons huishoudens...

omdat alles om geld draait... je wordt gepannekoekt waar je bij staat... uitgewrongen als een vaatdoekje...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:05

Ragenbol schreef:
Ailill schreef:
Ze doen alsof. . . vrouwen :roll:

Haha ja dat is gewoon aanstellerij. Oww enne ik zwem ook wel eens in mijn bh. Lekker belangrijk. Het enige verschil is dat het van een ander stofje is gemaakt...

Precies, that's the spirit :D

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:06

Dat van die signalen van telefoon en fax lijkt dus ook wel beetje op morsecode (weet niet of ik het goed spel)

En oh dat menstruatiepijn.
Jautsjjjj.... Inderdaad een mes met weerhaken is ever lekker heen en weer aan het gaan.
Hoe dat kan? Idunno xD Het heeft iig met hormonen te maken

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:14

xDaantjxx schreef:
Dat van die signalen van telefoon en fax lijkt dus ook wel beetje op morsecode (weet niet of ik het goed spel)

En oh dat menstruatiepijn.
Jautsjjjj.... Inderdaad een mes met weerhaken is ever lekker heen en weer aan het gaan.
Hoe dat kan? Idunno xD Het heeft iig met hormonen te maken

Maar hormonen kunnen toch geen pijn veroorzaken, het zijn tenslotte stofjes in je lichaam. Zou het niet kunnen dat je lichaam op een bepaalde manier reageert op die hormonen (aanspannen van bepaalde spieren)?

Ik kan me er verder niets bij voorstellen, ben nog nooit ongesteld geweest.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:25

Menstruatiepijn wordt veroorzaakt door het samen trekken van de baarmoeder ( logisch antwoord toch ;))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:26

mamavrend schreef:
Heb niet alle deeltjes gelezen want dan red ik het vandaag niet eens meer om naar het paard tegaan haha.

Maar wat is nou echt een dajavu?
Hoe kan dat dat je soms in een situatie zit dat je denk HE? dit heb ik eerder meegemaakt?
Vind het zelf niet prettig overigens raak altijd een beetje gedesorienteerd.

Een deja vu is wanneer je hersenen sneller de beelden die jij ziet naar je korte termijn geheugen zetten dan dat ze registreren wat er om je heen te zien is. Hierdoor denk je het al meegemaakt te hebben :)

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:30

Ik zou graag willen weten hoe jullie denken dat de school van de toekomst eruit ziet?

Ik moet een engelse krant maken met een artikel over de school van de toekomst, maar ben vrij inspiratieloos, dus wat denken jullie?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:32

Okee dan heb ik een vraag:
Ik slik de pil, normaal enzo, maar ik heb voor mijn gevoel heel vaak dat mes met haken in mn buik. Nu ook weer.
Waar ligt dat aan bij mij? Dat er iets heel erg op mn darmen drukt... Daar komt het bij mij weg.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:33

Geen idee, ben geen dokter :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:34

Waarom katten de plekjes opzoeken die jij het liefst NIET onder kattenharen ziet? :')
Mijn katten hebben mijn (ZWARTE) cameratas opgeëist, helemaal onder de haren, echt niet normaal. Nu de tas even weg is gaan ze op mijn (ZWARTE) vest liggen :') (kat is zwart met witte haren).... Het is echt een ramp!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:34

Daantje
Zoals je leest hebben meer mensen last van mes steek gevoel bij de menstruatie

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:35

Net als: waarom gaan katten altijd naar de mensen die NIET van katten houden haha xD

Sindy: Maar heb geen menstruatie nu :D dat is zo mooi

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:36

Hoe kan je een jas redden die je hebt gewassen maar waar nu alle dons is samengeklonterd in de hoeken zonder droger?! (zeer actueel dilemma :D :( )

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:36

Oh dan heb ik geen idee :) heb je wel de goede pil ?
Het kan zijn dat je door de pil menstruatie pijn krijgt. Had mijn zus ook. Nu heeft ze andere pil
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 03-03-13 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:37

iemand lief aankijken met een droger en daar evt nog tennisballen bijdoen

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:38

Ja die heb ik altijd al gehad en toen 1x prikpil maar dat was niks, barst er gewoon door heen, en nu dezelfde weer. Ben er heel strict mee etc... Mn lichaam is gewoon raar.
Net als een aangezichtsverlamming, meeste bij ouderen en ik krijg het op mn 14 :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:43

lifaya schreef:
Waarom katten de plekjes opzoeken die jij het liefst NIET onder kattenharen ziet? :')
Mijn katten hebben mijn (ZWARTE) cameratas opgeëist, helemaal onder de haren, echt niet normaal. Nu de tas even weg is gaan ze op mijn (ZWARTE) vest liggen :') (kat is zwart met witte haren).... Het is echt een ramp!

_O-

Waarom kruipen katten altijd in plastic zakken, dozen en tassen?
Waarom wordt onze kleinste kat zo opgewonden van (nep)leren jassen en tassen? (Ja echt _O- )

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:47

xDaantjxx schreef:
Okee dan heb ik een vraag:
Ik slik de pil, normaal enzo, maar ik heb voor mijn gevoel heel vaak dat mes met haken in mn buik. Nu ook weer.
Waar ligt dat aan bij mij? Dat er iets heel erg op mn darmen drukt... Daar komt het bij mij weg.

Perdofemina! De pil heeft niks te maken met pijn, kun je hoogstens gebruiken om je maandstonden even uit te stellen op vakantie ofzo, en als voorbehoedsmiddel natuurlijk, maar is géén pijnstiller!

Je wordt hopelijk niet zwanger, maar wordt dus wel nog steeds ongesteld. Daarom helpt de pil ook de pijn niet minderen :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:51

leonie87 schreef:
Hoe kan je een jas redden die je hebt gewassen maar waar nu alle dons is samengeklonterd in de hoeken zonder droger?! (zeer actueel dilemma :D :( )

met een tennisbal of de speciale was balletjes mee wassen. :j

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:53

er zaten al tennisballen bij en ook al 5 x gecentrifugeerd met 3 tennisballen. Het mag allemaal niet echt baten :(. Denk dat ik maar terug ga naar de winkel. Heb hem nog niet zo lang en was voorschrift was gewoon normaal programma :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:55

Volgens mij is centrifugeren niet goed voor dons. Al het dons wordt naar het uiteinde (de hoeken) geslingerd.

Wasprogramma is goed, maar dons moet eigenlijk altijd in de droger met tennisballen.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:56

Ik vraag me af hoe een weegschaal behalve gewicht ook vetpercentage, botmassa, spiermassa en vocht kan meten. En of dat wel betrouwbaar is.