Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:44

Zo kan het ook :D

shirley, zeker doen!!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:53

Ik en mijn 'pay pall' vriendin zijn er nog niet uit :')

Ze wou dus eerst via pay pall, ik gemeld dat ik niet speciaal een account aan ging maken voor 1 transactie of het ook via internetbankieren kon, prima, ik verzendkosten en rekeningnummer gemaild, kreeg ik terug dat het haar beter leek dat ik hem op het postkantoor op de post deed en haar dan liet weten wat het gekost had, zou ze het dan over maken.

Maargoed.. ik ben ook gekke Henkie niet :+ Dus maandag gemaild; Ik ben zojuist bij het postkantoor langs geweest en de verzendkosten komen inderdaad op .... euro. Twee dagen later.. niks gehoord.. geen geld ontvangen. Dus toen even duidelijk gemaild of ze nog interesse had aangezien ik het boek inmiddels al een week voor haar vast hou en er nog meer geïnteresseerde zijn.

Krijg ik nu net (weer twee dagen later) terug:

Citaat:
Volgens mij had ik je gevraagd het op sturen en mij dat te laten weten zodat ik het geld naar je zou overboeken.
Dus ik wacht eigenlijk op jouw.

:roll:
Maar even terug gemaild dat ik aanneem dat ze begrijpt dat ik niks opstuur voordat het geld binnen is, zo werkt het in mijn ogen bij marktplaats niet.

Ennieweez, ik denk dat ik het boek straks maar weer opnieuw op mp zet :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:54

}:0
Nu snap ik waar het spreekwoord 'Een brutaal mens heeft de halve wereld' vandaan komt :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:59

Kentaro schreef:
jemig, wat zijn jullie hard gegaan :P

pmarena, dat is precies de deur die ik heel graag wil!!!!!!!!!
(en hij is inderdaad niet goedkoop, zeker niet aangezien wij in onze nieuwbouwwoning hoge en breede deuren hebben }:0 )

Nou leef je uit op Marktplaats, ik zit al maanden bijna elke dag "glas lood deur" in te toetsen en ze zijn meestal te groot :P

Hier oud huis dus we hebben 83x201 nodig, en dan mag ik al blij zijn dat het nog in de 80 is gezien de leeftijd van het huis :P

Of als er eens 1 op staat dan is het weer een pokke-eind weg, in Groningen ofzo :P

Deze was ook helemaal tegen Limburg aan maar ik was het nu wel eens zat en heb hem dan op laten halen want ruim 2 uur heen en dan weer 2 uur terug dat werd toch wat te gek, met mijn busje met een laadruimte van 120 cm waar hij dus niet eens fatsoenlijk in past :P

Shirley: ja, altijd doen! Is niet gezegd dat het enorm veel oplevert, maar alle beetjes helpen toch.

Ik heb vandaag gepland staan om zoveel mogelijk spullen tevoorschijn te halen, op de foto te zetten en dan op de website (eerst maar de zadels enzo, die hebben tenminste nog een beetje waarde :P ) en allerlei verbouwings-overschot enzo op Marktplaats.

Hoop dat ik een eindje kom...maar aan de andere kant ook weer niet want zit ook erg te springen om binnenkomende pakketten van mijn leverancier, waar wat spullen in zitten waar klanten om zitten te stuiteren, hihi.

Pfffft, dat boek...maar het zat er ook wel heel dik in dat het zo zou gaan :P

Heb je geen deadline gegeven tot wanneer je het vasthoudt, waarna het gewoon weer te koop gaat als er geen geld gestort is?

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:33

Wie weet zit er nog iets passends bij voor je, pmarena ;)
Woon ook niet ver bij je vandaan :D

En Debbie: geen tijd meer in steken, die centen krijg je nooit :n

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:37

Ik ben benieuwd, geef maar een gil en dan duiken we erop om te kijken wat je hebt :P

Ik ben in principe wel klaar hoor, moet echt even op de centjes gaan letten nu.... maar tzt. wil ik nog wel wat deuren vervangen, misschien een stukje glas-in-lood boven bij de slaapkamertjes.... onee moeten eerst nog de dichte ramen vervangen door openslaande ramen want je steekt echt de moord boven in de zomer :o

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:55

Aan mensen zonder centen hebben we niks natuurlijk -O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:01

Er zijn nog wel wat centjes maar die moeten wel losgeweekt worden door hele mooie spulletjes die je niet mag missen :P

Of als je een (goede) koper voor m'n huis weet, dan neem ik al je rommel over, goed? :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:06

Je weet niet wat je zegt :D :D :D :D :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:08

O jawel!! :P

Let wel op het (goede) hè, dat is wel essentieel voor het voorstel <<)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:09

Eeeeehm, over hoeveel rommel hebben we het eigenlijk....? := :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:10

Past niet in drie verhuiswagens en nee, dan overdrijf ik echt niet :n

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:17

Nou de gene van de verzendkosten, heeft uiteindelijk toch de verzendkosten overgemaakt.. :)
Nu de reest van m'n spulletjes of iig een deel verkopen, ik kan t geld wel gebruiken.

Oooooo Shirley 3 wagen VOL?!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:20

Debbie schreef:
Ik en mijn 'pay pall' vriendin zijn er nog niet uit :')

Ze wou dus eerst via pay pall, ik gemeld dat ik niet speciaal een account aan ging maken voor 1 transactie of het ook via internetbankieren kon, prima, ik verzendkosten en rekeningnummer gemaild, kreeg ik terug dat het haar beter leek dat ik hem op het postkantoor op de post deed en haar dan liet weten wat het gekost had, zou ze het dan over maken.

Maargoed.. ik ben ook gekke Henkie niet :+ Dus maandag gemaild; Ik ben zojuist bij het postkantoor langs geweest en de verzendkosten komen inderdaad op .... euro. Twee dagen later.. niks gehoord.. geen geld ontvangen. Dus toen even duidelijk gemaild of ze nog interesse had aangezien ik het boek inmiddels al een week voor haar vast hou en er nog meer geïnteresseerde zijn.

Krijg ik nu net (weer twee dagen later) terug:

Citaat:
Volgens mij had ik je gevraagd het op sturen en mij dat te laten weten zodat ik het geld naar je zou overboeken.
Dus ik wacht eigenlijk op jouw.

:roll:
Maar even terug gemaild dat ik aanneem dat ze begrijpt dat ik niks opstuur voordat het geld binnen is, zo werkt het in mijn ogen bij marktplaats niet.

Ennieweez, ik denk dat ik het boek straks maar weer opnieuw op mp zet :')

Die wil jou duidelijk een oor aan naaien

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:22

We hebben een grote zolder die volstaat en een heeeeeel grote schuur die volstaat en nog heel veel spullen buiten :o

Trouwens hier binnen zou ook nog minstens de helft weg kunnen, is het nog niet bepaald leeg ...

Als ik heel rijk zou zijn, zou ik m'n spul verkopen ( of nog rijker, dan gaf ik het weg ) en zou alles laten staan :))

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:30

Haha, en dan veel plezier voor de volgende bewoners :P

Maar is het echt ouwe zooi of wel verkoopbaar spul? In het laatste geval misschien toch maar eens een beginnetje maken? Al krijg je voor elke meter die je naar voren haalt, maar een paar tientjes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:33

Mijn pakket (Niet via marktplaats) is onderweg naar een verkeerd huisnummer -O- TNT gebeld en die proberen het nog te regelen maar de bezorger is al onderweg, hopen dat het nog niet bezorgd is en als dat wel zo is die mensen eerlijk zijn of geen hond hebben :+ gelukkig moest het achteraf betaald worden dus als ze zeggen dat het pakket er niet is mogen ze het houden en dan ook zelf betalen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:36

Stom? Zelf het verkeerde nummer ingevuld of foutje van afzender?

Hier hoorde in vanochtend schuifdeuren (van een busje) buiten dus ik snel naar de deur om de postbode lekker snel op te kunnen vangen in de regen...nog geen bel gehoord, ik kom aan bij de keuken...zie ik het busje wegrijden...huh??!

Wat is dat nou weer voor onzin, postbode is altijd vriendelijk (en ik voor hem) en weet dat ik er ben :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:37

Hij zag dat je man thuis was?! .................... :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:38

Nou daar schrok hij vorige week tijdens zijn min of meer weekje vrij ook niet van hoor :P

(en ZO vriendelijk zijn we nou ook weer niet... :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:39

Foutje van de afzender denk ik, ik heb daar al vaker besteld dus ben al klant en t is eerder wel goed gegaan.
Dat is ook wel vreemd, als je geen briefje hebt misschien niet jou pakket?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:42

Ik meteen naar de brievenbus gespettert: ligt niks in.

Nog even rondgekeken maar ook nergens een pakje. Deur was ook open trouwens, en ik verwacht die post-sleutel-riet-hanger die gisteren verzonden is.

Vorige week stond er ineens een pakje half tussen de plastic flappen in de deuropening van de stal...nat te regenen... gelukkig liepen de paarden op de wei want de Fjord die had het pakket zeker opengemaakt of vertrappeld :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:46

Ook lekker slordig.. Heb met de puppypakketten een briefje op de deur gedaan dat hij het wel in het hok mocht zetten, heeft ie ook netjes gedaan, dat ze het buiten of half buiten zetten vind ik sowieso niet kunnen, of t word gejat of het regent nat idd..
Heb hier met de vaste bezorger wel eens gehad dat er op het briefje stond dat het pakket in het hok lag, dat vind ik juist wel handig, hoeft hij niet terug te komen en ik niet nog een dag te wachten.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:18

Dat vind ik inderdaad ook prima, hier wel eens in de stal of in het tuinhuisje, en dan een briefje :j

Er zit sowieso 1 dodo van een bezorger bij hierzo... wij hebben een dijkwoning bestaande uit 2 ooit samengetrokken arbeidershuisjes, dus je ziet een 10 meter lange witte gevel langs de dijk, met aan beide kopse kanten een stukje tuin.

Nu hebben we afgelopen najaar eindelijk aan de kant van de stal de bestrating dicht gekregen, en direct tegen de weg aan staat zo'n grote staande natuurstenen brievenbus mèt in grote witte cijfers het huisnummer er op.

En op de gevel 2 meter daar achter een naambordje. En je ziet dus ook aan die kant dat het meer af is, dat er een deur zit, dat er auto's staan... maar toch is er 1 postbode die aan de rommelkant van het huis de post over een paar Kliko's heen in een oud, kapot houten kastje ter grootte van een groene PTT-bus aan de schutting doet.....waar dus ook geen klepje op zit of niks, geen huisnummer op staat....en hij moeite moet doen om er bij te komen en de post dus ook kletsnat regent.

Nu heb ik een poosje geleden de Kliko's en rommel die er voor stond maar eens opzij gehaald en dat kastje van de schutting af getrokken en weggehaald, om het er in te slaan dat we een echte brievenbus hebben :P

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:21

Fijn, er is nu iemand die mijn kentucky rijbroek niet voor 20 euro mocht kopen wat ik gister vertelde. Mevrouw is daar kwaad over want ze heeft dezelfde broek op mp gezien voor 20 euro. Ik heb hem nu inmiddels verkocht trouwens, maar niet aan haar. Maar nu beweerd ze dat ik een oplichter ben en gaat ze reacties onder mijn advertenties plaatsen dat ik een oplichter ben. Lekker dit..