shirley, zeker doen!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Volgens mij had ik je gevraagd het op sturen en mij dat te laten weten zodat ik het geld naar je zou overboeken.
Dus ik wacht eigenlijk op jouw.
Kentaro schreef:jemig, wat zijn jullie hard gegaan![]()
pmarena, dat is precies de deur die ik heel graag wil!!!!!!!!!
(en hij is inderdaad niet goedkoop, zeker niet aangezien wij in onze nieuwbouwwoning hoge en breede deuren hebben)
Debbie schreef:Ik en mijn 'pay pall' vriendin zijn er nog niet uit![]()
Ze wou dus eerst via pay pall, ik gemeld dat ik niet speciaal een account aan ging maken voor 1 transactie of het ook via internetbankieren kon, prima, ik verzendkosten en rekeningnummer gemaild, kreeg ik terug dat het haar beter leek dat ik hem op het postkantoor op de post deed en haar dan liet weten wat het gekost had, zou ze het dan over maken.
Maargoed.. ik ben ook gekke Henkie nietDus maandag gemaild; Ik ben zojuist bij het postkantoor langs geweest en de verzendkosten komen inderdaad op .... euro. Twee dagen later.. niks gehoord.. geen geld ontvangen. Dus toen even duidelijk gemaild of ze nog interesse had aangezien ik het boek inmiddels al een week voor haar vast hou en er nog meer geïnteresseerde zijn.
Krijg ik nu net (weer twee dagen later) terug:Citaat:Volgens mij had ik je gevraagd het op sturen en mij dat te laten weten zodat ik het geld naar je zou overboeken.
Dus ik wacht eigenlijk op jouw.
![]()
Maar even terug gemaild dat ik aanneem dat ze begrijpt dat ik niks opstuur voordat het geld binnen is, zo werkt het in mijn ogen bij marktplaats niet.
Ennieweez, ik denk dat ik het boek straks maar weer opnieuw op mp zet